Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm exc 350 roblem z rozruchem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 9:51, 13 Wrz 2016    Temat postu:

W takim razie co jeszcze może być nie tak? U mnie cały układ zasilania był wymieniony pompa paliwa, wszystkie filterki, wtryskiwaczy... całość sprawdzona i ustawiona przez serwis KTM i nadal to samo. Do baku wystawiony worek żeby wyeliminować jakiekolwiek zanieczyszczenia. Co jeszcze to może być? Nie przeszkadza mi to tak bardzo ale skoro można coś jeszcze sprawdzić to czemu nie.
Silnik jest po kapitalnym remoncie tłok korba łożyska zawory uszczelniacze łańcuszek... w zasadzie całe serce jest nowe. Pierwszy właściciel to gość co ma serwis KTM w Opolu i on mówił że od nowości tak miał...

Tak kolego wlaczam ssanie zawsze na zimnym ale i tak już z przyzwyczajenia najpierw sekundę na guzik i dopiero potem odpalam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 11:48, 13 Wrz 2016    Temat postu:

No właśnie kolega wszystko wymienił i dalej to samo.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz.
Czujnik tps byc może on nie jest idealnie ustawiony.
A po drugie jakby było coś nie tak z silników to od kopniaka też by nie palił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 6:38, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Akumulator też jest świeży bo z maja a czujnik TPS również prawidłowo ustawiony a dalej na drugiego pali. Czasem mu się zdarzy na pierwszego odpalic ale to rzadko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:48, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Spróbuj ustawić tłok w gmp i wtedy pal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 7:47, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Tylko jak to zrobić jak nie mam kopki? Husaberg ma tylko rozrusznik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 7:53, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Z ustawianiem tłoka to sie mija z celem.
Również mogę sobie wtedy kopnąć i odpali.
To jest podobnie jak z 530 , kazda pali jak chce.
Miałem dwie jedna paliła ladnie, dawałem sanie i startowała, a drugą miałem i jak dałem sanie to nie zajarała , musiałem palic bez sania, a setup gaźników był taki sam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:34, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Ja nie mówie żeby tak robić cały czas tylko podpowiadam pewne triki które pomagają postawić diagnoze. Jeśli wzbudzisz pompe i odpali to znaczy że jest problem na torze paliwowym. Jeśli odpali z tłoka w gmp to problemem mogą być zbyt duże straty prądu gdzieś.
To jest problem podobny do hałasującego sprzęgła, albo wymieniasz pół silnika i może bedzie ciszej albo olewasz i jeździsz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbson




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:16, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Albo zakładasz kopkę i z głowy - ja mam husaberga fe350 z 2013 i to samo. Zimny z rozrusznika słabo, z kopa od razu. Ciepły zawsze gada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 19:58, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Czyli ten typ ma, nie wierzę że wszyscy maja dowalone fury i to dlatego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kormiś




Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: Czw 8:14, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Czasami jest to wkurzające, zgaśnie w trudnym terenie ledwo stoisz a tu jeszcze trzeba kopać. Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe. Ustalmy przyczynę a wszyscy właściciele 350 będą szczęśliwi. Może to nie problem z wtryskiem paliwa, tylko z iskrą. Kopiąc pomijamy rozrusznik więc mocniejszy prąd idzie na cewkę co przekłada się na lepszą iskrę.
Przy okazji tematu o naszych sprzętach, czy występuje u was problem z znalezieniem luzu na ciepłym? U mnie tak jest. To następna przypadłość, czy tylko u mnie zmęczenie materiału. Moto ma 155 mth. Latam od zakupu na przełożeniu 14/52, czy warto jest zmienić przód na 13. Może ktoś podzielić się opinią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbson




Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:43, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Ciepły pali z rozrusznika, co do luzu to fakt zbyt lekko sie przez niego przebija

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 9:19, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Mój ma nabite 156mth i znaleźć luz na chodzącym silniku to wręcz niemożliwe... Sad na 10 razy może 1 mi się uda ale jak zgaszę silnik to od razu bez problemu, myślicie że to wina sprzęgła? kupiłem nowy zestaw przekładek i tarcz ori z KTM i się zastanawiam czy wymieniać czy czekac az sprzęglo da o sobie znać? o może to wina oleju?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 13:41, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Z luzem to normalne , u mnie nieraz ładnie wbije luz nieraz nie.
Z rozrusznika pali na rys jak ciepły.
Też myslałem o świecy , że słaba iskara, ciekawe jak by dał swiece zwykłą nie irydową. W starszych katach były zwykła i paliły be problemu.
Coraz bardziej obstawiam problem z iskrą.
Ciekawe jak by znalazł magika co by uzwojenie przewinoł , aby lepsza iskra była. Przysłowiowa że kona zabija:)
Może wspólnymi siłami uda sie opanować niesczęśliwą sytuacje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez husa66 dnia Czw 13:59, 15 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinQ




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią 9:07, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Kormiś napisał:
Czasami jest to wkurzające, zgaśnie w trudnym terenie ledwo stoisz a tu jeszcze trzeba kopać. Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe. Ustalmy przyczynę a wszyscy właściciele 350 będą szczęśliwi. Może to nie problem z wtryskiem paliwa, tylko z iskrą. Kopiąc pomijamy rozrusznik więc mocniejszy prąd idzie na cewkę co przekłada się na lepszą iskrę.
Przy okazji tematu o naszych sprzętach, czy występuje u was problem z znalezieniem luzu na ciepłym? U mnie tak jest. To następna przypadłość, czy tylko u mnie zmęczenie materiału. Moto ma 155 mth. Latam od zakupu na przełożeniu 14/52, czy warto jest zmienić przód na 13. Może ktoś podzielić się opinią.


Ja mam przełożenia 13/50 i jak dla mnie jest idealnie:) ostatnio wymieniałem napęd kompletny i zostałem przy tym przełożeniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:52, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Kormiś napisał:
Może to nie problem z wtryskiem paliwa, tylko z iskrą. Kopiąc pomijamy rozrusznik więc mocniejszy prąd idzie na cewkę co przekłada się na lepszą iskrę.

A to przypadkiem nie jest rozwiązanie typu WSK?
Prąd z akumulatora jest pobierany jednie na rozrusznik obracający wałem, a na iskrę idzie ze statora w trakcie obrotu wału.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin