Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 250 EXC-F
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mambo3




Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Czw 23:19, 12 Lis 2015    Temat postu:

nie polecam ktm 250 4t (chyba ze na pierwsze moto)miałem rok 2004 ciężkie, ospale,bardzo przewidywalne , bardzo mało pali i niczym cię nie zaskoczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Śro 19:50, 18 Lis 2015    Temat postu:

No tak tylko, że 250 RFS to zupełnie inne moto niż exc-f z dwoma wałkami.
RFS to ciężki klocek i w połączeniu z silnikiem 250 to masakra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:44, 19 Lis 2015    Temat postu:

250 odrzuciłem, teraz szukam jakiegoś info o 400 EXC czy lepiej brać RFS'a czy może dopłacić i brać na nowszym silniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Czw 18:41, 19 Lis 2015    Temat postu:

Zawsze nowsze bedzie lepsze
Porownaj tylko cene cylinder i tlok np.450 miedzy rfs a nowszym jaka jest kolosalna roznica na oryginale.
A moto tez duzo lepiej sie prowadzi nowsze. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:19, 19 Lis 2015    Temat postu:

No tak tylko znowu wszyscy mówią że te RFS'y to pancerne silniki, a jednak w nowszych to już trzeba bardziej uważać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Czw 22:36, 19 Lis 2015    Temat postu:

Jak dbasz tak masz i tu nie ma reguly. Fakt tylko taki ze czym sprzet nowszy to prawdopodobnie mniej wlascicieli a co za tym idzie bardziej dbany i serwisowany na czas. A podejzewam ze finalnie taki sam remont w nowszym modelu moze wyjsc nawet taniej. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 23:30, 19 Lis 2015    Temat postu:

trwałosc RFSa to bardziej zasługa 400-450 525/520
250tka zbyt udana nie była, tez nie była długo produkowana i pewnie dlatego juz w 2007 roku wskoczył nowy silnik ( jeszcze do starej ramy)

porównując np 450tke z 04 roku o 09 roku, to 09 jest delikatniejsze, mało oleju w silniku, wszystko w silniku jest mniejsze i delikatniejsze, RFSy tutaj wypadały pancernie - wlejesz byle jaki olej i tez pojedzie, nowsze by prędzej padły. chociaz biją na głowe sposobem pracy poczciwe RFSy.

odnosnie jeszcze 250tek - ta na rfsie nie była super udana, sypała sie dosyc często, nowsze spisywały sie duzo lepiej i duuuuzo lepiej jeździły, wkręcaja sie super i czuć że przyspieszaja. znajomek sie przesiał z sety własnie na exc-f 250 2007 ( czyli w starej budzie) i widac progres - sete musiał mocno kręcic zeby uzyskać ten sam efekt. te 250tki sie całkiem fajnie prowadzą, w sensie gaz do oporu i tylko nadrabiasz i bawisz sie techniką, jak sie gania np w superenduro, czy torze to bedziesz szybszy na 250tce niz 4.5


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:05, 20 Lis 2015    Temat postu:

250 w rfs była bez sensu przede wszystkim dlatego, że nie dawała tego co zwykle daje ta pojemność - poręczność, lekkość, zwinność.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Pią 12:35, 20 Lis 2015    Temat postu:

Czytając Wasze posty na temat 250tki RFS coraz bardziej jestem przekonany, że chyba czas na zmiany...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 15:21, 20 Lis 2015    Temat postu:

jak chcesz robic postępy to raczej warto Very Happy jak latasz amatorsko wokół komina - jak maszyna zadbana to mozesz ja trzymac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Sob 1:48, 21 Lis 2015    Temat postu:

Amatorsko bo brak czasu na częstsze i dłuższe wypady. W zimie prawdopodobnie czeka mnie remont silnika. Trzeba go rozebrać i zweryfikować co jest do wymiany. Nie wiem sam czy brać się za to czy "pogonić" go i szukać czegoś innego..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:36, 21 Lis 2015    Temat postu:

zmieniać na inny!!! ja w swojej krótkiej karierze w enduro miałem chyba z 10 motocykli ale dzięki temu mogłem się zorientować w zaletach i wadach różnych sprzętów i teraz wiem co jest dla mnie najlepsze do warunków w jakich jeżdżę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin