Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC-F 350
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:19, 24 Lis 2013    Temat postu: EXC-F 350

Witam jakie są różnice między modelami na 13 i 14 r?
Plastiki i lampa to wiem.. słyszałem że nowe 14 znacznie lepiej jeżdżą i wkręcają się na obroty? Czy jest jakaś duża różnica w jeździe ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pon 15:58, 06 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 17:22, 27 Lis 2013    Temat postu:

13 i 14 to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:48, 27 Lis 2013    Temat postu:

Dzięki za info Smile. A są jakieś większe różnice między 12 r i 13 ?
Jak spisują sie te silniki przy większych przebiegach? Modele te mają jakieś wady fabryczne? Co ile należy zmieniać tłok, korbowód przy amatorskiej jeździe? Wyczytałem że tłok i łańcuszek rozrządu należy zmieniać co 100 mth.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 16:41, 30 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek1985




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 16:12, 01 Gru 2013    Temat postu:

wiem ze 13 ma inne sprzeglo chodzi glownie o zmiane mocowania zamiast kilku sprezyn jest jedna talerzowa.DDS czy jakos tak sie to nazywa.
A jesli chodzi o wytrzymalosc to mega wytrzymale sa fury.
Znajomi zawodnicy z MP enduro wymienili tlok po ok 110mth i wygladalo to calkiem dobrze.
Wad fabrycznych brak - kazdy egzemplarz jest inny
ja mam 13 6d i smiga a w 14 gasla i okazala sie pierdola.
jesli szukasz 350 excf to najlepiej jak najswiezsza - nie chodzi o rocznik ale o przebieg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:50, 06 Sty 2014    Temat postu:

Kto jeszcze jeździ 350 exc ?? Jak spisują sie te motocykle? Słyszałem że przy amatorskiej jeździe tłok i łańcuszek rozrządu wytrzyma spokojnie pod 200 mth, możliwe że to prawda? Ktoś wie jak jeżdżą te motocykle z przebiegami 300 i więcej godzin ???

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pon 11:52, 06 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Pon 12:18, 06 Sty 2014    Temat postu:

wątpię, żebyś znalazł kogoś kto ma przez powiedzmy rok użytkowania nalatane 300mth...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 13:05, 06 Sty 2014    Temat postu:

pawel napisał:
Kto jeszcze jeździ 350 exc ?? Jak spisują sie te motocykle? Słyszałem że przy amatorskiej jeździe tłok i łańcuszek rozrządu wytrzyma spokojnie pod 200 mth, możliwe że to prawda? Ktoś wie jak jeżdżą te motocykle z przebiegami 300 i więcej godzin ???


tłok może i wytrzyma, tylko po co robić jajo z cylindra
rozrząd - 200mth powinien zrobić bez problemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:01, 06 Sty 2014    Temat postu:

mcx napisał:
wątpię, żebyś znalazł kogoś kto ma przez powiedzmy rok użytkowania nalatane 300mth...


Jak ktoś dużo jeździ i trenuje to może zrobić spokojnie 300 mth w rok..
Nie ma co sie sugerować ogłoszeniami, sporo jest takich co mają ponad 300 mth a w aukcji piszą że ma ok 100.


Pytam właścicieli wszystkich roczników jak moto spisuje się po większym przebiegu.

KristofSX napisał:

tłok może i wytrzyma, tylko po co robić jajo z cylindra
rozrząd - 200mth powinien zrobić bez problemu


Z tego co słyszałem to po 200 mth wleciał nowy tłok sel A. Zawory nie wymagały regulacji od nowości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pon 16:11, 06 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 16:14, 06 Sty 2014    Temat postu:

wszystko zalezy jaka jazda, jak sie dba, jak w fabryce sie udał zestaw tłok i cylinder, jak to fabrycznie zostało spasowane itp itd. mase zmiennych. jeden zrobi 200 mth i tłok bedzie dalej A. a inny po 100 mth zarznie cały silnik.

300 mth w rok pewnie tak, tylko że mało osób stać na wyczynówke, a zwykle jak ktoś kupuje nówke to ma troche kasy, a jak troche kasy to raczej w totka mało ludzi wygrywa i musi na to zapracować i nie ma czasu na latanko całoweekendowe żeb yw rok nabić 300 mth. a zawodnicy - na forum chyba nie ma za duzo zawodników którzy z tego żyją o ile w ogóle ktośtu taki jest, a jak juz zawodników znam to kazdy z motocrossem ma związek, wiec ocenia endraka troche bedzie nietrafna. ( bo ocene sxfa 350 mozna łatwiej znaleść z wiekszymi przebiegami)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:58, 02 Mar 2014    Temat postu:

Jak powinien pracować silnik 350 exc, idealnie cicho czy coś może lekko stukać? Czy to sprzęgło może stukać?

http://www.youtube.com/watch?v=zdzS5Gnq1ww
Ktoś wie jak wytrzymuje większe gleby rama pomocnicza w husabergach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 10:17, 02 Mar 2014    Temat postu:

Tu jeździ ktoś tylko na sx-f 350:
http://www.youtube.com/watch?v=uT11lnmU4oM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leniwy Lemur Mat




Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleszczów

PostWysłany: Pon 14:47, 03 Lis 2014    Temat postu:

ja jestem po 50 mth na swoim nowym 350 excf (2014)

wszystko gra - jeździ pięknie, nic się nie psuje (poza tematami spowodowanymi inicjatywą własną Razz

pytałeś czy chodzi cicho czy stuka - stuka i to od nowości ale tak ma być - to charaktersytyczne od modelu 2013 (sprzęgło chyba)

minusy rocznika 2014?
- brak wentylatora w standardzie (od 2015 już jest)

moje odczucia są bardzo dobre - moc/masa idealna do endurox, xcountry - do lasu pewnie 2t lepszy - no i do lasu wentylator potrzebny na bank Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
terazmy123@o2.pl




Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:05, 04 Lis 2014    Temat postu:

pawel napisał:
Jak powinien pracować silnik 350 exc, idealnie cicho czy coś może lekko stukać? Czy to sprzęgło może stukać?

http://www.youtube.com/watch?v=zdzS5Gnq1ww
Ktoś wie jak wytrzymuje większe gleby rama pomocnicza w husabergach?

ja mam 300 fe i już latał tak, że amelunium by uległo a tu nic także polecam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vuudex




Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podkarpacie

PostWysłany: Nie 14:49, 09 Lis 2014    Temat postu:

jestem w posiadaniu Ktm-a 350 exc 2012 w wersji six days i jestem z niego zadowolony jak go kupiłem miał jakieś 180mth teraz ma coś ponad 200 i silnik jeszcze nie był rozbierany po jego wyglądzie wnioskuję że amator nim nie jeździł tylko pracował w cięzkich warunkach motocykl jest idealny do niedzielnych wypadów w las jeśli ktoś szuka motocykla w takim celu jest to ideał silnik jest bardzo elastyczny ja jeszcze nie miałem z nim problemów "odpukać" ale powoli zbliżam się do wymiany tłoka i mam pytanie wiem ze to zależy od jazdy ale przy amatorskiej jeździe do ilu mth wytrzymuje tłok rozrząd itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 15:26, 09 Lis 2014    Temat postu:

czyli jak mówisz że masz oryginał tłok i 200 mth to jeszcze do przezycia były by przeglądy miedzyserwisowe ;D nic tylko czekać aż rozbierzesz i sie pochwalisz czy masz jeszcze cylinder z nicasilem czy juz bez :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin