Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 250 2t czy exc-f 350 wybór niemożliwy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:00, 17 Lis 2011    Temat postu:

akurat 2T ogarniałem Very Happy nie chodzi mi o to że odkręcam i nie wiem co sie dzieje bo taki szczał mocy jest Very Happy chodzi o to że jade jest winkiel, i czasem dohamuje ( nie jeździłem wyczynowe i kolega tez nie bedzie ) i wtedy nim sie zawór otworzył... mijał rok ;D i po prostu ta moc na wysokich jest nieprzewidywalna Very Happy nawet jak z zawodnikami gadam to kazdy mówi że 2T dobre sprzety, lekkie, ale że 4T po prostu nim odkręcisz gaz to wiesz jak sie zachowa, i mówili że w 2T tego nie było Very Happy iść idzie ale dopiero po dodaniu gazu wiadomo czy zawór ma sie dopiero otworzyc czy juz jest otwarty i czy strzał mocy bedzie za ułamek sekundy, czy juz jest dostepna pełna moc ;D o to przejscie chodzi. oczywiscie to nie jest jakies strasznie złe. bo sam chętnie dosiadł bym jakiegos 2T na drugie moto Very Happy bo te odejscie po otwarciu zaworu to jest to. ale jednak na co dzien 4T i tylko 4T

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Czw 23:15, 17 Lis 2011    Temat postu:

Plus w 4 T jest ze paliwa nie musisz mieszać, co do 2T ja sam jeżdżę 300 exc i jestem zadowolony z tego sprzętu czasami widzę jak na zwodach chłopaki na 4 T cisną ile można aż do 1 stromego podjazdu i większość z nich soji już bokiem i kopią hehe nie ma to jak przycisk start, co do remontu silnika 4T jest o wiele dorszy i trzeba często wymienić olej i filtry i po prostu pilnować, co do 2T jedyne meczące jest mieszanie paliwa trzeba brać ze sobą olej wybór należy do ciebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 8:26, 18 Lis 2011    Temat postu:

Ja latam na 525 i jakos nie mam problemu z podjazdami...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 9:31, 18 Lis 2011    Temat postu:

ja tam samo Very Happy aby umiejętnosc była Very Happy i dobry laczek. a co do moto - zdunek - czołowy polski zawodnik gania na SXF 350 sprzęt w jego rękach pięknie sie zachowuje Very Happy chodzi ciszej niz wszystkie inne sprzety na zawodach xd odejsciem dorównuje 450 Very Happy ale widac że zwinny jak 250 Very Happy jak sie od razu zakochałem w 350 Very Happy był na zawodach tez exc 250 ;D jechał juz jakis słabszy zawodnik, choc i tak to była pomieszania grupa A i B, czyli czołówka i na EXC 250 (2t) niestety był ostatni Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart1001
Gość






PostWysłany: Pią 16:19, 18 Lis 2011    Temat postu:

Dziękuję kolegom za wypowiedzi. Są bardzo pomocne. Mam jeszcze trochę czasu więc przemyślę ten temat nie jeden raz. Jeśli ktoś będzie miał coś do dodania to czekam na wypowiedzi. Pozdrawiam wszystkich i raz jeszcze dzięki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 18:52, 18 Lis 2011    Temat postu:

Jakbym miał tyle pieniędzy żeby ogarnąć finansowo to bez zastanowienia brałbym 350 4t.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart1001
Gość






PostWysłany: Pią 19:50, 18 Lis 2011    Temat postu:

Czepek napisał:
Jakbym miał tyle pieniędzy żeby ogarnąć finansowo to bez zastanowienia brałbym 350 4t.

Masz na myśli zakup czy utrzymanie?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy25




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Pią 22:08, 18 Lis 2011    Temat postu:

Anonymous napisał:
Ja latam na 525 i jakos nie mam problemu z podjazdami...

Podjazd podjazdowi nie równy!"Porządny" podjazd można "złotać"tylko i wyłącznie 250/300 2t ewentualnie 250 4t chodz jak ostatnio wsiadłem na niego(moto kumpla) to czułem się na nim jak na 525. Jest to tylko moje zdanie i nie każdy może się ze mną zgadzać ale jestem pewien że 450 czy 525 nie wyjedzie tam gdzie dwupak.

Miałem trzy 4t(ktm) ale dopiero 250 2t otworzył mi drogę do całkiem innej jazdy dużo lepszej,lżejszej i zwrotniejszej.Na nim czuję się jak na rowerze Very Happy to jest to czego szukałem i na pewno nie zmienię na 4t.pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:06, 19 Lis 2011    Temat postu:

nawet nie chce mi sie komentować tej ostatniej wypowiedzi... szkoda gadac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:07, 19 Lis 2011    Temat postu:

250 4t sie czułes jak na 525 ... spoko..Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 11:54, 19 Lis 2011    Temat postu:

bart1001 napisał:
Czepek napisał:
Jakbym miał tyle pieniędzy żeby ogarnąć finansowo to bez zastanowienia brałbym 350 4t.

Masz na myśli zakup czy utrzymanie?

raczej jak ktoś ma na zakup 30 tys to na utrzymanie też będzie miał.
ogólnie chodziło mi o kasę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 12:32, 19 Lis 2011    Temat postu:

rrrudy25 napisał:

Podjazd podjazdowi nie równy!"Porządny" podjazd można "złotać"tylko i wyłącznie 250/300 2t ewentualnie 250 4t chodz jak ostatnio wsiadłem na niego(moto kumpla) to czułem się na nim jak na 525. Jest to tylko moje zdanie i nie każdy może się ze mną zgadzać ale jestem pewien że 450 czy 525 nie wyjedzie tam gdzie dwupak.

Miałem trzy 4t(ktm) ale dopiero 250 2t otworzył mi drogę do całkiem innej jazdy dużo lepszej,lżejszej i zwrotniejszej.Na nim czuję się jak na rowerze Very Happy to jest to czego szukałem i na pewno nie zmienię na 4t.pzdr


hmm noo ja łoiłem każdy podjazd na 520sx i 450sx, a ludki na 2502t zostawali daaleko w tyle, a nawet największy podjazd dobry rider zrobi na 125, wszystko zależy od umiejętności,
dobrze że znalazłeś to co Ci odpowiada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Sob 12:58, 19 Lis 2011    Temat postu:

Zgadzam się z krzyskiemsx jeden chwali 2T inni 4T, kto jak umie jeździć to wszędzie podjedzie zależy od kierowcy jedni uczyli się jeździć na 2T i przesiali się na 4T inni zaś zaczęli jazdę od 4T, więc każdy jeździ, na czym się lepiej czuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrrudy25




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko Biała

PostWysłany: Nie 9:36, 20 Lis 2011    Temat postu:

hmm noo ja łoiłem każdy podjazd na 520sx i 450sx, a ludki na 2502t zostawali daaleko w tyle, a nawet największy podjazd dobry rider zrobi na 125, wszystko zależy od umiejętności,
dobrze że znalazłeś to co Ci odpowiada.[/quote]

Tak, umiejętności są potrzebne bo czasami nie chodzi o to żeby się rozpędzić do 70ciu i ciąć w lini prostej do góry i zgodzę się z tobą że seta też potrafi
ale wierz mi "kristofie" że nie podjechałbyś wszędzie na 520 jeszcze w sx-sie który agresywniej oddaje moc,ma twardsze zawieszenie i nie wybiera tak "kamerdólców" jak enduro.
Jeżdzę 98% po górach i nikt z 30 znajomych nie ma więcej niż 250/300.
Z resztą jak ostatnio oglądałem filmiki z erzbergu to cheba co 15 sztuka szła w 4 paku! To trochę daje do myślenia na czym się mniej rider męczy i na czym wyżej podjedzie. Bez urazy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 10:53, 20 Lis 2011    Temat postu:

sory ale jak co 15 sztuka mogła byc w 4T ? moze oglądałeś nie czołówke tylko ogon jak 2T doganiały 4 paki. w erzbergu głownie 4T latają choc są i 2T ale zazwyczaj te większe 250 w góre, ale ten rajd jest tez znany z tego że sporo lata tam wynalazków typu BMW hp2 i powiedz mi że to jest sprzęt pod podjazdy :d 100 kucy na kole, ciezka krowa...

co do podjazdów to racja że 2T bedzie mógł podjechac pod wyzszą i bardziej stromą góre - 4T sie po prostu zacznie kopać. u nas jest piaskownia i jest na prawda płaski pojazd i kilkanascie metrów wzwyż, i nie wiem czy ktokolwiek tam 4T wjechał, 125 w 2T nie dawały rady, jedynie (chyba!) ja z kumplem na 250 w 2T wjechalismy. tylko o to za frajda jechac i tylko podjazdy robic ? Razz pozatym w naturalnym terenie takie praktycznie nie występują. wiec takie podjazdy pod kątem 45stopni dla 4T to pikusie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin