Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 350 EXC 2016 - nie odpala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tpirat




Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 22:03, 09 Kwi 2018    Temat postu: KTM 350 EXC 2016 - nie odpala

Witam wszystkich
Podczas jazdy po gałęziówce badyl ustawił się tak niefortunnie na sztorc że zdjął mi gumę z cylindra która leci do wtrysku (Gruba rura). Motocykl w ułamku sekundy stanął. Nie miałem czym odkręcić opaski zaciskowej to ją zdjąłem i gumę ścisnąłem trytkami, Zresztą tak ciężko weszła, że tylko kolejny taki przypadek mógł ją zrzucić. Motocykl odpalił od kopa jednak praca była nieznacznie inna, pomyślałem, że ssie lewe powietrze i pewnie tak było.
Tak jechałem ok 15min. kierując się do stacji paliw po jakiś wkrętak.
Czekając na kolegów silnik zgasiłem przyciskiem i to był ostatni odgłos pracującego silnika.

Pompka paliwo pompuje
Iskra jest
Przewody, wtyczki na miejscu
Wykręciłem świecę wygląda na wilgotną

Czy komputer mógł przestawić wtrysk jak czuł że gdzieś łapie lewe powietrze?
Akumulator odłączany, ładowany itd... z buta też nie pali

może jakieś pomysły gdzie samodzielnie jeszcze można zajrzeć ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5662
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 9:43, 10 Kwi 2018    Temat postu:

o kurcze no to gruby niefart :/
może masz jakiś syf w dolocie? zaczął bym od zdjęcia całego układu i przeglądnięciu dolotu/wtrysku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 272
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 11:31, 10 Kwi 2018    Temat postu:

to niezłe te krzaczory musialy być Smile
a nie przebiłeś czasem tej gumy tym badylem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tpirat




Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Sob 10:11, 14 Kwi 2018    Temat postu:

Obejrzałem cały układ z zewnątrz i wygląda ok. Średnio jestem w stanie go rozebrać bo upchany jest tak, że ciężko palec wsunąć.
Progres jest taki, że udało mi się silnik odpalić.
Kręcąc rozrusznikiem lekko dodaję gazu menetką i po jakimś 0,5cm znajduje moment kiedy zaczyna odpalać. Jak odpali ma pełną moc silnik pracuje jak fabryka jednak nie mogę go całkiem spuścić z obrotów bo gaśnie i proces odpalenia się powtarza. Zaczynam kręcić rozrusznikiem bez dodania gazu i powoli kręcę manetką aż znajdę moment kiedy odpala.
Jeździłem z 15 min. z nadzieją, że wtrysk się ogarnie i się poukłada jednak mu nie przechodzi.
Jak włączę ssanie to obroty się zwiększają i silnik nie gaśnie.
Odpalam bez ssania tak jak pisałem.

Teraz pytanie, co jest odpowiedzialne na obroty silnika, są jakieś manualne regulacje przy wtrysku?

Dodam, że wcześniej motocykl odpalał tylko i wyłącznie bez dotykania manetki gazu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 10:19, 14 Kwi 2018    Temat postu:

U mnie w starym 350, kręci się cięgnem od "ssania" ale to reguluje tylko ilość powietrza na wolnych, bo zdaje się że tam nie ma układu wolnych obrotów (krokowca), jest tylko bypass z powietrzem. Poczekamy na Henia na pewno podpowie Smile

A w międzyczasie zajrzyj do instrukcji.

Może patyk zaatakował cięgno od ssania i stąd problem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Sob 10:21, 14 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tpirat




Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Sob 12:22, 14 Kwi 2018    Temat postu:

e46 jesteś wielki !!!
Brałem wszystko pod uwagę, urwane kable, wtyczki, śmieci w układzie, coś wygięte ale nie tak banalnej sprawy jak regulacja ssaniem.
Temat do zamknięcia, moto wyregulowane odpala jak powinno ufff można upalać
Dziękuję za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin