Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 525 MXC / EXC desert PROBLEM
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:44, 30 Wrz 2012    Temat postu:

wiec wracajac do tematu ciagle walcze z moim 525 wracajac do dawki z mxc i ustawienia 1,25 nic nie pomoglo okazalo sie ze moj moto to zwykly exc z bakiem od mxc ustawilem dawke na 2,5 i wszystko jest jak nalezy na wolnych ladnie pracuje odpala swietnie nie grzeje sie i normalnie schodzi z obrotow i co mi powiecie na ten temat??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:29, 01 Paź 2012    Temat postu:

to napiszcie chociaż ile macie ustawione w swoich exc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:14, 01 Paź 2012    Temat postu:

w ten sposób nie wyregulujesz gaźnika!. Ten sam silnik w moto może pracować różnie na dwóch identycznych gaźnikach. W tym samym motorze dwa identyczne gaźniki będą potrzebowały różnych ustawień. To sprawa indywidualna.
Nie można się odnosić się do ustawień w innych motocykli. Motocykle się zużywają i każda część w każdym moto w innym stopniu i w każdym gaźniku w innym stopniu. Gaźnik regulujesz tak aby pracował poprawnie w Twoim moto. Te ustawienia mogą się różnić od innych moto i to dość znacznie.
Jeśli Ci to pomoże to w moim SX 520 śrubkę regulacji składu mieszanki na wolnych mam wykręconą na 2.25.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pon 8:30, 01 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:07, 01 Paź 2012    Temat postu:

dokładnie, to zalezy nawet od regionu w którym mieszkasz, jak bym pojechał w góry to musiał bym przestawić gaźnik... te dane z serwisówki są podawane orientacyjnie dla konkretnego cisnienia itp itddd w maszynie fabrycznie nowej. po 100 mth jak sie nie myle serwisówka zaleca wymiane przepustnicy ( albo tylko tej przesłony tytanowej ) bo sie robi luz i moto nie pracuje jak trzeba. załoze sie że moto ma wiecej nalatane bez wymiany - wiec teraz zadne ustawienia fabryczne nie bedą ok. ja mam jakieś 2.5 obrotu... choc moto równie dobrze pracuje na 2 jak i na 3 obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:25, 01 Paź 2012    Temat postu:

wiadomo ze jak motocykl zimny to jest bardziej wrażliwy na dawki wiec na zimnym przy dawce 2 dłużej na ssaniu przy zimnym i dawce 2.5 praktycznie ssanie to chwila i juz pracuje ładne a jak sie rozgrzeje to i tak bedzie chodził nawet przy dawce 1.5 tylko ze zawory sie wypalają.. wiec ja narazie zostawiam na 2.5 i dzis jeszcze przereguluje zawory bo przy szybkim ruchu manetką gazu sie zaczął dławic..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:25, 01 Paź 2012    Temat postu:

to dławienie to może zależeć od pompki. Przy jej mechanizmie masz regulacje. Mozna ustawić tak, że wtrysk paliwa nastąpi przy większym otwarciu przepustnicy co sprawi że nie będzie się dusił przy nagłym dodaniu gazu z na niskich obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:54, 01 Paź 2012    Temat postu:

ktora pompka?? gdzie jest ta regulacja ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 6:41, 02 Paź 2012    Temat postu:

ja Cie nie rozumiem Very Happy zabierasz sie za remonty i ustawienia moto, a nie wiesz co gdzie jest ? pompka podaje paliwo mechanicznie tzw dotrysk paliwa. regulacje masz pod miejscem gdzie wpinasz linki od gazu. to jest regulacja jedna, bo druga regulacja jest cała membranka w srodku która moze miec rózne wymiary ( tzn sama membranka ma te same, ale na niej jest taki trzpien wystajacy i w zaleznosci od gaźnika moga miec rózne wysokosci )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:06, 02 Paź 2012    Temat postu:

rozebrałeś gaźnik i nie wiesz co gdzie jest? lukaszd7 oddaj ten motocykl do zrobienia komuś, kto zna się na tym:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:01, 02 Paź 2012    Temat postu:

Spokojnie panowie gaznik ustawiony na 2.5 gaznik wyczyszczony juz dawno wszystko złożone zawory wyregulowane wszystko cyka jak należy i ta reakcja na gaz sie zmieniła tylko teraz zaciekawiła mnie ta pompka i musze to sprawdzic..
Zresztą to moj 3 ktm musze sie nauczyc wszystko robic ojciec ma warsztat samochodowy wiec jest gdzie i czym działać..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukaszd7 dnia Wto 10:04, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:47, 04 Paź 2012    Temat postu:

Witam, więc tak zawory ustawione reakcja na gaz jest dobra najmniejszy ruch manetką i bardzo szybki reaguje na gaz i nie zamula tylko dodaje zdjecie świecy czy nie jest za mała dawka paliwa dodaje zdjecie świecy ocencie [link widoczny dla zalogowanych]
po za tym wszystko chodzi bardzo dobrze zawory były na 0.05 ustawiłem na takie ciasne 0.10 sacy i wylot.. motcykl stoi na warsztacie wiec zawsze cos mozna jescze zrobic [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 9:29, 04 Paź 2012    Temat postu:

hmm swieca dziwna, niby kolor ładny, ale sama elektroda chyba troche zbyt biała. ja bym podkręcił dawke paliwa.

co do warsztatu - dziwne, moto na serwisie całe w błocie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:16, 04 Paź 2012    Temat postu:

wiedziałem ze zwrócicie uwage na to błoto..Wink ale cóż musiałem szybko działac i tylko z powodu czasu takiego brudasa działam.. Ale własnie kolor świecy mnie też zastanawia taka aż czerwona sie wydaje jakby temp była wysoka ustawiłbym wieksza dawke paliwa bo wiadomo srubke od mieszanki zostaiwłem na 2.5 obr. jezeli mozesz to podpowiedz mi jak to zwiekszyc dawke paliwa..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:25, 04 Paź 2012    Temat postu:

dzis go dobrze rozgrzalem i znow to samo przy szybkim odkreceniu manetki znow sie dlawi.. nie wiem czy ruszac zawory czy zwiekszyc dawke paliwa tylko nie wiem jak ta dawke zwiekszyc..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:26, 04 Paź 2012    Temat postu:

wykrec srubke na 3 obroty Razz ew iglice mozna podniesc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin