Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z wkrecaniem sie kata na obroty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samoczek




Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Binczarowa

PostWysłany: Nie 15:31, 24 Kwi 2016    Temat postu: Problem z wkrecaniem sie kata na obroty

Witam Jestem tu nowy. Mam problem z wkręcaniem sie mojej perelki. Na wolnych obrotach chodzi ładnie i równo a gdy odkręcam manetke od razu na full to sie dławi. Natomiast gdy troche odkręce a później na full jest ok. Moc jest i prawdopodobnie coś trzeba z gaźikiem zrobic. Chciałbym jakiejś porady co by to mogło ewentualnie byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 15:40, 24 Kwi 2016    Temat postu:

Jaki motocykl? Który rok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 18:13, 24 Kwi 2016    Temat postu:

ktm 450 exc 2005 rok
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samoczek




Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Binczarowa

PostWysłany: Nie 18:19, 24 Kwi 2016    Temat postu:

jest to ktm 450 exc z 2005 roku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 18:23, 24 Kwi 2016    Temat postu:

Filtr powietrza czysty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 18:32, 24 Kwi 2016    Temat postu:

Dopóki nie rozłożysz gaźnika i go nie wyczyścisz nic nie można powiedzieć. Masz od kogo przełożyć gaźnik? spróbuj. Wykluczysz wtedy gaźnik i bedzie o wiele prosciej szukac przyczyny.
Zobacz do zaworów jeszcze jak sa podparte to wystepuje podobny objaw jak piszesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:17, 24 Kwi 2016    Temat postu:

poczytaj istniejace tematy o regulacji gaźnika keihin FCR. zapewne standardowo dostaje za duzo paliwa z dotrysku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samoczek




Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Binczarowa

PostWysłany: Nie 19:38, 24 Kwi 2016    Temat postu:

filtr powietrza czysty nasączony zawory wyregulowanie na 0,12 mm rozrząd nowy chyba zostal tylko gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:12, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Ustaw zawory na 0.10

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:58, 25 Kwi 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
Ustaw zawory na 0.10


raczej to nie jest zródłem problemu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:23, 25 Kwi 2016    Temat postu:

raczej jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 17:50, 25 Kwi 2016    Temat postu:

A żeś mu pojechał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:59, 25 Kwi 2016    Temat postu:

serwis zaleca na 0.12 takie pewnie są też odchyłki czy błąd niektórych przy ustawianiu zaworów i maszyny jeżdzą. co innego jakby miał 0.15 czy 0,05

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:45, 25 Kwi 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
raczej jest


ustawiałem u siebie luzy na 0.12 i nie miałem takiego problemu, silnik wkrecał sie w obroty bez najmniejszego problemu. Nie bardzo rozumiem jak w tym przypadku to moze byc problemem, zawory ustawione na 0.12 gdzie takie luzy podaje producent, wiec sie zastanów co piszesz. Koles pisze ze ustawil luzy w sumie takie jak powinny byc a ty mu radzisz zeby ustawił na 0.10 bo twoim zdaniem tak ma byc Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pon 20:55, 25 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 22:39, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Very Happy niezła jazda.Gdyby luz zaworowy(w takich odchyłkach) miał aż taki wpływ na prace silnika to 90% pojazdów stało by po drogach jak nie więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin