Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dylemat: KTM 350 exc/xcf.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniak1994




Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:47, 01 Lis 2016    Temat postu: Dylemat: KTM 350 exc/xcf.

Witam,

powoli przymierzam sie do kupna nowego motocykla i zbieram wszelkie opinie, stad zdecydowalem sie zapytac was o zdanie.

Jeżdze ogolnie dopiero 1,5 roku, byla 125cc 2t, pozniej 450cc, wszystko "full crossy", zawias sztywny, rece odpadaja.
Teren na ktorym spedzam 90% czasu to cross country/enduro, podczas robienia pętli, praktycznie caly czas jest jazda po dziurach, gaz, hamulec tak więc zapewne roznice w tych 2 modelach beda istotne do takiej jazdy.
Zamierzam jezdzic 3-4 dni w tygodniu.

Budzet jaki planuje przeznaczyc na moto to cos około 20k.

Generalnie roznice w sprzecie z teorii znam, ale jak to sie bedzie przekladać w tego typu jezdzie (klepanie kółek w trudnym wytrzymałościowo terenie), juz mi cieżko stwierdzić.

Po kupnie motocykla, nie chce wkladac kolejnych tysiecy na kosmiczne przerabianie zawieszenia bo nic mi to za bardzo nie da, przynajmniej tak mi sie wydaje, dlatego jezeli mozecie doradzic rownież w tej kwestii co byloby najbardziej optymalne na poczatku, byłoby swietnie!

Pozdrawiam!
Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:51, 01 Lis 2016    Temat postu:

Przy tak dużej intensywności jazdy(4 razy w tygodniu) jeśli cię stać na serwisy to bierz 350 excf. Jeśli chcesz jak najtaniej to 250/300 exc lub 450exc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniak1994




Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:59, 01 Lis 2016    Temat postu:

Jezeli chodzi o zawieszenie, bo dostane 1 i 4 komorowe w takiej cenie, na które lepiej postawic w mojej sytuacji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:04, 01 Lis 2016    Temat postu:

4 komorowe czyli 4CS to gówno. Jednokomorówka jest ok ale przydałby się setting. Najlepsze jest dwukomorowe, Cone Walve lub dwukomora z sx-a ustawiona pod enduro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 20:05, 01 Lis 2016    Temat postu:

do cross country bardzo dobrym wyborem będzie XCF 350/450
Super zawias, silnik mocny w cholerę już w 350, bardzo lekki
Fakt że remonty trochę częściej, ale coś za coś
Tak na marginesie to kolega Barek ma fajnego XCF 350 2013 na sprzedaż


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 21:10, 01 Lis 2016    Temat postu:

Przed kupnem xcfa bez kopki lepiej się zastanowić dwa razy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Wto 22:17, 01 Lis 2016    Temat postu:

Przym napisał:
Przed kupnem xcfa bez kopki lepiej się zastanowić dwa razy.


bzdura...dobry aku i ZERO problemów, zarówno w SMR jak i XCF, bierz XCFa, zajebisty zawias, lekki, ale... po 450 trzeba przyzwyczaić się do pracy silnika - lubi wysokie obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 22:20, 01 Lis 2016    Temat postu:

mcx napisał:
Przym napisał:
Przed kupnem xcfa bez kopki lepiej się zastanowić dwa razy.


bzdura...dobry aku i ZERO problemów, zarówno w SMR jak i XCF, bierz XCFa, zajebisty zawias, lekki, ale... po 450 trzeba przyzwyczaić się do pracy silnika - lubi wysokie obroty.


Może i bzdura ale jak się tego nie dopilnuje to są później problemy. Kolega na megawacie miał problem z rozrusznikiem a na cegielni właśnie wyszedł mu problem z aku i dwa starty nieudane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Przym dnia Wto 22:21, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:04, 01 Lis 2016    Temat postu:

jak dba tak ma Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Wto 23:14, 01 Lis 2016    Temat postu:

barek253 napisał:
jak dba tak ma Wink

Niedawny zakup Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 7:56, 02 Lis 2016    Temat postu:

W takim XC-f, zawieszenie z tylu jest na kiwaku z SX-f po przerobkach?
Przod to jedno komorowe jakoś przerobione z excf, czy jak to tam wygląda?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 8:17, 02 Lis 2016    Temat postu:

tył kiwaczka jak w SXF, przód dwukomorowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:09, 02 Lis 2016    Temat postu:

ee czemu 4cs gówno ? jak sie dobrze zgra chodzi duzo lepiej niz jednokomorówka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:25, 02 Lis 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
ee czemu 4cs gówno ? jak sie dobrze zgra chodzi duzo lepiej niz jednokomorówka
Z tego samego rocznika 4CS a jednokomora to przepaść. Miałem 2015 Huskę 300 z 4CS, wcześniej 2015 KTM 300 z jednokomorowym a teraz 2016 i też jednokomorowy. 4CS chodził w miarę dobrze na samym początku przy trialowej wolnej jeździe, gdy pojawiała się prędkość walił w łapy, tracił trakcje. Zmiany oleju, ustawiania nic nie dawały. A kiedy olej ma przepracowane ponad 50 godzin robi się dramat, Huska potrafiła wysadzić mnie z siodła w takich miejscach że wierzyć nie chciałem. Kiedy stwierdziłem że trzeba zrobić setting bo inaczej nie da rady, to tuner zawieszeń poradził sprzedać to ścierwo i kupić jedno lub dwukomorowe, bo 4CS nawet po settingu nie robi szału.
Jednokomorówka ustawiona w punkt to naprawdę dobre zawieszenie, ale trzeba poświęcić trochę czasu i ustawić pod siebie i swój teren.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:06, 03 Lis 2016    Temat postu:

możesz rozwinąć co znaczy ustawiona "w punkt" , mam taką zawiechę i problem z ustawieniem, tzn zawias nigdy nie zszedł mi poniżej 2cm do końca golenia, czyli nie dobił nigdy w życiu (nie pracuje więc w całym zakresie), zapewne rozwiązaniem tego jest wymiana sprężyn...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Czw 20:07, 03 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin