Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm exc
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magiera1234




Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin

PostWysłany: Sob 8:05, 04 Paź 2014    Temat postu: ktm exc

witam mam pytanie dlaczego jak np próbuje odpalić mojego ktm to od razu mi odbija kopkę a jak juz odpalę go to po wbiciu biegi np 1 to mi jedzie do tyłu co muszę zrobić co jest nie tak?? Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 8:06, 04 Paź 2014    Temat postu:

Przestawiony zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magiera1234




Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin

PostWysłany: Sob 8:07, 04 Paź 2014    Temat postu:

a jak go z powrotem przestawić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:10, 04 Paź 2014    Temat postu:

co to za ktm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magiera1234




Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin

PostWysłany: Sob 8:12, 04 Paź 2014    Temat postu:

exc 200

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magiera1234




Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin

PostWysłany: Sob 8:28, 04 Paź 2014    Temat postu:

a to jest też wina zapłonu ze mi tak kopkę odbija?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:28, 04 Paź 2014    Temat postu:

tak wina zapłonu
podaj jeszcze rok tego kata i jaki masz tam zapłon SEM czy Kokusan


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magiera1234




Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin

PostWysłany: Sob 16:28, 04 Paź 2014    Temat postu:

2003 Sem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 16:54, 04 Paź 2014    Temat postu:

Aby ustawić zapłon potrzebujesz czujnik zegarowy wkręcany w miejsce świecy.
Zdejmujesz magneto luzujesz stator.
Ustawiasz tłok x mm przed gmp. x masz podane w manualu.
Zakładasz magneto ale go nie przykręcasz.
Wkładasz drucik w dziurkę w magnecie, trafiasz nim w szparkę w statorze i robisz tak aby było wtedy na czujniku zegarowym x mm
Wyciągasz drucik, zdejmujesz magneto, dokręcasz stator. Zakładasz magneto, dokręcasz i jeszcze raz sprawdzasz czy wszystko się pokrywa.

Cała ta operacja podana i zilustrowana jest w engine manual.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:21, 04 Paź 2014    Temat postu:

z tego co pamiętam to tam sa nacięte kreski 2 na obudowie i jedna na statorze
bodaj 1 z prawej na obudowie i ta ze statora maja sie pokrywac
do sprawdzenia w serwisówce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DavidExc




Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Człuchów

PostWysłany: Pon 16:02, 23 Lut 2015    Temat postu:

Siema , jestem nowym członkiem forum Smile . Chciałem odświeżyć temat ponieważ , mam ten sam problem co kolega powyżej . Mam ktm exc 200 , lecz z rocznika 2002 z zapłonem kokusan 2K-3 .
Mogli byście mi pomóc , powiedz jak ustawić zapłon .??? Z góry dzięki , Pozdrawiam Smile .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:21, 23 Lut 2015    Temat postu:

Zacznij od ściągnięcia sobie engine manual do swojego silnika.
Bez tego nawet nie podchodź.
A tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie z ładnie załączoną ilustracją.
Na statorze masz kreskę, na karterze masz kreskę i te kreski mają się pokrywać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DavidExc




Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Człuchów

PostWysłany: Śro 19:29, 25 Lut 2015    Temat postu:

Aha dzięki za pomoc hacker33 Smile , myślałem że to coś bardziej skomplikowanego .. w sensie tak jak z zapłonem Sem .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DavidExc




Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Człuchów

PostWysłany: Pią 15:23, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Hacker33 nie pomogło próbowałem ustawiać jak w serwisówce dalej odbija . Mam tutaj fotkę jak możesz to zobacz . [link widoczny dla zalogowanych]

Próbowałem ustawiać na każdej kresce z kolei , i tak jak z serwisówki dalej lipaa ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:37, 03 Kwi 2015    Temat postu:

sprawdz czy nie zerwało klina na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin