Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pytanie o elektrykę

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:56, 17 Cze 2013    Temat postu: pytanie o elektrykę

witam. kolejny raz mam pytanie nie o ktma tylko jego brata husaberga Very Happy
jako że modele exc i fe mają trochę wspólnych części, może doradzicie mi co robić i jak to działa.
otóż tak: zmieniłem gaźnik na keihin fcr i ciesząc się jak dziecko pojechałem prędko do lasu pohasać tu i tam. radość nie trwała długo- nagle zgasł i już więcej ani razu nie odpalił. Powrót do garażu, szybka diagnostyka- brak iskry. Kontrolką poszukałem gdzie jest prąd a gdzie nie ma i sprawa ma się tak: zasilanie idzie z akumulatora do stacyjki, potem ze stacyjki biało-czerwonym kablem do urządzenia zaznaczonego strzałką na zdjęciu. W serwisówce opisane to jest jako "rectifier". Podpięta tam jest jeszcze masa i żółty kabel idący do magneto. Problem jest taki, że na wejściu do tego urządzonka jest prąd, a na wyjściu- żółtym kablu- już nie ma prądu. Oświeccie mnie kto się zna lepiej na elektryce- do czego to jest i czy to się zjarało i potrzebuję nowe czy szukać coś dalej?
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:54, 17 Cze 2013    Temat postu:

wygląda jak regulator napięcia i pewnie nim jest Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:55, 17 Cze 2013    Temat postu:

ale czy to możliwe że plus na układ zapłonowy idzie przez ten regulator? i że przez niego nie ma nigdzie w układnie prądu? widziałem, że w którychś exc jest taki sam. jakby ktoś sprawdził czy na przekręconym kluczyku ma zasilanie na 3 pinie to byłbym wdzięczny Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba2955 dnia Pon 12:29, 17 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:58, 17 Cze 2013    Temat postu:

uszkodzony regulator napiecie nie spowoduje utraty iskry, jaki masz rodzaj zapłonu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:36, 17 Cze 2013    Temat postu:

A nie masz schematu elektrycznego?
Albo zobacz gdzie idzie przewód zasilający cewkę zapłonową?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:37, 18 Cze 2013    Temat postu:

napisane jest SEM DFC. przewodach z tego całego SEM nie ma napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem. pewnie zjarał się stator
tu jest schemat:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba2955 dnia Wto 13:38, 18 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Wto 14:18, 18 Cze 2013    Temat postu:

Dynamic Force Control (DFC) sprawdź napięcie na czerwonym i czarnym kablu powinno pokazywać 3k Ohm, jeśli nic nie pokazuje to stator się spalił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Wto 14:23, 18 Cze 2013    Temat postu:

PS. Znajomy ma stator SEM od Husaberga do sprzedania w dobrej cenie ale nie wiem jaki model

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:52, 18 Cze 2013    Temat postu:

sprawdzałem, nic nie pokazuje na tych przewodach. chyba się zdecyduję na przebudowę układu na nowszy, krokodyl z forum cdi mnie przekonał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:28, 19 Cze 2013    Temat postu:

a miał ktoś do czynienia ze statorami firmy electrex?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Śro 21:41, 19 Cze 2013    Temat postu:

miałem kiedyś w yzf250, ale długo nie podziałał...prawdopodobnie coś z regulatorem było nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 5:44, 20 Cze 2013    Temat postu:

wyczytałem na angielskiej stronie husaberga, że statory electrexa dają więcej prądu, jest lepsza iskra, łatwiejsze odpalanie ( co potwierdzają ludzie w polsce) ale czasem dają za dużo prądu na cewkomoduł i potrafi się zjarać, wstawia się jakąś diodę zendera i niby chodzi jak trzeba.
Głupi stator a nie ma idealnego rozwiązania haha. Wszystko się jara


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba2955 dnia Czw 5:45, 20 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin