Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tunningowe mapy zapłonu EXC-F 350
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek525




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:02, 06 Sty 2014    Temat postu: Tunningowe mapy zapłonu EXC-F 350

Czy może ktoś z Was wgrywał tuningowe mapy zapłonu i wie kto się na tym zna, żeby taką mapę dostosować do potrzeb i gdzie można to w PL profesjonalnie zrobić?



Pozdrawiam
Maciek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek525 dnia Pon 15:11, 06 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 12:26, 06 Sty 2014    Temat postu:

Żeby ułatwić ludziom podaj jakie moto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek525




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:11, 06 Sty 2014    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Żeby ułatwić ludziom podaj jakie moto


EXC-F 350


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 15:15, 06 Sty 2014    Temat postu:

Teraz nie wiem czy to ja nie doczytałem w opisie czy teraz zmieniłeś? Jeżeli ja to sorry : d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek525




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:17, 06 Sty 2014    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Teraz nie wiem czy to ja nie doczytałem w opisie czy teraz zmieniłeś? Jeżeli ja to sorry : d


zmieniłem w opisie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pon 15:19, 06 Sty 2014    Temat postu:

Mapy zapłonu to nie wszystko. Możesz jeszcze zmieniać mapy wtrysku, np. czymś takim:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:49, 06 Sty 2014    Temat postu:

Po co chcesz zmieniać mapy zapłonu ? Seryjny jeździ chyba dobrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek525




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:05, 06 Sty 2014    Temat postu:

pawel napisał:
Po co chcesz zmieniać mapy zapłonu ? Seryjny jeździ chyba dobrze?



Aż za dobrze Smile
Chciałbym wgrać o ile to możliwe także taką ultra softową mapę.
Prawdę mówiąc nie wiem jakie są możliwości - czytałem, że można zdecydowanie zmieniać charakterystykę motocykla w ten sposób ale znaleźć kogoś kto to robił w PL nie jest łatwo - ponieważ mam przełącznik map na kierownicy to chciałbym, żeby coś to przełączanie dawało i fajnie byłoby mieć opcję standard i taki prawdziwy soft a mapy fabryczne mają bardzo niewielką różnicę jak dla mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5662
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:26, 06 Sty 2014    Temat postu:

z jakiego moto się przesiadłeś?
bo myślę na 350 w exc , teraz mam 450 sxf i obawiam się trochę o brak mocy w 350


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek525




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:24, 07 Sty 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
z jakiego moto się przesiadłeś?
bo myślę na 350 w exc , teraz mam 450 sxf i obawiam się trochę o brak mocy w 350


z EXC500 Very Happy ... ale 500ka była pod SM, w terenie robiła ze mną co chciała.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek525 dnia Wto 16:25, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:39, 07 Sty 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
z jakiego moto się przesiadłeś?
bo myślę na 350 w exc , teraz mam 450 sxf i obawiam się trochę o brak mocy w 350


Przy przesiadce z 450 na 350 sporo brakuje. Sprawdzone. Chyba że latasz dużo "odcinków technicznych". Ale wtedy to już lepiej 2T...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek525




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:00, 07 Sty 2014    Temat postu:

KNKS napisał:
KristofSX napisał:
z jakiego moto się przesiadłeś?
bo myślę na 350 w exc , teraz mam 450 sxf i obawiam się trochę o brak mocy w 350


Przy przesiadce z 450 na 350 sporo brakuje. Sprawdzone. Chyba że latasz dużo "odcinków technicznych". Ale wtedy to już lepiej 2T...



Już dużo o tym było - jak dla mnie to i tak mocy pod dostatkiem a na ten moment nawet za dużo. Za to poręczność lepsza. Co kto lubi i do czego ma służyć. Na tor to SXF250 byłby też zajebisty.

Ale wracając do tematu - bo masa osób mówi o tych mapach tuningowych i że można itd ale nikt nie wie gdzie, kto i jak wgrywa coś innego niż typowe mapy fabryczne ...niby można ale nie ma jak :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciek525 dnia Wto 18:01, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:43, 07 Sty 2014    Temat postu:

Pytałeś u któregoś z przedstawicieli KTM ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 19:45, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarar




Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:34, 08 Sty 2014    Temat postu:

Maciek525 napisał:

Aż za dobrze Smile
Chciałbym wgrać o ile to możliwe także taką ultra softową mapę.
Prawdę mówiąc nie wiem jakie są możliwości - czytałem, że można zdecydowanie zmieniać charakterystykę motocykla w ten sposób ale znaleźć kogoś kto to robił w PL nie jest łatwo - ponieważ mam przełącznik map na kierownicy to chciałbym, żeby coś to przełączanie dawało i fajnie byłoby mieć opcję standard i taki prawdziwy soft a mapy fabryczne mają bardzo niewielką różnicę jak dla mnie.


Obawiam się, że jedynym sposobem na zmniejszenie mocy i momentu będzie przesiadka na 250 Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek525




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:56, 09 Sty 2014    Temat postu:

Sarar napisał:

Obawiam się, że jedynym sposobem na zmniejszenie mocy i momentu będzie przesiadka na 250 Laughing


Jakaś złośliwa uwaga zupełnie nie związana z tematem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin