Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont exc 520/525 rozpoczety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 9:14, 31 Sty 2015    Temat postu:

tak potocznie sie mówi zapinka, ale jest tylko jedna wersja - zakuwka nie drążona nie ma wersji z zabezpieczeniem, ani nie ma też drązonych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarnysm




Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Nie 12:22, 01 Lut 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
nie było by sensu gdyby łancuszek wytrzymywał sezon. ja juz 2.5 sezonu naganiane mam na jednym i nie zamierzam wymieniać Razz


ile robisz w sezonie u mnie po 60mth/ 3000km zostaly 2 zeby na napinaczu - iwiss, zmieniam co sezon (slizgi wszystkie nowe zakladane160mth temu)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czarnysm dnia Nie 12:23, 01 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:05, 01 Lut 2015    Temat postu:

w 90% rfs-ów jest 2/3 ząbek na napinaczu, sprawdzisz po roku i zwykle jest tak samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pią 11:45, 06 Lut 2015    Temat postu:

na pierscieniach sa jakies zamki wogole ? maja byc ustawione na dziurki na tloku co 180 stopni ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 12:34, 06 Lut 2015    Temat postu:

Piteros1 napisał:
na pierscieniach sa jakies zamki wogole ? maja byc ustawione na dziurki na tloku co 180 stopni ?


W czterosuwach nie stosuje się zabezpieczeń zamków pierścieni. Serwisówka pokazuje jak je zakładać, zamkami co 120 stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13678
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 17:28, 06 Lut 2015    Temat postu:

ja robie 80-100 godzin rocznie

u mnie od razu są 2 zabki, ale mam napinacz chinski on ma dłuzszą stopke i jest mniej wiecej w połowie "naciągu"

pierscienie sie obraca co odpowiednią liczbe stopni serwisówka to podaje, chyba że masz zamiennik tłok to zapewne jest instrukcja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 20:37, 08 Lut 2015    Temat postu:

w serwisowce pisza ze pierscien olejowy czyli ten "dziwny" ma byc do tylu przerwa czyli w strone gaznika, a pierscien compresji o 90 stopni czyli w strone wydechu, dobrze rozumiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 21:24, 08 Lut 2015    Temat postu:

NOTE: The open end of the oil scraper ring must be in the back. The open
end of the compression ring must be offset from it around 90°.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:23, 08 Lut 2015    Temat postu:

90 stopni to nie 180

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 22:35, 08 Lut 2015    Temat postu:

mala pomylka, to w takim razie w strone magneta, czy sprzegla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 16:45, 09 Lut 2015    Temat postu:

nikt nic nie podpowie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:55, 09 Lut 2015    Temat postu:

Obojętne czy w stronę magneta czy sprzęgła. Masz tak zrobić żeby zamki się nie pokrywały w linii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:54, 09 Lut 2015    Temat postu:

Z ciekawości, jaka nazwa tłoka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pią 8:35, 13 Lut 2015    Temat postu:

Elko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:44, 13 Lut 2015    Temat postu:

ile zapłaciłes za ten tłok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 5 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin