Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 250
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:56, 21 Sie 2013    Temat postu:

Do lasu tylko i wyłacznie exc bo twardy zawias, brak elastycznosci i krótkie biegi sx-a bardzo meczą w porównaniu do exc.
Kolejna sprawa to ta czestotliwosc wjazdów która może ulec zmianie w zależności z jaka ekipa sie skumplujesz i czy sie wkrecisz w jazde.
Czasami cały dzien od rana do wieczora na moto i jeszcze jest mało. Bierz 4t i jak najwieksze chyba ze mieszkasz w górach i masz wolne techniczne przejazdy wtedy jakies 250 4t albo cos w 2t.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:42, 21 Sie 2013    Temat postu:

Mieszkam na mazurach gór raczej nie ma Smile)

Więc tak na moje rozwiązanie jakie będzie lepsze moto ktm 250 4t exc czy 400 ktm mam lat 18 tylko przypominam ;]

Raczej całymi dniami to jeździć nie będę bo muszę się aprilką zająć więc jazda ok.1-4 godzinki z przerwami Smile Lasy, polne drogi pola itp zadne bagna czy coś w tym stylu na tor też nie chce Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Śro 23:39, 21 Sie 2013    Temat postu:

Odpowiedz mi konkretnie: Ile możesz przeznaczyć na moto?

Ja ciągle jestem za EXC 400 - Uważam ze jeżeli masz poukładane w głowie to spokojnie sobie poradzisz i nie zrobisz sobie krzywdy, a nie bedziesz musiał po jakimś czasie zmieniać moto bo Ci sie po prostu znudzi i bedziesz chcial "więcej". Zreszta zaznaczam kolejny raz ze 400 to nie taki dzik jak 450, jest różnica.

Pozatym EXC 400 to niezawodny silnik RFS, jeżeli będziesz dbał o olej i filtry to na prawdę będziesz jezdził i jezdził. Chyba, ze trafisz na mine, ale wtedy wyremontujesz i tez masz sprzęt na lata.

I nie bierz crossówki do takiej jazdy, zamęczysz ją i koszta remontów cie przerosną. Z innych marek jedynie yamaha WR 250 i 450 jednak jak dla mnie są to znacznie bardziej awaryjne motocykle od EXC.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:43, 22 Sie 2013    Temat postu:

Koszta które mogę wydać to 9000-10000 zł Smile

Oleje filtry oczywiście dbał będę.

Tylko co do 4t to jak coś pójdzie to sporo kasy będę musiał szykować a w moim przypadku to jest źle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 13:09, 22 Sie 2013    Temat postu:

Jest jeszcze Suzuki DRZ400 idealna maszyna do jeżdżenia i nic nie robienia.
Pali 5l na baku można zrobić do 150km, olej zmieniasz raz na 3tys km. Zawory przez 3 lata regulowałem tylko raz.
Żałuję że musiałem pogonić moją sukę bo był to idealny motocykl i do pracy, i do lasu i na tor (ja miałem akurat wersję supermoto).
Jak kupisz wersję E na keihinie to na brak mocy i zrywności narzekać nie powinieneś.
A remont robi się co około 20 tys. km
I druga sprawa, większość osób jakie znam sprzedała swoją drz drożej niż kupili choć mieli ją kilka lat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:18, 22 Sie 2013    Temat postu:

No własnie patrzałem tą drz 400.
A co do ktm 400 exc pytanie do tych którzy mają mieli jak z serwisowaniem czy z moim typem jazdy będzie to częste czy rzadkie i jakie części najbardziej tam się psują. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:57, 22 Sie 2013    Temat postu:

ja w swojej 400 zrobiłem tylko tloka i zawory po 50h od kupna bo taki kupilem, teraz kolejne 70 natrzaskalem i nic tylko olej zmieniac i paliwo lać
jakby co to jest na sprzedaz w giełdzie nawet z kołami sm i jeszcze ci zostanie ho ho


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 19:33, 22 Sie 2013    Temat postu:

Wszystko zależy od tego ile będziesz jezdził. Jeżeli tylko w weekendy to spokojnie 2 sezony bez remontu. Jeżeli masz zamiar jezdzic codziennie no to niestety, ale ktm to wyczyn i nie jest przystosowany do robienia dużych przebiegów.

Ja zaproponowałem EXC 400 bo wydaje mi się że jest to taki złoty środek pomiędzy 250 a 450 a jednocześnie jest to chyba najmniej awaryjny motor wyczynowy, jeżeli wybierasz spośród innych ktm-ow czy jakichs yamaszek.

DR-Z 400 to też dobra opcja, z tym że to już troche krowa, nie te osiągi ale da Ci i tak wiele frajdy z jazdy no i do twoich wymagań co do terenu jak najbardziej wystarczający, więc też mozesz pomyśleć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:52, 25 Sie 2013    Temat postu:

A takie pytanko co sądzicie o ktm ex 125 rok produkcji 2013 i z roku 2008 ?

Bo tak pomyślałem ze dla mnie 250 czy też 400 lekka przesada Smile

No i co do tłoków oraz serwisowania przypominam ja będę jeździł po drogach polnych zero ramp czy coś w tym stylu jazda trochę po lesie teraz dochodzi szkoła to 3-2 dni razy w tygodniu będę jeździł po 1-2 godzinki ( z przerwami) jazda spokojna nie cały czas manetka na full'a. Smile


Czy może w pojemności 125 jest lepsza marka od KTM ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bladyrox dnia Nie 19:16, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:37, 25 Sie 2013    Temat postu:

125 2t =250 4t Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:44, 25 Sie 2013    Temat postu:

A co sądzicie o exc125, sx125 co do mojej jazdy jaka awaryjność.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bladyrox dnia Nie 20:47, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Nie 20:50, 25 Sie 2013    Temat postu:

Tanie remonty,ale częste Wink.Jeśli chcesz moto tanie w utrzymaniu a w miarę mocno to patrz za:
DRZ 400 E
XR 400


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:52, 25 Sie 2013    Temat postu:

Ale tak jak mówiłem ze nie za bardzo 400. Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ktmpower86




Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków/k.Limanowej

PostWysłany: Nie 21:00, 25 Sie 2013    Temat postu:

XR 400,nie będzie za mocne,a moto bezawaryjne.
Z 2 suwów,może exc 200 mam i moc jest ok nie za dużo nie za mało,jednak koszty dużo większe niż w XR 400 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bladyrox




Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:44, 25 Sie 2013    Temat postu:

W ogóle o 400 mowy nie ma Smile

Chyba wezmę 125 tylko sx czy exc ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin