Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

525 czy 530 ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 21:29, 02 Lis 2012    Temat postu:

O ile dobrze pamiętam to Dave Hokins z DJH i Travis z Thumper Racing zajmują się takimi przeróbkami. Można znaleźć info na KTMTalk. Wrzuciłbym jakiś link ale trzeba tam być zalogowanym, więc i tak nici byłyby z tego. Zainteresowani sami znajdą. Zresztą polecam KTMTalk, bo problemy, które dopiero się pojawiają w Polsce z nowszymi sprzętami tam już są dawno rozwiązane Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:49, 02 Lis 2012    Temat postu:

I Ci co mają duże 2T też powinni się tam zalogowaćWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 22:14, 02 Lis 2012    Temat postu:

Proszę sobie odnaleźć taki wątek na KTMTalk (dla zalogowanych): Single Sump 08-11 450-530exc, Instructions

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Pią 22:22, 02 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 22:26, 02 Lis 2012    Temat postu:

Już tam czytam wątki.
Dziękuję za wskazówki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alice in Wonderland




Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:00, 07 Lis 2012    Temat postu:

dzięki chłopaki za odpowiedzi Very Happy
chyba jednak dopłacę do 530,
z tego co słyszę tego oleju nie bierze aż tak dużo, a silnik tak jak myślałem, oddaje moc bardziej agresywnie Smile
Jestem tylko przywiązany do tych starych liczników,
czy można zmienić ten cieniutki paseczek w EXC 530 na taki z lat 2003-2007?
O na takii Smile [link widoczny dla zalogowanych]

Zauważyłem też, że SX-F 250 z 2007 roku ma 6 biegową skrzynię, a nie tak jak większość 4 biegową, czy opłaca się go przerobić na Enduro/SM?
Cena tych modeli jest bardzo kusząca Smile ponieważ są to już nowe silniki i stylistyka a kosztują tylko ok. 11 000 tysięcy złotych, więc mógłbym przeboleć rozwiązania instalacji elektrycznej która pewno nie byłaby tak komfortowa jak w EXC Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Śro 14:05, 07 Lis 2012    Temat postu:

Odnośnie SX-F 250 to rzeczywiście ma on skrzynię 6 biegową ale jest ona ciaśniej zestopniowana. 1 jest szybsza, a 6 wolniejsza. Ale (tutaj znów się kłania KTMTalk) wiele osób s Stanach zakłada skrzynię z SXF do EXCF/XCFW i twierdzą, że ta skrzynia powinna być tam od początku. Czyni to motocykl bardziej sportowym, gdy oryginalna skrzynia jest dość "leniwa".
Aby dostosować SXF do enduro wypadałoby dostroić zawieszenie, a jeśli chcesz więcej mocy w dolnym zakresie to jeszcze można zmienić jeden z wałków rozrządu na ten z modelu XCF (nie pamiętam który), zmienić nastawy gaźnika. Moto będzie bardziej "Ready To Race"!
Jak są jeszcze jakieś pytania to służę pomocą.

PS: Osobiście polecam tę opcję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 19:28, 07 Lis 2012    Temat postu:

Zapomnij o liczniku. W czasie jazdy nie będziesz miał czasu aby tam zaglądać i podziwiać jego walory estetyczne. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Śro 19:31, 07 Lis 2012    Temat postu: licznik

zerkij do działu giełda co do licznika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:33, 07 Lis 2012    Temat postu:

licznik to koniecznosc jak dla mnie, przynajmniej wiem ile jeszcze moge zrobic na paliwie które mam w zbiorniku i nie musze główkowac czu juz wyjezdziłem mth zeby zrobic serwis czy jeszcze nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moquai




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rędziny

PostWysłany: Śro 22:35, 07 Lis 2012    Temat postu:

Alice in Wonderland napisał:
... czy opłaca się go przerobić na Enduro/SM?
Cena tych modeli jest bardzo kusząca Smile


Kiedyś myślałem o zakupie KXF i zamontowaniu lampy (miałem na oku okaz podobno do rejestracji z USA). Zabawa w statory, regulatory napięcia i inne skutecznie mnie odwiodła od tego pomysłu. Wydaje mi się, że z SXF będzie podobnie.
Co do licznika mam w swoim 530 model Vector. Nie jest zły, większy od seryjnego KTM`a, lepsze podświetlenie. Nie liczy mth, przez co mam dodatkowo mały licznik założony pod siedzeniem. O ile w czasie jazdy, jak pisze Poramańcz, nie będziesz miał czasu na kontrole licznika to na postojach dobrze jest sprawdzić ile km się zrobiło, jak szybko się jechało, jaki czas pracy podczas samej jazdy, czy chociażby godzinę. Mnie się licznik przydaje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Śro 23:53, 07 Lis 2012    Temat postu:

Kiedyś też myślałem, że warto mieć oświetlenie, rejestracje, liczniki, ubezpieczenia i przeglądy. Ale w pewnym momencie stwierdziłem, że asfaltu unikam jak ognia, z lampy skorzystałem raz, wiec po co mi to wszystko? Teraz mam sprzęt bez lamp (choć istnieje możliwość ich podłączenia) i rejestracji. Dla mnie to zbędna masa i rzeczy które można uszkodzić. Także każdy musi sobie odpowiedzieć sam czego potrzebuje.

PS: Jak jadę gdzieś dalej to i tak zakładam GPS-a, a mth liczę po spalonym paliwie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Śro 23:55, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:52, 08 Lis 2012    Temat postu:

Ja zbytnio bym sie nie zastanawial nad wyborem, jezdzilem EXC 450 '08 i w porownaniu do mojego '04. jest przepasc.
W prowadzeniu jest jakby polowe lzejszy i niby troche mniejszy zdecydowanie bardzej poreczny. Nie wiem czy to zasluga nowej ramy, czy innej charakterystki silnika.
Jesli masz mozliwosc to przejedz sie jednym i drugim i sam ocenisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 12:05, 08 Lis 2012    Temat postu:

Własnie odkryłem złamane zaczepy żarówki w przedniej lampie.. Kolejny problem do ogarnięcia. Teraz mam lampę ale jakoś chwilowo bezużyteczną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 12:20, 08 Lis 2012    Temat postu:

tez to przerabiałem Very Happy po glebie, całe szczescie miałem tą gume ochraniającą i tam ten haczyk został i nie wypadł ( choc o peknieciu sie dowiedziałem z 2 tygodnie po glebie ) odtłusciłem i zmatowiłem elementy, i wszystko oblałem klejem na bazie epoksydów cos typu ciekły metal i dodatkowo owinałem to nitką z płótna szklanego. i sie do dzis trzyma idealnie Very Happy a zeby podczas schnięcia nic sie nie zruszyłem dałem minimalną ilość kropelki żeby przyłapało w odpowiedniej pozycji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:43, 08 Lis 2012    Temat postu:

Ja tam patrze na licznik podczas jazdy, nawet z obrotomierza korzystam Very Happy
Jeszcze co do jazdy moto bez rejestracji to w przypadku byle wypadku i nie koniecznie z udziałem osób trzecich można mieć spore problemy.
Nie daj borze się wypierniczysz i złamiesz rękę, a droga na której to się stanie okaże się droga publiczna i zabierze cie karetka i problemy gwarantowane.
Jak zrobisz komuś krzywdę to już lepiej nie mówić....
zastanówcie się nad tym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin