Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 250
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:51, 20 Sie 2013    Temat postu: KTM 250

Witam, jestem tu zielony na forum od 2 minut postanawiam zakupić Crossa KTM 250 exc lub sx 4t lub 2t i jaki wybrać exc czy sx chcę aby na 1 tłoku bardzo długo pojeździć.Moja jazda oczywiście amatorska nie chcę motorka przeciążać (jazda spokojna) nie chcę nim jeździć po bagnach tylko lasy, i polne drogi, żadnych ramp typu crossowiska itp.Moja podróż trwała by od 1-3 godzinek oczywiście z przerwami. Smile
Proszę o dobranie abym nie wymieniał tłoka co 2 tygodnie.

Jeśli coś zle mówię ja jestem w tym zielony. Smile

Jeśli nie ten temat proszę o wyrozumiałość jestem tu niecałe 10 minut.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bladyrox dnia Wto 0:54, 20 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:13, 20 Sie 2013    Temat postu:

to napewno nie sx bo to full ,napewno nie 2suw bo tlok co sezon .Pozostaje 250 exc lub 450 exc 4suwy ,teraz pytanie jak jezdzisz ,ile wazysz ,jakie masz doswiadczenie na moto ,musisz dobrze dobrac bo 450 dla amatora moze byc zaciezkie i zamocne ,mysle ze na taka jazde jak mówisz bez pałowania 250 super sprawa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:24, 20 Sie 2013    Temat postu:

Jezdzilem na aprili rs 125 (scigacz) 450 raczej odpada. Smile

No 250 też tak myślę a co do wagi to 79 kg 185 wzrost. :]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bladyrox dnia Wto 1:26, 20 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:27, 20 Sie 2013    Temat postu:

dla czego niby nie 2 suw?
dla czego tłok co sezon?co to za farmazony piszesz?
w exc 250 po wymianie tłoka przy jego jeździe będzie latał a latał.
poza tym 2 suw prosta konstukcja i w razie awarii koszta dużo mniejsze.
także kolego wyżej nie odradzaj odrazu 2 suwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 7:26, 20 Sie 2013    Temat postu:

Exc mają w większości większe zbiorniki paliwa niż sx.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:27, 20 Sie 2013    Temat postu:

Więc co by było lepsze abym mniej serwisował exc 250 2t ? czy 4t ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Wto 17:15, 20 Sie 2013    Temat postu:

2T = Tańszy ale dużo częstszy serwis, 2x większe spalanie.
4T = Dużo rzadszy serwis ale za to o wiele droższy, mniejsze spalanie.

I nie wiem czemu odrzucasz 450 4T skoro jestes skłonny kupić 250 2T. Przecież to ta sama klasa jeżeli chodzi o moc.
Cytat:
lasy, i polne drogi, żadnych ramp typu crossowiska itp

Do takiej jazdy tylko 4T. Przy takim lajtowym endurzeniu, pewnie będziesz sporo odkręcał na polnych prostych więc spalanie 2T Cie zabije.

250 4T to taki troche muł wg. mnie, szybko zabraknie Ci mocy, zwlaszcza w wersji enduro. Fajne moto na początek ale po krótkim czasie trzeba liczyć sie ze zmianą na większy jezeli jezdzisz tylko dla przyjemnosci, bo Ci jej zabraknie.

Ile możesz wydać na moto? Ja ze swojej strony poleciłbym Ci EXC 400. To ma już dużą moc, o wiele większą niz 250 jednak nie jest to jeszcze taki powtór jak 450. Jeżeli trafisz na zadbaną sztukę lub sam zrobisz remont to przez 2-3 sezony będziesz jedynie zmieniał olej, czyścił filtr i lał paliwo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Wto 17:16, 20 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:50, 20 Sie 2013    Temat postu:

Pisze ze jst sklonny kupic 250 4t ,a zresza do lajtowej jazdy 2t sie neinadaje bo jego trzeba krecic ,a to jest meczoce na dluzsza mete ,a zreszta na 1 tloku nawet w exc nieposmiga wiecej nic 1,5 sezonu na hama moze 2 pełne .. ale jak na amatora jazda 2suwem enduro mu zbrzydnie bo trzeba miec zajebistą kondycje ,kazdy potrafi jezdzic na niskich 2suwem ale to sie mija z celem i zamiast tg lepiej jest kupic 4t 250 bo moc i masa podobne a 4t da mu więcej frajdy jesli zaczyna i niema zamiaru latac na torze ani w zawodach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goger




Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Galicja

PostWysłany: Wto 21:07, 20 Sie 2013    Temat postu:

Sam jestem amator i 2T to miód, lekkość prowadzenia w stosunku do ciężkich 4T jest ogromna. Ważę 95 kg plus strój i trochę szpejów w plecaku ruszam z dwójki tak jak 450, mowa o 250 2T. W 2T odpada zabawa z zaworami, wymieniasz tylko olej w skrzyni, mycie/wymiana filtra, na tłoku robisz w exc lekko 70 godzin, tylko lać zupę i ogień.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:19, 20 Sie 2013    Temat postu:

jak chce ,najlepiej niech pojezdzi 1 i 2 ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartsx




Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:21, 21 Sie 2013    Temat postu:

ja też śmigam na 2t 360 i jestem zadowolony bo motor się tak nie męczy jeżeli chodzi o jadę amatorską, i tłoka chyba nie zajeżdżę długo tak jak ja jeżdżę w końcu to pierwszy motor na którym nauczyłem się śmigać.... polecam 2t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Śro 19:20, 21 Sie 2013    Temat postu:

Mógłbyś też pomyśleć o 125 exc, jak na początek wydaje mi się idealna. Nie wiem czy 250 w 2t nie będzie zbyt narwana na początek, ale to musisz sam przetestować, oczywiście jeśli masz taką możliwość Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:31, 21 Sie 2013    Temat postu:

teraz tak moge i 400exc tylko przepraszam ze to nie jest forum Yamahy a co sądzicie o Yamaha yzf 250 ? z góry przerpaszam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:40, 21 Sie 2013    Temat postu:

moto jak moto zależy do czego. yzf nadaje siie praktycznie tylko na tor crossowy, jeżeli zamierzasz jeździc poza torami to bez sensu sie w nią pchać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:49, 21 Sie 2013    Temat postu:

Tylko ceny KTM trochę przerażają i jest ich bardzo malutko Sad
Szukałem od 250 do 450 exc i ceny...

A jakieś Hondy, Suzuki do takiej jazdy jak napisałem tylko aby ten serwis nie był częsty bardzo rzadki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bladyrox dnia Śro 21:49, 21 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin