Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozrusznik nie daje rady na ssaniu i nie odpala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M.Ziolkoski




Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy

PostWysłany: Pią 20:38, 20 Sty 2017    Temat postu: Rozrusznik nie daje rady na ssaniu i nie odpala

Witam, w moim EXC450 2006r od dłuższego czasu zauważyłem że na ssaniu nie ma siły przekrecic rozrusznik i zaraz wyczerpuje aku, natomiast bez ssania kręci. dodam że akumulator jest sprawny. Od niedawna przestał całkiem odpalać z rozruchu elektrycznego tylko kopniak(zawory wyregulowane). Jak rozwiążać tą sprawę? Akumulator Exide 4ah

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez M.Ziolkoski dnia Pią 20:40, 20 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:27, 20 Sty 2017    Temat postu:

nie masz przypadkiem za małego akumulatora ?

2 sprawa co to za motocykl ?

opcje są takie - albo masz po prostu słaby rozrusznik - troche też mogą byc np masowania winne, warto wszystko posprawdzać poczyscic itp. w sensie takim że rozrusznik kręci, ale jak dostaje troche oporu to słabnie mocno.

inna opcja to zuzyty autodekompresator - słabo podpiera i tak samo ciezko mu przełamać

kolejna opcja to źle wyregulowany gaźnik - generalnie jak dasz gazu, to ciezko i kopnąc i zakręcic rozrusznikiem, wieksze sa opory. moze masz podregulowany gaźnik np za wysokie wolne obroty, dostaje za duzo powietrza i ciezko przełamać. też łatwo test zrobic np obnizając mocno niskie obroty, i sprawdź wtedy czy kręci lepiej czy nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M.Ziolkoski




Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy

PostWysłany: Pią 21:49, 20 Sty 2017    Temat postu:

Z tym ze za mały akumulator to trochę możliwe ale nie było większych problemów z jego mocą. odpowiedz na drugie pytanie jest napisana powyzej chyba ze to pytanie ironiczne Smile jesli jest odpalony nie wydaje mi sie by za szybko pracował na wolnych obrotach. reguluje sie wolne obroty pokrętłem pod ssaniem czy od czego to słuzy pokrętło?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Pią 21:51, 20 Sty 2017    Temat postu:

U mnie przy takich objawach w poprzednim moto był to gaźnik niestety albo stety,z kopki palił pięknie ale z guzika niekoniecznie po poprawnej regulacji problem zginął.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zwirek03 dnia Pią 21:54, 20 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M.Ziolkoski




Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy

PostWysłany: Pią 21:53, 20 Sty 2017    Temat postu:

a dokładnie jaki był problem u Ciebie z gaźnikiem? podobny jak napisał henio?

Aaaa zapomniałem dodać ze na dobrze rozgrzanym silniku ten problem z odpaleniem rozrusznikiem trochę ustępuje, tzn trzeba trochę(5-7sek) kręcić ale odpali


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez M.Ziolkoski dnia Pią 21:57, 20 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Pią 21:59, 20 Sty 2017    Temat postu:

Z tego co mówił mi chłopak który ogarnia mi wszystkie motorki zalewało go.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:59, 21 Sty 2017    Temat postu:

5 sekund ? ło panie Very Happy to wieczność. te silniki bez problemu odpalają od muśniecia guzika, przynajmniej u mnie zawsze tak było.

a co do motocykla to wybacz nie doczytałem jakoś Very Happy

a sam aku ma spore znaczenie, a w zasadzie prąd rozruchowy, jak ma duzy, to rozrusznik "strzeli" po obrotach i moto od razu odpala. jak zacznie wolno krecic to moze byc cięzej. zawsze z ciekawosci można sie podpiać też pod wieksze aku ( kable rozruchowe i do samochodu ) jak bedzie duza poprawa to tez bym nad tym pomyslał

a co do gaźnika no to włąsnie albo masz za duzo powietrza wiec te obroty, i tak reguluje sie tym duzym czarnym pokrętłem,
albo za duzą masz dysze od wolnych obrotów. mozesz pewnie poluzowac gaźnik obrócci go na bok, zdjąć pokrywe pływaka i sie do niej dobrac, porównać z serwisówką


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmxre




Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 11:26, 21 Sty 2017    Temat postu: a

Ja bym obstawił aku, u mnie przy 400cm3 mam 6ah Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M.Ziolkoski




Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy

PostWysłany: Sob 16:31, 21 Sty 2017    Temat postu:

Patrzyłem w wyszukiwarce części KTM i jest tam napisane battery12v 4ah czyli niby ok a z jego kondycja nie jest źle zresztą sprawdzę reakcje na mocniejszym.[/img]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin