Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przesiadka z EXC 250 na EXC 250F czy warto??!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamer6




Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Śro 23:43, 29 Lip 2015    Temat postu:

To co mi trochę przeszkadza w 2t to ten "system zero jedynkowy" Albo full gaz albo stoisz:) Jeżdżę już nim trzeci, czy nawet czwarty sezon (już sam nie pamiętam)Wszystko fajnie ale czasami fajnie było by pojeździć na niższych obrotach:) Nic po za tym, ze po prostu chce spróbować czegoś innego, nie można zarzucić exc w 2t. Moto którym jeżdżę od 6 lat nie przeszło żadnego remontu silnika (poprzedni właściciel powiedział że nie robił przy nim nic) i dalej daje rade, pali jak kopka spadnie;) Może nie jest już igła ale po tym co przechodzi nawet powinien już stanąćSmile Pozostaje spróbować. Jak dam rade to wpadnę w weekend to zobaczę jak to wygląda. Odezwę się na tel jak cośSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1402
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 0:14, 30 Lip 2015    Temat postu:

Yamer6 napisał:
To co mi trochę przeszkadza w 2t to ten "system zero jedynkowy" Albo full gaz albo stoisz:)...

Moto którym jeżdżę od 6 lat nie przeszło żadnego remontu silnika...


Shocked Nie wiem co mam napisać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 1:49, 30 Lip 2015    Temat postu:

O ku***wa 6 lat bez dotykania! To jak Ty latasz 5 godzin rocznie robisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 489
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 9:28, 30 Lip 2015    Temat postu:

Panowie, to jest KTM a wy sracie do majtek po 50mth Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2037
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:31, 30 Lip 2015    Temat postu:

Jest taka zależność że przy przesiadce z 2t na 4t praktycznie odrazu jeździec zatrybia i lata, z reguły narzeka tylko na wagę.
Natomiast przy przejściu z 4t na 2t jest lipa, przez krótszy lub dłuższy czas. Jedni trybią po miesiącu inni potrzebują rok czasu. Ale przychodzi moment od którego zaczynasz wyjeżdżać to czego nigdy nie wyjeżdżałeś, lata się coraz lepiej i sprawia to coraz większą frajdę.
Z czego to wynika? Z tego że 2t jest bardziej wymagające, na dwusuwie trzeba umieć hamować, pracować sprzęgłem, umiejętnie wykorzystywać zakres użytecznych obrotów i dużo pracować ciałem. Sporo osób latających amatorsko całe życie na 4t nie potrafi żadnych z wyżej wymienionych rzeczy. Nie potrafią dlatego że 4t wybacza błędy i jedzie jak czołg. Jeśli do tego dodamy brak jakichkolwiek technicznych ćwiczeń na motocyklu to przy przesiadce właśnie jest lipa.
Ja sam zatrybiłem 2t(ktm 300 exc 2013) gdzieś po 3 miesiącach, a zaznaczam że dwusuwów miałem sporo w życiu. Teraz po 3 latach jazdy non stop na 2t nie zamieniłbym go na 4t, a nawet jeśli wpada mi taki pomysł do głowy to na pierwszym technicznym podjeździe mi przechodzi.
Czterosuwowcy nie obrażać się za moje zdanie, nie mówię tu o wszystkich bo znam takich co na 4t wyprawiają takie rzeczy że mi gały wyłażą z orbit.
Na potwierdzenie mojej teori zróbcie test, ci którzy latają długo na 4t niech zamienią się w lesie na podjeździe na 2t od kolegi. A ci co latają 2t niech pożyczą 4t. Jestem pewien że ci co siedli na 2t powiedzą lipa a ci na 4t że fajnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 489
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 9:42, 30 Lip 2015    Temat postu:

Jest tak jak mówisz Smile 4t łatwiejsze ogólnie tylko waga i lubi szybciej się gotuje. Waga takiego sx-f jest zbliżona do exc 2t ale głównie chodzi o środek ciężkości, wysoko położona ciężka głowica niestety nie pomaga ustać w pionie na pograniczu przyczepności noga-podłoże hehhe Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 391
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 14:00, 30 Lip 2015    Temat postu:

major000 napisał:

Czterosuwowcy nie obrażać się za moje zdanie, nie mówię tu o wszystkich bo znam takich co na 4t wyprawiają takie rzeczy że mi gały wyłażą z orbit.
Na potwierdzenie mojej teori zróbcie test, ci którzy latają długo na 4t niech zamienią się w lesie na podjeździe na 2t od kolegi. A ci co latają 2t niech pożyczą 4t. Jestem pewien że ci co siedli na 2t powiedzą lipa a ci na 4t że fajnie.


Świento prowda ! Wink
Przez to też waham się czy zmieniać na 2T bo lata "szaleństwa" mam za sobą Wink a wole wracać cały do domu i pracy. Chociażby z racji tego,że starsze kości i 2T nie wybacza tak łatwo. Tak jak piszesz...
Ale lekkość kusi i kusi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 489
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 14:35, 30 Lip 2015    Temat postu:

A latasz Betą RR 400 ? One ponoć ciężkie mendy są...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 391
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 15:40, 30 Lip 2015    Temat postu:

Więcej jeżdżę niż latam. Choć rok temu na Megawacie zdarzyło się przelecieć przez opony Wink Ciężka nie ciężka - wszędzie daje radę. Porównywalna do EXC 400. Ale za to lżejsza niż XR600 i na dodatek z zawieszeniem... Zadowolony jestem.Koledzy marudzili,że po SX 450 nie da rady na podjazdach a jakoś daje radę.
Ale nie ukrywam,że ciągnie mnie do 2T pomimo braku techniki. I finansów na coś młodszego :-/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 489
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 17:09, 30 Lip 2015    Temat postu:

Ja chce się przesiąść na RR 300 2014 ale boję się bo 350 moją wyjeżdżam wszędzie... najgorsza jest ta chęć spróbowania czegoś innego Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 242
Przeczytał: 56 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:36, 30 Lip 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Z czego to wynika? Z tego że 2t jest bardziej wymagające, na dwusuwie trzeba umieć hamować, pracować sprzęgłem, umiejętnie wykorzystywać zakres użytecznych obrotów i dużo pracować ciałem.

a o co chodzi z tym hamowaniem w 2t? nie miałem 2t dlatego pytam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dioda dnia Czw 17:37, 30 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 489
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 17:37, 30 Lip 2015    Temat postu:

2t nie hamuje silnikiem, 4t hamuje jak wbijesz sobie 1ke jadąc z górki to pomagając sobie delikatnie przednim hamulcem jedziesz i nie zamiatasz zbytnio kołem z tyłu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2184
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:38, 30 Lip 2015    Temat postu:

nie puscisz sobie gazu i dojedziesz do zakretu
trzeba dobrze to zgrać do tego odpowiedni bieg i sprzeglo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 391
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 17:44, 30 Lip 2015    Temat postu:

racesupport napisał:
Ja chce się przesiąść na RR 300 2014 ale boję się bo 350 moją wyjeżdżam wszędzie... najgorsza jest ta chęć spróbowania czegoś innego Very Happy


Jak nie teraz to kiedy... ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 489
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 17:48, 30 Lip 2015    Temat postu:

Spróbować można ale boje się, że będę chciał z powrotem coś na miarę EXC jak mam teraz, a w tej cenie nie ma szans czegoś takiego dostać w tym stanie w dodatku. EXC są drogie jak cholera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin