Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 525 MXC / EXC desert PROBLEM
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:08, 04 Paź 2012    Temat postu:

ale czy to dławienie przeszkadza ci w jezdzie ? Na postoju jak machniesz maneta to sie dławi ale czy jak jezdzisz to masz jakiez zamulenia przy operowaniu gazem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:11, 05 Paź 2012    Temat postu:

śrubkę można wykręcić nie widzę problemu ale ze względu na kolor tej świecy bym podniósł iglice tylko moglibyście mi podpowiedzieć jak to zrobic albo od czego zacząć może jakiś mały opis albo coś..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:35, 05 Paź 2012    Temat postu:

lukaszd7 weź zaglądaj więcej w serwisówkę to będziesz wiedział co i jak. Zamiast pytać to rozkręć ten gaźnik i obejrzyj go dokładnie. sprawdź co do czego służy pomyśl nad tym jak to działa i co na co wpływa a nie czekasz aż Ci wszystko powiedzą. W ten sposób będziesz tkwił w punkcie wyjściowym do końca świata. Nigdy nie widziałem tak jasnej świecy w moto ze sportowym gaźnikiem która ma pompkę. Tu ewidentnie jest coś nie tak. Sprawdź rozmiary wszystkich dysz, ustawienia iglicy poziom paliwa i tak dalej. wypisz nam jakie masz te dysze na którym rowku masz zawleczkę na iglicy. pobierz sobie manuala od YZ 426F tam wspaniale jest opisane jaki element za co opowiada, jakie efekty daje zmiana kazdej dyszy, iglicy i innych elementów. Jeśli nie znajdziesz podaj maila to podeślę Ci takową. Poczytasz pooglądasz obrazki to dużo zrozumiesz i nie będziesz zadawał pytań i sam dojdziesz co i jak.
a w ogóle z jakich rejonów polski jesteś? bo chętnie bym zobaczył osobiście co z tym Twoim gaźnikiem.

tak jak Ci pisałem na PW sprawdź jeszcze dyszę wolnych obrotów...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pią 13:37, 05 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:34, 06 Paź 2012    Temat postu:

iglica jest na środku rowków czyli jest 3 mozliwosci w góre i 3 w dół dysza obdtr iglice podniosłem o jeden czyli było na 4 od góry jest na 5.. pomke tez wszystko znalałem i widze śrubke do regulacji tylko nie wiem czy ja wkrecic czy wykrecic.. ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukaszd7 dnia Nie 14:41, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:42, 08 Paź 2012    Temat postu:

Jakby ktos mógł cos sie udzielic na post wyżej bede wdzieczny a następne pytanie mam jakiej firmy byście polecili sprzegło do ktm 525 exc bo w drugim wczoraj zajechalismy.. widze ze duzo jest na necie EBC co sadzicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukaszd7 dnia Pon 12:32, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:38, 18 Paź 2012    Temat postu:

świeca po podniesieniu iglicy o jeden wyżej wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
śrubke od pompki też wkręciłem o jeden obrót dzis sprawdze jak sie bedzie zachowywał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:32, 18 Paź 2012    Temat postu:

No teraz wygląda bardziej jak świeca która z moto ze sportowym gaźnikiem;) Elektroda nie jest taka biaława. Co prawda warunki oświetleniowe i przybliżenie obu zdjęć się różnią... napisz lepiej jak teraz zachowuje się moto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:56, 18 Paź 2012    Temat postu:

wiesz co może być różnica w zdjęciu ale napewno teraz świeca jest bardzie okopcona.. wczoraj składałem wszystko do nocy i nie odpalałem juz bo mnie sąsiedzi wygoniąWink ale śrubke tak jak mówiłes wkreciłem o 1,5 dzis odpale zobaczymy jak bedzie.. a iglice zostawic tak jak teraz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:19, 18 Paź 2012    Temat postu:

nie wiem czy zostawić... musisz to sprawdzić podczas jazdy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:01, 18 Paź 2012    Temat postu:

nic sie nie zmieniło z tym dławieniu przy szybkim odkrecaniu manetką a nawet sie troche zwiększyło..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek0093




Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Stalowej Woli

PostWysłany: Czw 18:47, 08 Lis 2012    Temat postu:

Witam, mam pytanie odnośnie wysokości paliwa w komorze, jak ona ma być jeśli mierzymy ja za pomocą wężyka??
Gażnik cr 39


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:55, 08 Lis 2012    Temat postu:

w fcr 39 nie zmierzysz poziomu paliwa przy pomocy wezyka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek0093




Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Stalowej Woli

PostWysłany: Czw 20:20, 08 Lis 2012    Temat postu:

to jest jakiś sposób, aby upewnić się że pływak jest ustawiony prawidłowo??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:24, 08 Lis 2012    Temat postu:

tak manual opisuje te procedurę. Czytajta ludzie te manuale albo nie zawracajta głowy tylko do mechaników.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:16, 12 Lis 2012    Temat postu:

witam panowie zrobiłem "tuning" pompki przyspieszacza za pomocą drucika i teraz to sie wkreca na obroty bez nawet małego zacięcia.. tylko wczoraj jak wyleciałem w las to były takie momenty ze sie dławił ze jak szybko pomachałem manetką od dołu to potrafił zgasnać co w ogóle sądzicie o tych tuningach drutowych bo szczerze to mi sie mało podoba.. ale przy takich podrutowaniu srubka lepiej wkrecona czy wykrecona co lepiej i co z dawką powietrza wieksza czy mniejsza bo tak na chłopski rozum to by sie przydał jakis tuningowy filtr powietrza zeby mu dawke powietrza zwiekszyc.. szczerze to dajcie jakies podpowiedzi jak wy to robicie.. bo ogolnie całą sobote spedziłem w garazu na rozbieraniu gaznika i ustawianiu mozna sie duzo nauczyc fajna sprawa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin