Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 560 SMR po czym poznać? Różnice 525

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
velkurczak




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:29, 06 Lut 2015    Temat postu: KTM 560 SMR po czym poznać? Różnice 525

Po raz kolejny potrzebuję pomocy, do rzeczy.
Mam do kupienia 560 SMR i mam trochę obaw odnośnie silnika.
Dostępność części do 560 takich jak korba/wał + korba jest średnia, nawet w KTMie, a cena zwala z nóg. Czy jeśli korba odmówi posłuszeństwa, będę w stanie przekonwertować ten silnik na 525 takie jak było w EXC/SX (nie wiem jak jest z głowicą, ale pewnie jest taka jak w SX).

Może ktoś mi podać resztę różnic silnikowych 560 a 525?

Kolejna sprawa to po czym poznać że to faktycznie 560 siedzi, jest wybita pojemność na cylindrze i jakiś numer głowicy który jest fabrycznie w 560? Egzemplarz który mam na oku ma rozrusznik i oświetlenie które działa z statora więc może to być w ogóle silnik z exc 525 w ramie SMRa?

Temat jest dość pilny, z góry dziękuję za rady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:23, 06 Lut 2015    Temat postu:

cylinder z 560 jest wyzszy i szerszy, ma wieksza pojemnosc kanałów wodnych. Jak bys chcial przerobic go na 525 to musisz zmienic wał i cylinder, nie wiem jak z wałkiem balansera, srubami cylindra i łancuszkiem rozrzadu. Co do róznic w głowicy tez nie jestem pewien, oryginalnie powinien miec tytanowe zawory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:21, 06 Lut 2015    Temat postu:

balanser sprawdziłem jest ten sam, głowica również
do twojego przepisu brakuje tylko tłoka i korbowodu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:46, 06 Lut 2015    Temat postu:

cylinder z 560tki na 1 rzut oka jest inny, i nie da sie pomylić Very Happy reszta jak koledzy powiedzieli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:06, 06 Lut 2015    Temat postu:

w 2t jest wybity stroke i numer katalogowy
w 4t też jest coś wybite?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:24, 06 Lut 2015    Temat postu:

tak jak napisałem do zmiany jest cały wał bo i przeciwwagi sa inne i korba jest inna niz w 525. Z 525 możesz zrobic najwięcej 540 zmieniając sam cylinder bo wał zostaje ten sam, za to 560 ma ta samą średnicę cylindra co 540 ale dochodzi jeszcze większy skok tłoka poprzez większe wykorbienie wału i dłuższy korbowód.
Ogólnie ktm z tego rocznika to puzle tylko zadaj sobie pytanie czy będzie to opłacalne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BoskiRoman




Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 7:07, 08 Lut 2015    Temat postu:

dawaj link, bo wydaje mi sie, ze chodzi o mojego bylego sprzeta. Jesli z olx za 14.800, to chetnie odpowiem Ci na wszystkie pytania. Tak czy inaczej warta ceny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin