Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 500exc 6 days 2016r
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:47, 28 Wrz 2015    Temat postu: ktm 500exc 6 days 2016r

Witam w czwartek odbieram z salonu nowa 500 jakies wskazówki co sprawdzic czy wszystko powinno być ok ? Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5662
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:30, 28 Wrz 2015    Temat postu:

no no ładnie, niech Ci odblokują gaźnik i wyjmą gwizdek z wydechu co by lepiej gadał, (o ile ma) no i ogien Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:32, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Zmień olej po kilku godzinach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:19, 28 Wrz 2015    Temat postu:

W miare szybko proponuje rozkręcić i przesmarować główkę ramy oraz tył (tam gdzie wahacz i amor). U mnie w nowej 450 na główce było odrobine smaru natomiast wahacz nawet nie smar tylko cos jakby psiknięcie oliwa...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:25, 28 Wrz 2015    Temat postu:

i posprawdzac kazda srubke Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:29, 28 Wrz 2015    Temat postu:

i niech ci w serwisie powiedzą w2szystko co i jak Very Happy

plus dostaniesz serwisówke którą radze poczytac wolną chwilą tam wszystko bedzie opisane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:25, 28 Wrz 2015    Temat postu:

czy 500 jest blokowana? nie sądzę,; kolega odebrał swoją 450 pojeździł godzinę zmienił olej i potem od razu na drapak rodeo pogubił tylko listki od hanbarów (ale chyba w serwisie się nie popisali z montażem)
w mojej 300 nic się nie odkręciło ale profilaktycznie stawałem co jakiś czas i sprawdzałem czy wszystkie śruby są Wink
po 1mth zmieniłem olej, 10 mth pojeździłem bez odkręcania na maksa, a później już normalnie
w zimie mam zamiar co nieco rozebrać i przesmarować i tyle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:52, 28 Wrz 2015    Temat postu:

kolezanka w exc 200 miała fabrycznie blokady, ale w serwisie jak montowali z pudełka, to odmulili go, dostała jedynie pudelko z dyszami i iglicami do blokowania. plus jakiestam zapasowe chyba do ustawien podstawowych.
ale gdzies widziałem że w nowych moto montują jakies zwęzki na dolocie, w sensie jako blokada fabryczna żeby miał okreslona norme spalin itp. ale dziwne że nigdzie nie widziałem tego w obiegu, po co serwisy miały by to sobie zatrzymywac Razz ciekawa sprawa, mysle że wszystko zalezy skąd moto jest z jakiego importu itp. wiec nawet 500ta moze byc blokowana

na 99% ma katalizator i mozna go wywalic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:01, 28 Wrz 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
no no ładnie, niech Ci odblokują gaźnik i wyjmą gwizdek z wydechu co by lepiej gadał, (o ile ma) no i ogien Smile
Ten model jest na wtrysku;) wiec nie ma blokady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:04, 28 Wrz 2015    Temat postu:

te300 napisał:
czy 500 jest blokowana? nie sądzę,; kolega odebrał swoją 450 pojeździł godzinę zmienił olej i potem od razu na drapak rodeo pogubił tylko listki od hanbarów (ale chyba w serwisie się nie popisali z montażem)
w mojej 300 nic się nie odkręciło ale profilaktycznie stawałem co jakiś czas i sprawdzałem czy wszystkie śruby są Wink
po 1mth zmieniłem olej, 10 mth pojeździłem bez odkręcania na maksa, a później już normalnie
w zimie mam zamiar co nieco rozebrać i przesmarować i tyle


I jak tam 300 sie sprawuje też miałem na nia chrabke


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:06, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Ostatnio odbieraliśmy Freeride 350 w salonie KTM we Wrocławiu. Moto miało być "odblokowane" i pracownicy upierali się, że jest. Ale jak to, pytamy, przecież w wydechu są sitka a filtr powietrza jest w dławiącej obudowie...
Po przejażdzce utwierdziliśmy się wprzekonaniu, że moto jest w wersji 14 kW.. Sprzedawca dalej swoje - ODBLOKOWANY !!!
I co ??? Po konsultacji z innym dealerem (Kraków) okazało się, że moto jest nieodblokowane... Tak więc chłopaki z serwisu odblokowywali nowe moto pod dyktando fachowca z konkurencyjnego salonu . Brawo, brawo Wink
Pozostaje tylko pytanie, ile KTM"ów lata po Wrocławiu w skastrowanej wersji Wink
Wnioski ??? Warto wszystkiego samemu przypilnować...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 20:07, 28 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:07, 28 Wrz 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
kolezanka w exc 200 miała fabrycznie blokady, ale w serwisie jak montowali z pudełka, to odmulili go, dostała jedynie pudelko z dyszami i iglicami do blokowania. plus jakiestam zapasowe chyba do ustawien podstawowych.
ale gdzies widziałem że w nowych moto montują jakies zwęzki na dolocie, w sensie jako blokada fabryczna żeby miał okreslona norme spalin itp. ale dziwne że nigdzie nie widziałem tego w obiegu, po co serwisy miały by to sobie zatrzymywac Razz ciekawa sprawa, mysle że wszystko zalezy skąd moto jest z jakiego importu itp. wiec nawet 500ta moze byc blokowana

na 99% ma katalizator i mozna go wywalic

Tak bedzie wszystko wywalone jak przejade z 20h to położenie przepustnicy zmienie zawsze cos wiecej mocy bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:12, 28 Wrz 2015    Temat postu:

KNKS napisał:
Ostatnio odbieraliśmy Freeride 350 w salonie KTM we Wrocławiu. Moto miało być "odblokowane" i pracownicy upierali się, że jest. Ale jak to, pytamy, przecież w wydechu są sitka a filtr powietrza jest w dławiącej obudowie...
Po przejażdzce utwierdziliśmy się wprzekonaniu, że moto jest w wersji 14 kW.. Sprzedawca dalej swoje - ODBLOKOWANY !!!
I co ??? Po konsultacji z innym dealerem (Kraków) okazało się, że moto jest nieodblokowane... Tak więc chłopaki z serwisu odblokowywali nowe moto pod dyktando fachowca z konkurencyjnego salonu . Brawo, brawo Wink
Pozostaje tylko pytanie, ile KTM"ów lata po Wrocławiu w skastrowanej wersji Wink
Wnioski ??? Warto wszystkiego samemu przypilnować...


Ogladałem filmy na yt co trzeba zrobic ale zadna zblokowana nie była ale troche można pozmieniać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:48, 01 Paź 2015    Temat postu:

Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:51, 01 Paź 2015    Temat postu:

Radzziu napisał:
Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
Wywal tą plastikową osłonę łańucha na górze wahacza. Łańuch może obijać się o ślizgi i wydawać dźwięki. W Ktm-ie na pds-ie zapamiętaj że łańuch lepiej jak jest za luźny niż za bardzo napięty. W serwisuwce masz opisane jaki ma być luz i tego się trzymaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin