Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kto juz wie ze ktm to gowno łapa w gore!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriss




Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zgorzelec

PostWysłany: Śro 11:14, 26 Paź 2016    Temat postu:

moto 3 to jakis wiesniak w gumofilcach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:46, 26 Paź 2016    Temat postu:

Na "full crossach" hahaha. Dobija mnie stwierdzenie full corss
KristofSX napisał:
panom już dziękujemy za miłe przywitanie, idźcie dalej jeździć na swoich 'crossach'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:54, 26 Paź 2016    Temat postu:

chociaż nic się nie połamie w tych hard crossach i waga o której możecie sobie pomarzyć nie wiem jak teraz ale kiedyś za 300żł można było zrobić remont całego silnika a do kata za 300zł to można sobie łożysko kupić do wału

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:34, 26 Paź 2016    Temat postu:

Tylko trzeba robić remont co chwilę i zero frajdy z jazdy bo zaraz się rozleci.
raion80 napisał:
chociaż nic się nie połamie w tych hard crossach i waga o której możecie sobie pomarzyć nie wiem jak teraz ale kiedyś za 300żł można było zrobić remont całego silnika a do kata za 300zł to można sobie łożysko kupić do wału


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:41, 26 Paź 2016    Temat postu:

ja w jawie co miesiąc tłoki zmieniałem Very HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:05, 27 Paź 2016    Temat postu:

[quote="rams"]Tylko trzeba robić remont co chwilę i zero frajdy z jazdy bo zaraz się rozleci.

to prawie jak ktm xD
zresztą miałem wiele motocykli i jeszcze nie trafiłem na takiego co by przejeździł cały sezon bez jakichkolwiek poprawek z tamtych lat to mz 250 była dobra i jawa 350 co nie które jeszcze do dziś nabijają km i o jawie 350 cz można powiedzieć że wycieła więcej ludzi jak honda cr500 a na ktm jedynie co to trochę się połamiesz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raion80 dnia Czw 9:30, 27 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 10:09, 27 Paź 2016    Temat postu:

JAWA 350 POPRAWNIE wyremontowana bedzie latac dlugo i bezawaryjnie. Problemem jest jakoś, spasowanie i tolerancje częsci ktore nie sa zbyt dokładne.

Kiedyś miałem ruskiego UAZa, auto proste jak cep ale ku*wa awaryjne w hu, dlatego że części wykonane z gównolitu i z wymiarami +/- 1mm xD

Np wymieniając krzyżak na wale napędowym nowy oryginalny nie pasował...bo szklanki były źle odlane. I rzeźba, krzyżak od UAZa ale już szklanki z łożyskami od Żuka pasowały

Laughing

I to można wymieniać i wymieniać, termostat nie pasował w gniazdo, obudowa termostatu krzywa, uszczelka pod głowicę miała otwory przesunięte o 1mm.

I to jest problem z demoludami typu wsk jawa itp wynalazki.
Bo zwykły RFS to jest taka sama prostacka technologia jak JUNAK tyle że OHV i 100x lepiej wykonane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:36, 27 Paź 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
panom już dziękujemy za miłe przywitanie, idźcie dalej jeździć na swoich 'crossach'


hahahaha, dzięki Kristof uśmiałem się Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 16:36, 27 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuhacz




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 14:16, 28 Paź 2016    Temat postu:

Usuńcie to i nie karmcie trolla. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin