Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 500exc 6 days 2016r
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:16, 01 Paź 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Radzziu napisał:
Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
Wywal tą plastikową osłonę łańucha na górze wahacza. Łańuch może obijać się o ślizgi i wydawać dźwięki. W Ktm-ie na pds-ie zapamiętaj że łańuch lepiej jak jest za luźny niż za bardzo napięty. W serwisuwce masz opisane jaki ma być luz i tego się trzymaj.
w serwisuwce pisze że mam ciiagnac lancuch do góry z sila 10/15 kg i reszty nie kumam mierz dystans z najdłuższej części łańcucha

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:24, 01 Paź 2015    Temat postu:

Radzziu napisał:
major000 napisał:
Radzziu napisał:
Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
Wywal tą plastikową osłonę łańucha na górze wahacza. Łańuch może obijać się o ślizgi i wydawać dźwięki. W Ktm-ie na pds-ie zapamiętaj że łańuch lepiej jak jest za luźny niż za bardzo napięty. W serwisuwce masz opisane jaki ma być luz i tego się trzymaj.
w serwisuwce pisze że mam ciiagnac lancuch do góry z sila 10/15 kg i reszty nie kumam mierz dystans z najdłuższej części łańcucha
ja ko kumam tak ze jak pociagne do góry to od dolnego do górnego maksymalnie moze byc 272mm ale poco mierzyc 18 oczek lancucha tego nie kumam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:26, 01 Paź 2015    Temat postu:

Radzziu napisał:
major000 napisał:
Radzziu napisał:
Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
Wywal tą plastikową osłonę łańucha na górze wahacza. Łańuch może obijać się o ślizgi i wydawać dźwięki. W Ktm-ie na pds-ie zapamiętaj że łańuch lepiej jak jest za luźny niż za bardzo napięty. W serwisuwce masz opisane jaki ma być luz i tego się trzymaj.
w serwisuwce pisze że mam ciiagnac lancuch do góry z sila 10/15 kg i reszty nie kumam mierz dystans z najdłuższej części łańcucha
Co tu nie kumasz... ciągniesz łańcuch do góry zaraz za ślizgiem, w tym miejscu odległość między wahaczem a łańcuchem odgiętym do góry ma wynosić 55-58mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 1:09, 02 Paź 2015    Temat postu:

Zakładaj cały ,,złom,, w którym latasz na siebie,wskakujesz na moto i sprawdzasz czy tylna oś koła jest w osi ze śrubą mocującą zębatkę(jeśli nie musisz skorzystać z pomocy drugiej osoby i docisnąć moto) i wtedy sprawdzasz naciąg.Chodzi oto by ustawić maksymalną odległość pomiedzy kołem i zębatką i wtedy sprawdzasz naciąg.Zły naciąg kiety(za mocno) to jeden z powodów pękania piast!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 10:14, 02 Paź 2015    Temat postu:

W sobotę będę modził i zobaczę co i jak muszę poprzykrecac resztę gratów co dostałem do niego osłony itp
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:17, 02 Paź 2015    Temat postu:

staraj sie nie zamulac i jeździj na wyzszych obrotach wtedy łancuch nie wali po slizgach, jak bys wywalał ta osłonę łańcucha to daj znać, chętnie ją przygarnę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Pią 21:19, 02 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 21:43, 02 Paź 2015    Temat postu:

wójo napisał:
staraj sie nie zamulac i jeździj na wyzszych obrotach wtedy łancuch nie wali po slizgach, jak bys wywalał ta osłonę łańcucha to daj znać, chętnie ją przygarnę.

Siema kat jest na dotarciu według zaleceń mechanika z delera ktm to muszę zamula trochę do 2 mth kazał docierac
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:24, 03 Paź 2015    Temat postu:

jak znam życie i moc 500-ty, to 95% czasu będzie na dotarciu, "odcinę" zobaczy może wtedy jak nie będziesz mógł z czegoś wyjechać Wink
pamiętaj tylko pierwszy olej zmienić po 1mth.
i co była blokowana?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:33, 03 Paź 2015    Temat postu:

te300 napisał:
jak znam życie i moc 500-ty, to 95% czasu będzie na dotarciu, "odcinę" zobaczy może wtedy jak nie będziesz mógł z czegoś wyjechać Wink
pamiętaj tylko pierwszy olej zmienić po 1mth.
i co była blokowana?

wyciagali wszystko teraz ma pełną moc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:37, 03 Paź 2015    Temat postu:

Witam z łańcuchem już wszystko ok podciągłem troche moto ma już ponad 1h przejechaną w salonie gadali ze pierwszy olej zmienić najlepiej po 2mth w serwisówce po 1mth i niewiem co zrobic oto mała prezentacja moto nie wiem wydaje mi sie że troche zawysokie obroty silnika co wy o tym myślicie ?
https://www.youtube.com/watch?v=g3UOx9lTKEs


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:12, 03 Paź 2015    Temat postu:

za wysokie obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:14, 03 Paź 2015    Temat postu:

te300 napisał:
za wysokie obroty
orientuje sie ktoś jak zmniejszyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:29, 03 Paź 2015    Temat postu:

Radzziu napisał:
te300 napisał:
za wysokie obroty
orientuje sie ktoś jak zmniejszyć?

Już wszystko wiem dzwigenka od sania ma 2 funkcje sanie i kręconc reguluje obroty Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:38, 04 Paź 2015    Temat postu:

Witam co mam zrobic z tym olejem jak serwis zateca po 1mth to musze teraz
czy tak jak mechanik zalecil 2mth i oczywiscie sprawdzic zawory mówił ze 50/50 % nie wiadomo co bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:19, 04 Paź 2015    Temat postu:

nic się nie stanie jak zmienisz po 2mth, ja bym zmienił po 1mth a następną wymianę po 8 mth później już normalnie wg. książki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin