Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czy to przez brak dyszy oleju ? exc 450 08r
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Wto 20:25, 24 Mar 2015    Temat postu: czy to przez brak dyszy oleju ? exc 450 08r

Witam. I znow mam problem z exc 450 08r takiego typu ze motocykl pobiera znow olej z silnika do skrzyni biegow tak jak przed ostatio gdy mialem pekniety simering na wale po stronie magneta i wymienilem i teraz znow sie takie cos dzieje ;/ zauważyłem ze brakuje jeszcze dyszy w karterze ktora daje na łancuszek od rozrzadu kupie ją zaraz bo ktos go pewnie zgubił czy cos ale czy to jest przyczyna ze olej z silnika jest pobierany do skrzyni? przejechalem sie około 3 km i oleju było juz tylko 100 ml. Dodam jeszcze ze to moja pierwsza jazda od czasu kiedy zrobilem simering na wale od strony sprzegła gdzie sytułacja była odwrotna i olej ze skrzyni był pobierany do silnika. Powiem ze juz nigdy nie kupie 4t człowiek dba a tu sie samo pieprzy bez powodu ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:35, 24 Mar 2015    Temat postu:

Zajrzyj znowu do uszczelniacza na wale po stronie sprzęgła. Masz pewnie ten sam problem co 90% użytkowników modeli 2008 i musisz ten uszczelniacz wkleić. Uszczelniacz na wale po stronie magneta nie ma nic do przelewania oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Wto 21:47, 24 Mar 2015    Temat postu:

kurde jak to mozliwe jak ja go własnie wkleilem na szczeliwo i to była moja pierwsza jazda ;/ simer jest orginalny zmatowalem go i wkleilem. Ale myslac logicznie to jak ostatio wymienialem ten oto uszczelniacz bo on własnie mi "walnął" ( ruszał sie ) to olej ze skrzyni przedostawał sie do silnika wiec teraz juz go wykluczam bo teraz sytuacja jest własnie odwrotna . Dobrze mysle czy sie myle ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:15, 24 Mar 2015    Temat postu:

Przez uszczelniacz na wale od strony sprzęgła olej może przelewać sie w obie strony.
Inne potencjalne miejsca to uszczelnienie wałka wyrównoważającego po stronie sprzęgła, kartery i pompa oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Wto 22:18, 24 Mar 2015    Temat postu:

a pompa oleju to ktora ? ta duza? rozbierałem juz wszystkie i nic tam złego nie widze ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:25, 24 Mar 2015    Temat postu:

chodzi o oś na której są osadzone dwie pompy, ale to zostaw na koniec bo jeszcze nie słyszałem żeby tamtędy się przelewało, chociaż fizycznie jest to możliwe.
Zajrzyj do uszcz na wale od str sprzęgła, 99% tej usterki zawsze jest tu zlokalizowana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Wto 22:30, 24 Mar 2015    Temat postu:

no tak ale ja juz torobilem własnie teraz. Zobacze jutro jeszcze raz pozdro i dzieki jak narazie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:32, 24 Mar 2015    Temat postu:

wiem że robiłeś ale ta naprawa mogła się nie udać i dalej ciągnie tamtędy olej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 10:40, 25 Mar 2015    Temat postu:

Rozebralem przed chwila co sie dało i sprawa wyglada tak jak na zdjeciu [link widoczny dla zalogowanych] nowy simering sie trzyma jest wklejony na klej i mysle z jest git. Drugie to co mie zastanawia to czy na zdjeciu [link widoczny dla zalogowanych] w otworze zazbaczonym strzałką nie powinna byc dysza? W serwisuwce cos tam niby jest ale nie mozna dokladnie dojrzec co to...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 10:50, 25 Mar 2015    Temat postu:

teraz jak sobie mysle to watpie zeby to gdzies na karterach silikon pusicił itp. był dawany taki jak w serwisowce.

Napisze jeszcze od poczatku co i w jakiej kolejnosci mi sie działo... Otóż pewnego pieknego dnia po powrocie do domu zobaczylem ze brakuje mi oleju w silniku a cały znalazł sie w skrzyni, rozberalem lewy dekiel od magneta zobaczylem ze simering na wale był pekniety i wyleciał. Wyminilem go nastepnego dnia pojechalem pojezdzic i po jezdzie zobaczylem ze w silniku mam za duzo oleju tyle ze az wylewał mi sie korkiem od wlewu oleju gdy go odkrecilem. W tedy odkrecilem prawy dekiel od strony sprzegła i wyminilem simering na wale bo wydawał mi sie podejrzany.... I włąsnie wczoraj po wymianie go znow po krutkiej jedzie brakuje mi oleju w silniku ktory idzie do skrzyni ;(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Śro 11:48, 25 Mar 2015    Temat postu:

Dziura z 2 zdjęcia jest pusta (jest tam gwint ale nic w niej nie powinno być - jest ok - to takie jakby odpowietrzenie skrzyni korbowej na moje oko.
Siemer na wale mam w drugą stronę (open side inward) - ale to raczej nie jest Twój problem - po pierwsze za szybko ubywa oleju a po drugie nie w tę strone.
Szukaj przyczyny w dekielku pokrywy pompy oleju. Chodzi o tę pokrywę z wprasowanym siemeringiem - ta niższa pompa pod koszem sprzęgłowym - pokrywka ma mieć dobry siemering i od wewnątrz oring 32x1.5mm

edit
No nie chcę prorokować, ale wczytałem się jeszcze raz w Twój post i sobie przypomniałem, że pisali na angielskich forach, że jak się oleju nazbiera pod korek w silniku to potrafi ciśnienie wyłamać w środku silnika karter Sad Już blisko do pojedynczego obiegu oleju Smile - taki żarcik Smile - łączę się w bólu. Apropo - teraz przerabiam zębatkę wału współpracującą z koszem sprzęgłowym Smile to druga wada tych modeli - ale jak zawsze na wszystko jest sposób Smile
No i napisz na koniec co znajdziesz bo ja zawsze ciekaw


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Śro 12:15, 25 Mar 2015, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 12:19, 25 Mar 2015    Temat postu:

ok dzieki zaraz bede lukał to , ale mnie pocieszyles z tym wyrwanym karterem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:34, 25 Mar 2015    Temat postu:

kierunek simmeringu ma duże znaczenie
ponieważ chroni on przed ciśnieniem tylko w jedną stronę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 14:50, 25 Mar 2015    Temat postu:

no ja mam jednostronnego na wale od strony magneta bo taki akurat był w sklepie za 20 zł ale to by chyba nie było przez to bo i tak ten olej jakos sie przedostaje do silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Śro 19:58, 25 Mar 2015    Temat postu:

chłopaki to co mam robic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin