Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierścienie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Czw 21:36, 30 Sie 2012    Temat postu: Pierścienie

Jak załozyć pierścień uszczelniający na tłok tzn. , któa stroną. N jednej stronie jest wybity znak 0 , czy ten zank ma być do góry? Dziwny mam pierścień olejowy przy tłoku wossnera tzn. składa się z dwóch cieniutkich pierścieni i jednego takiego karbowanego, w orginale był w całości a wewnątrz sprężyna spiralkowa. Ten olejowy wossnera wygląda na cholernie delikatny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 4:41, 31 Sie 2012    Temat postu:

oznaczenia do gory ,olejowe takie sa ,pierscienie poprzesuwane wzgledem siebie (zamki)co 90 stopni (sa cztery uszczelniajacy ,zgarniajacy,dwa olejowe "blaszki" 0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 9:50, 31 Sie 2012    Temat postu:

oznaczeniami do góry. Pierścień normalny, takie same są np w skuterach Very Happy.
Zamki także możesz ustawić co 180stopni względem sworznia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keny




Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Sob 13:22, 01 Wrz 2012    Temat postu:

Dzięki za wyjaśnienie, czyli orginał to ma ten drugi pierścień uszczelniająco-olejowy, a te z wossnera typowy olejowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandzo85




Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:20, 14 Kwi 2018    Temat postu:

Jak ustawić pierścienie, gdzie jest: jeden uszczelniąjący oraz dwa olejowe wraz z takim pofalowanym pierścieniem?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Sob 12:21, 14 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Sob 17:20, 14 Kwi 2018    Temat postu:

Też ostatnio miałem ten problem Smile
Ułożyłem według poniższego schematu.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandzo85




Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:31, 14 Kwi 2018    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=ZIVHF1WmT2E
a tu jeszcze inaczej
https://www.youtube.com/watch?v=B06mFv2LFZ8

toivias widziałem ten schemat i chyba właśnie jego użyję, bo fabrycznie zamek pierścienia kompresyjnego szedł właśnie wzdłuż osi sworznia tłokowego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gandzo85 dnia Sob 17:43, 14 Kwi 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Sob 18:16, 14 Kwi 2018    Temat postu:

No według serwisówki Vertex, nie do końca Lobo moto poprawnie składa Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:06, 14 Kwi 2018    Temat postu:

wazne jest aby nie były koło siebie - a w ktora strone dokładnie to juz niuanse

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandzo85




Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:33, 14 Kwi 2018    Temat postu:

Też tak właśnie wyczytałem po wszelakich forach zagranicznych. Jeśli są 3 pierścienie (1 kompresyjny, 2 zgarniające) to można je ustawiać w logo Mercedesa co 120 stopni. Jeśli są 4 pierścienie czyli 2 kompresyjne i 2 zgarniające to ustawiać w "X".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin