Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

biała maź exc 300
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedy
Gość






PostWysłany: Wto 22:10, 03 Kwi 2012    Temat postu: biała maź exc 300

witam nie wiem czy to problem ale przy rozbiórce silnika zauważyłem białą maź w okolicy kopniaka myslałem że może woda sie dostaje przez zimer od kopki wiec go wymieniłem ale przy nastepnej rozbiórce mam to samo
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 0:28, 04 Kwi 2012    Temat postu:

ale cały olej jest biały ? czy tylko przy kopce ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 8:50, 04 Kwi 2012    Temat postu:

jak masz silnik 98-03 to masz odmę przy kopce i takie rzeczy mogą się dziać tam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedy
Gość






PostWysłany: Śro 20:52, 04 Kwi 2012    Temat postu:

tak mam 2001 i jest tam odma i olej jest tylko tam bialawy ale mam jeszcze jeden problem mianowicie po remacie silnika bierze mi olej dostaje sie do skrzyni korbowej i kopci strasznie myslalem ze simering padł ale wymieniłem jeszcze raz na nowy i nic moze macie jakies pomysly??moze uszcelka między karterami? moge zamiast uszczelki dac silikon?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 9:11, 05 Kwi 2012    Temat postu:

uszczelka musi być bo inaczej wal się nie obróci. A wiesz napewno że ci ubywa oleju ze skrzyni? moze tylko za dużo mu lejesz do paliwa, olej syntetyk 1:60 lej. Oring na wale masz ten pod tulejką po ktorej "jeździ simer?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedy
Gość






PostWysłany: Czw 17:54, 05 Kwi 2012    Temat postu:

olej leje motul 800 1:50 oring jest nowy po 2 bakach ubylo 400mil! na tulejce jest frez zakłada sie go w strone wału czy zebatki? Dzisiaj rozpolowilem silnik sprawdzalem uszczelke miedzy karterami ale leży na swoim miejscu mysle ze zaloze nową sam dotne z kinkieru bo tą co mialem to chinska z allego moze była kieprkiej jakości?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:39, 05 Kwi 2012    Temat postu:

chinskie w 2T i tak spoko wytrzymują, dorabiana moze byc nieodpowiednia. sa rózne materiały, i żeby dobrac dobry musiał bys sie zagłębic w temat, raz że musi byc odporna na olej, temperature, cisnienie to jeszcze musi miec odpowiednia grubosc itp. jak dla mnie szkoda sie bawic w dorabianie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedy
Gość






PostWysłany: Czw 20:29, 05 Kwi 2012    Temat postu:

nie mam innego wyjscia to ze olej dostaje sie do skrzyni korbowej jestem pewien w 100% simeging wymieniłem i nie pomogło jak nie uszczelka miedzy karterami to ja juz nie mam pomysłu sprawdzilem tez czy nie ma dury w karterach bo oleju wpierda.... ogromne ilosci
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:03, 05 Kwi 2012    Temat postu:

no to kup lepszą uszczelke, kup oryginał na sztuki. i bedziesz miał pewnosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedy
Gość






PostWysłany: Czw 21:18, 05 Kwi 2012    Temat postu:

pierw sprawdze docieta i dam znac jak sie spisze bo z zamowieniem orginalnej to troche czasu uplynie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:35, 05 Kwi 2012    Temat postu:

skoro lubisz rozpoławiac silnik to nie ma problemu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 7:28, 06 Kwi 2012    Temat postu:

uszczleka uszczelką, ale sprawdź powierzchnie karterów, czy są idealnie równe czy coś nie wystaje lub nie ma dziury. Uszczelka ma mieć 0,5mm. chińskie się nadadzą bo sam takie mam i nic mi nie cieknie. Do tego nawet pasują bez przeróbek Smile
Frez na tulejce do walu tam ma sie schować oring.
Szczerze wątpie że olej ucieka ci pod wał. wtedy by musiało dmuchac z odmy, bo przecież pod tłokiem robi się spore ciśnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedy
Gość






PostWysłany: Pią 21:15, 06 Kwi 2012    Temat postu:

problemem okazała sie uszczelka miedzy karterami wymieniłem i jest ok przestal kopcic i ładnie wkreca sie na obroty wczesniej był lekko zamulony przez niespalany olej dzieki za pomoc Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedy
Gość






PostWysłany: Pon 20:41, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Witam pojawił sie nowy problem ubywa mi płyn z chłodnicy wezykiem przelewowym mozliwe ze działo mi sie to wczesniej ale zająłem sie ubytkiem oleju, wlałem płyn tak 1 cm nad blaszki a po wyjezdzeniu baku blaszki sa na wierzchu nie widac żadnych bąbli powietrza jak odpale, głowice dokrecilem na krzyż kluczem dymometrycz... 50 Nm nowe oryngi
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Wto 6:41, 10 Kwi 2012    Temat postu:

A jak zalałeś chłodnice to odpowietrzyłeś je?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin