Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 300 nie wkręca się do końca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koziol401




Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rewal

PostWysłany: Pon 17:12, 25 Kwi 2016    Temat postu: EXC 300 nie wkręca się do końca

Siemanko
Sytuacja wygląda tak:
gdy kupiłem kata nie wkręcał się do końca na 1 i 2 biegu, była tzw "odcina"
po remoncie problem pozostał z tym że ktm nie wkręcał się do końca na wszystkich biegach. Przejezdziłem tak 15 mth po czym wyregulowałem jeszcze raz zawór wydechowy, problem nadal nie zniknął. Ostatnio rozebrałem gaźnik i porównałem ustawienia z serwisówką, dysza jest 178 a powinna byc 172, iglica jest z oznaczeniem NOZE a powinna byc NOZH. Teraz pytanie do was: zamawiać tą dysze i iglice? Ma to az takie znaczenie? A może to wina jebniętego simmeringu na wale albo kabla WN lub fajki? Świeca na pewno nie bo testowalem juz kilka i na kazdej to samo, membrana jest okej.
Dodam że czasami na wypadzie jak troche go przegoniłem ktm się sam ogarniał na jakieś 5-10 minut i wkręcał się normalnie.
KTM EXC 300 2001
Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 18:33, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Kupuj od razu cały zestaw dysz (głównych i wolnych obrotów), dwie iglice powinny wystarczyć.
W 2t czysty filtr i regulacja gaźnika to podstawa.
Objawy wskazują na to, że możesz mieć za ubogo, więc nie jeździłbym tak pewnie.
Być może problem jest w innej rzeczy, ale od tego bym zaczął.
Wyciągaj świecę, zobacz jaki ma kolor.
W internecie masz pełno materiału co do regulacji, objawy zbyt ubogiej/bogatej mieszanki.
Tabelka w tak starym moto może być jedynie bazą do regulacji.
Oczywiście jeżeli masz podstawy co do walniętej fajki czy czegokolwiek innego to po prostu to sprawdź.
Przejrzyj manuala od początku do końca, tam też masz napisane jak regulować gaźnik i jak sprawdzać elektrykę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koziol401




Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rewal

PostWysłany: Pon 18:44, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Dzięki kolego za odpowiedź, jak regulować gaźnik to wiem bo już trochę przy moto w swoim zyciu przesiedziałem Very Happy a o dysze i iglice pytam bo nigdy nie bawiłem się ze zmianami itp. Oczywiście filtr był czysty zawsze. Jutro będe regulował na starych dyszach i iglicy, dam znac jakie beda tego efekty. Co do koloru świecy to zawsze była czarna, widać było że nie przepala wszystkiego do końca. Ostanio miałem tez problemy z zalewaniem świec, w ciągu miesiąca zdarzyło sie to cztery razy. No ale nic, zostało tylko kombinować Very Happy jeszcze raz dzieki za odpowiedz, pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 20:08, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Koziol401 napisał:
jak regulować gaźnik to wiem (...) a o dysze i iglice pytam bo nigdy nie bawiłem się ze zmianami itp.

Jak wyregulować gaźnik bez zmiany jakiejkolwiek dyszy?
Wybacz, ale zaprzeczasz samemu sobie.
Mimo wszystko mam nadzieje, że uda Ci się wyregulować gaźnik, nawet jakbyś miał zrobić to po raz pierwszy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koziol401




Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rewal

PostWysłany: Pon 21:04, 25 Kwi 2016    Temat postu:

No jak to jak, przeciez jest regulacja AFR, mozna to przeprowadzic bez zmiany dyszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 21:55, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Nie wiem co oznacza skrót AFR, ale domyślam się, że kręciłeś śrubką powietrza, co oznacza że regulowałeś tylko niski zakres obrotów.
Nie da się dobrze wyregulować dwutakta bez zmiany dysz, dopóki nie wsadzisz mu wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin