Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 450 czy exc 300 ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:11, 05 Maj 2015    Temat postu:

takie dylamety to nic
ja chce zmienic na 4t ale przeraza mnie ilosc tamtejszych czesci i kabli
np pompa paliwa wtrysk
jak cos sadzie to koszta kosmiczne nie mowiac o np podpieciu pod kompa czego w okolicy niekt nei zrobi
i jakos mnie to trzyma a zdecydowanie szybszy jestem na 4t

nei spasi to mozesz sprzedac ale nowe 2t jest git


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:04, 05 Maj 2015    Temat postu:

janexc200 napisał:

na 4T nie ma sensu, prawie nic nie zyskasz w kwestii waga/zawias/charakterystyka (no chyba ze zalezy ci na lepszym wyglądzie) a będziesz musiał bezwzględnie pilnowac serwisu,


Cos mi sie wydaje ze nie jezdziłes na nowszym 4t, bo w porównaniu z rfs-em jest spora rózniaca w pozycji, prowadzeniu, charakterystyce silnika...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:19, 05 Maj 2015    Temat postu:

własnie przejechałem się chociaz kawałeczek nowszym wtryskiem i jest róznica spora, czuje że do technicznej jazdy bedzie zdecydowanie bardziej poręczny od 525.

co do trialowej jazdy - nie bede tylko tak jeździł bo tez bym nie miał dylematu. bedzie powiedzmy 50/50 spokojna trialowa jazda, podjazdy, belki, hopki itp, a 50% pałowanko po lasach bo kawałek toru znudzi mi sie po 2 tygodniach ( nawet jeżeli nie wszystko bym tam ogarniał )


serwisu sie zadnego nie boje, mam pod nosem serwis KTMa wiec jakas porada czy podpiecie pod kompa to praktycznie formalność


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:23, 11 Maj 2015    Temat postu:

[Cos mi sie wydaje ze nie jezdziłes na nowszym 4t, bo w porównaniu z rfs-em jest spora rózniaca w pozycji, prowadzeniu, charakterystyce silnika...][/quote]

ja jeździłem nowszym 4t(500) i lepiej mi się jeździło starym rfs-em ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia, natomiast w kwestii poręczności, prostoty, lekkości itd. tylko 2t i tu jest przepaść;
odrębna sprawa to czy 2t będzie odpowiadać, ale spróbować wręcz trzeba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Pon 8:24, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:36, 11 Maj 2015    Temat postu:

miałem kiedys same 2takty, głównie crossówki. jak siadłem na 4T to po prostu bajeczka, oddanie mocy z dołu, przeloty z nie jęczącym silnikiem itp to dla mnie były ogromne plusy, dosiadałem sie pare razy na 2ciachy i nie leżały mi ale czułem że po prostu mam technike jazdy 4T - aby bieg wyzej Very Happy

raczej teraz kieruje sie ku 2T.... tylko jak patrze ogłoszenia to tych motocykli w ogóle nie ma! Very Happy 450tke z 12 roku bez kwitów za 16 tysiecy mozna wyrwac stoi ogłoszenie, a 2takty to same dziadki stoja albo ceny zaporowe dla mnie ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:03, 11 Maj 2015    Temat postu:

kolega też kiedyś jeździł cross-em 2t (on/off) i przesiadł się na 4t właśnie ze względu na oddawanie mocy; ostatnio wsiadł na moją 300 i mówił, że "bajka"
faktycznie używanych 2t jak na lekarstwo a jak są to ceny porażają, najgorsze jest to, że i nowy wcale nie tak łatwo kupić ;-(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 11:39, 11 Maj 2015    Temat postu:

o nowym nie mysle. najchętniej strzelał bym w sztuke 12/13 rok za około 20 tysiecy, sixdaysy mile widziane ;d chyba trzerba sie bedzie za granicą rozejrzeć też.

miałem okazje w między czasie polatać EXC 300 z 2009 roku, po dobrym zawodniku, ale sobie tak ją zamulił że szedł jak 4T. był mocno przewidywalny... na wąskiej krętej scieżce bajka, prowadził sie dokładnie tak jak chciałem. ale na prostej moje 525 szło jak torpeda ale ostatnio jechałęm tym samym modelowo sprzętem, tylko inaczej zestrojonym, to wyrywał mi ręce z kierownicy - tutaj akurat dla mnie chyba zbyt agresywnie jak sie wkręcił. wiec teraz mam porównanie że mozna fajnie sobie sprzet dostroić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 12:34, 11 Maj 2015    Temat postu:

A mój kolega z ekipy zamienił 2t na 4t bo już mial dosyc ciaglego tankowania i martwienia sie czy dojdzie do celu wyprawy. Mial zamontowany na kierownicy dodatkowy zbiornik acerbisa ale i tak zawsze brakowało benzyny na 100km w obie strony. mowi ze dopiero odrzyl z 4t i jeździ już bez obaw ze zabraknie mu wachy gdzies zdala od cywilizacji. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:58, 11 Maj 2015    Temat postu:

no całkowita prawda, widzę po koledze jak tylko patrzy ile paliwa ma hahah , a i ten smród oleju jak się jedzie za nim już nie wspomnę o dźwięku pierdzi pompki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:10, 11 Maj 2015    Temat postu:

no włąsnie mi dzwięk na minus, zapach to samo. ciuchy wszystkie walą po kilku wypadach

przestane teraz ganiać na prostych odcinkach więc raczej mi odpadnie taka jazda jak 525 czyli lasy pola i po 100 km dziennie bezproblemowo. raczej wole podjechać do lasu i zrobic 5 km po dziwnie trudnym terenie Very Happy ale jazda po prostych bedzie i tak obowiązkiem żeby gdziekolwiek dojechać....

narazie jestem 60% za 300tką "( ewentualnie 250 ciekawe jak duza jest róznica) i 40% za 450/500 exc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:07, 11 Maj 2015    Temat postu:

dobrze ustawiona 300 2t będzie palić 10% więcej od gaźnikowych 4t,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:29, 11 Maj 2015    Temat postu:

raczej 250 bym sobie darował i jak juz chcesz 2t to 300

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:03, 11 Maj 2015    Temat postu:

Proste. Zwłaszcza dla kogoś kto przesiada się z dużego 4T.
Sam nie lubie 2T, ale 300 jest bardzo fajne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin