Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jakich npędów używacie ?rodzaje 15i 45?? czy 13 i 52??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:45, 10 Mar 2013    Temat postu: jakich npędów używacie ?rodzaje 15i 45?? czy 13 i 52??

mam pytanko jakie zebatki stosujecie w swoich exc 450 i 530??
czy dobrze wam sie sprawują motory na 15,45??

czy zalecane sa zebatki wieksze np 13i 52??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 17:55, 10 Mar 2013    Temat postu:

Była już tematy Razz
Nawet gdzieś był link jak przełożenia przeliczać.
Ogólnie wszystko zależy w jakim terenie śmigasz i jak chcesz by się moto zachowywało, czy bardziej agresywnie czy spokojnie, czy biegi mają krótkie czy długie. Wszystko od gustu i stylu jazdy zależy.
Ja mam seryjne 14/50 i jestem zadowolny, chodź jak dla mnie mógł bym mieć nawet krótsze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:13, 10 Mar 2013    Temat postu:

ja smigam na 15 i 45 tez jest ok szybko śmiga, ale tez bym zmienił na 15 i 50 ale to za jakiś czas .
miałem tam wczesniej 13 i 52 ale rwał za mocno na kazdym biegu na gume wchodził , mczoca jazda była i go zdjołem i zamontowałem seryjny 15,45


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:49, 10 Mar 2013    Temat postu:

ja mam teraz 14/52
nie wiem czy sie mi wydaje ale chyba przy moim grubym SFRze nie wloze 15 na przod bo sie mi nie zmiesci z lancuchem przy wysprzegliku..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:04, 10 Mar 2013    Temat postu:

mi sie miesci mam jakigos 520 chyba did

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:20, 10 Mar 2013    Temat postu:

zmiesci sie spokojnie, i lepiej dobierac naped z jak najwiesza liczba zebów tak dla przykładu zamiast 13/45 lepiej załozyc 15/52 przez to masz bardziej zywotny naped chyba ze jestes profi zawodnikiem mx to lepiej brac na odwrót bo liczy sie kazdy opór i masa.
dla mnie najlepiej sie jezdzi na 15/50.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:21, 14 Mar 2013    Temat postu:

15,50 optymalne przełożenie będ o tym myslał Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:29, 05 Maj 2013    Temat postu:

zdecydowałem sie na 14i 50 zębów ale jaki łańcuch do tego dobrac tzn jaki długi 118 ogniw czy krótszy ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Nie 20:14, 05 Maj 2013    Temat postu:

Lepiej ciut krótszy: 114 lub 116 ogniw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:40, 05 Maj 2013    Temat postu:

kup 118 i skróć sobie do ilu będziesz chciał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 18:49, 07 Maj 2013    Temat postu:

Też mam w 530 14/50. Jest dla mnie ciut za szybko i następny zestaw będzie 14/52.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:56, 07 Maj 2013    Temat postu:

Ja używam 14/52. Moim zdaniem zestaw optymalny dla dużego 4T.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:45, 07 Maj 2013    Temat postu:

zalezy gdzie sie jeździ...

teraz mam 14:50 wczesniej miałem 14;48. i teraz jest taka sytuacja jade sobie dosyc szybko powiedzmy 80 km h, jest ostry zakręt, dohamowanie strata prędkosci itp itd. wychodze za zakretu chce szybko nadrobic prędkosc i jest tylko mielenie biegami. wczesniej na zebatce 48 przy wychodzeniu biegi były dłuższe i mogłem bardziej pokręcic na jednym biegu. teoretycznie wieksza zebatka z tyłu to lepsze przyspieszenie. ale realnie wychodzi odwrotnie. bo zamiast przyspieszenia to są stałe przerwy na zmiane biegu, i ogarnie terenu a nie jazda do przodu ;D jutro zakładam 14;52 zobaczymy czy nie bedzie całkiem masakry w takich przypadkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:21, 07 Maj 2013    Temat postu:

taaa a na przejazdach przez rowy czy powalone drzewa sie meczysz bo masz za szybka jedynke.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:46, 08 Sie 2013    Temat postu:

postawiłem na 14 i 48 ogniw 114 wyszło po skracaniu

długie podjazy proste na 3 a nawet 4 trudniejsze 2 i 3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Czw 20:47, 08 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin