Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC-F 350
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vuudex




Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podkarpacie

PostWysłany: Nie 17:15, 09 Lis 2014    Temat postu:

jestem dobrej myśli Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:36, 09 Lis 2014    Temat postu:

200 mth to już raczej max co można zrobić na jednym tłoku i rozrządzie, nie ma sensu bardziej rozbijać cylindra. Słyszałem że ktoś w 350 przy amatorskiej jeździe zmienił tłok przy 200 mth i cylinder był nominał ale to zależy jak kto jeździ, za to dobrzy zawodnicy potrafią skończyć korbowód po ok 50 mth.
Dlatego przy 200 sprawdził bym też korbowód czy nie ma luzów. W książce serwisowej jest napisane żeby zmienić tłok przy amatorskiej jeździe przy 135 mth..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:12, 09 Lis 2014    Temat postu:

i niech ktos powie ze w 4t remonty robi sie rzadziej porazka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13673
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:25, 09 Lis 2014    Temat postu:

hehe barek - jakby nowe ktmy chodziły tak samo jak stare ( charakterystyka 0-1) to też byś nie zrobił takiego przebiegu jakiego robisz - uwierz mi Very Happy nowe 4takty są mocno odchudzone i wysilone wiec i przebiegi spadły. stare 4takty były pancerne dobrze złozony, na zdrowym, cylindrze po 200 mth to sie dopiero dociera Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 21:31, 09 Lis 2014    Temat postu:

barek253 napisał:
i niech ktos powie ze w 4t remonty robi sie rzadziej porazka


ee tam, żeby sprzęt chodził to co te stokilka godzin trzeba zrzucić górę ( a czasem i resztę ) , żeby niespodzianek nie było


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:34, 09 Lis 2014    Temat postu:

Trzymając się serwisówki to rzadziej o jakąś 1/3 niż w 250/300 2T... przy ostrej jeździe podobnie. Do tego zawsze mniejsze spalanie w 4t.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 22:46, 09 Lis 2014    Temat postu:

Ściągaj górę i sprawdzaj co do wymiany i jakie luzy co brak robić abyś mógł się cieszyć dalej bezawaryjnością kajtka.A licytacje typu 100 czy 500 motogodzin zostaw tym co lubią jezdzić na bombie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:13, 10 Lis 2014    Temat postu:

Proste. Po 100 godzinach tłok do inspekcji. Obowiązkowo.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 9:13, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
terazmy123@o2.pl




Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:21, 10 Lis 2014    Temat postu:

widziałem 350 exc rozebraną po 120mth, praktycznie można było nic nie robić i złożyć ponownie , no ale skoro rozebrany to tłok wymieniono choć stary był pomierzony i wszystko w normie, także nie przesądzałbym, że przy 200 źle - wszystko zależy od użytkownika
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wtct




Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:31, 18 Gru 2014    Temat postu:

Witam,

Mam od nowości EXC-F 350 2015 SixDays. Zrobiłem już nim 27h. Tak się składa, że mam zdjęty bak i wszystko pięknie wymyte.

Zastanawiam się, czy jest jakiś sens sprawdzać luz zaworowy przy mojej amatorskiej jeździe. Nie jeżdżę na torach, głównie wolne techniczne odcinki, podjazdy, jazda trialowa.

Proszę o poradę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 22:50, 18 Gru 2014    Temat postu:

Oczywiście, że jest - jak nie umiesz sam to koszt jest nie wielki a święty spokój bezcenny. Niech w 9ciu sztukach na 10 zawory będą w normie a co jesli Twoja będzie ta 10ta? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 22:52, 18 Gru 2014    Temat postu:

Witam

Jak dla mnie to wedle uznania ale na co dzień pracują przy sprzęcie,który produkowany jest od 19-tego wieku czyli od czasu kiedy wymyślono silnik spalinowy i do dziś dnia ta firma przewiduje po ,,dotarciu" sprawdzenie ustawienia zaworów co prawda w Twojej maszynie chyba będą płytki jak się nie mylę lecz jeśli zajrzysz tam i sprawdzisz luz to na pewno nic się nie stanie a i spać będziesz spokojniej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:02, 18 Gru 2014    Temat postu:

Sprawdź luzy jak najbardziej. Różne rzeczy mogą wyjść przy docieraniu, jeśli wszystko jest ok to będą w normie.
Jeśli nigdy tego nie robiłeś to sugeruję oddać komuś kto to robi z jednej przyczyny, mianowicie dostęp serwisowy jest tragiczny w tym motocyklu. Napocisz się już przy samym ściąganiu pokrywy( najlepiej zdjąć chłodnice i wtedy jest OK) a następnie samo zmierzenie luzu też nie jest łatwe. Wszystko przez brak miejsca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:20, 19 Gru 2014    Temat postu:

Trzeba odkręcić górne mocowanie silnika i pokrywa zaworów w miare schodzi bez odkręcania chłodnic. Faktycznie zmierzyć luz jest ciężko bo miejsca mało. U znajomego przy spokojnej jeździe po 60 mth, zawory nie wymagały regulacji.

https://www.youtube.com/watch?v=rMDbPnq0ByA


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pią 21:28, 19 Gru 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wtct




Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:01, 20 Gru 2014    Temat postu:

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Luz sprawdzę jak przyjdą śniegi, mo zostało mi jeszcze 3.5mth Smile Jak na razie ciągle wypadam na krótkie przejażdżki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin