Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stukanie łańcucha rozrządu KTM exc-f 350 '16
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 20:14, 06 Gru 2016    Temat postu:

na [link widoczny dla zalogowanych] są dostępne oba napinacze do nowszych i starszych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Wto 22:07, 06 Gru 2016    Temat postu:

Ludzie mówią tak: kupiłem nowego ktma.... generalnie super sprzęt, ale np. dwa razy w sezonie przeskoczył rozrząd. Kur..... chyba juz nigdy nie kupie ktma. Te napinacze to czy nowy czy stary od razu do wymiany.... ktm jest super oprócz hydraulicznego napinacza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:22, 07 Gru 2016    Temat postu:

W 450/500 exc od 2012 wrócili spowrotem do napinaczy na sprężynkę takich jakie były w RFS, nie wiem czemu w 250/350 dalej wsadzają to hydrauliczne gówno.
Te napinacze mają jedną wadę, brak zapadek zapobiegających cofaniu się go. I teraz wystarczy że masz słaby olej, olej się pieni, masz filtr oleju marnej jakości lub poprostu słabe ciśnienie oleju i nawet nowy napinacz nie będzie chodził. Do tego sytuacja jak wyżej napisałem, zgaszony silnik, zapięty bieg i cofnięcie silnikiem do tyłu. Pozatym one padają kiedy chcą, po 3 godzinach od nowości, albo po 300godzinach. Nie ma reguły.
Sporo mechaników wam powie że napinacz padł bo był źle zamontowany. Gówno prawda, bo jak do tego mają się nowe sprzęty gdzie po kilku godz jest awaria.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin