Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Universal engine work stand
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pon 17:02, 04 Lis 2013    Temat postu: Universal engine work stand

Oto jakie ustrojstwo sobie ostatnio zrobiłem, powinno znacznie ułatwić pracę przy silniku. Może kogoś to zainteresuje i sobie swój uchwyt zrobi.

Gdy przyjdą mrozy i wsadzę tam silnik (tym razem Gas Gas) to zrobię nowe zdjęcia i je wrzucę.

Miłego oglądania.







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:23, 04 Lis 2013    Temat postu:

Wygląda zacnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 17:25, 04 Lis 2013    Temat postu:

niezłe wykonanie Very Happy też siędo tego zabierałem ( jak pies do jeża Razz ) bo nie wyszło. może jak się napatrze to coś wystrugam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:45, 04 Lis 2013    Temat postu:

wow fachowo!
możesz na allegro sprzedawać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:30, 04 Lis 2013    Temat postu:

miałem cś podobnego do silnika z lc4 fajna sprawa. teraz poluję na oryginalny stojak ktm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:10, 04 Lis 2013    Temat postu:

Na nagwintowane pręty zakładasz przednie i tylne mocowanie silnika dokręcając je nakrętkami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pon 21:46, 04 Lis 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Na nagwintowane pręty zakładasz przednie i tylne mocowanie silnika dokręcając je nakrętkami?


Tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 23:52, 04 Lis 2013    Temat postu:

Szacun stojak pierwsza klasa na pewno ułatwi sprawę przy naprawach silnika.Będę musiał zmontować coś podobnego za rok muszę rozebrać mojego dzika chociażby do kontrolnych pomiarów jeszcze raz szacun pozdrawiam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grosso




Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:47, 03 Sty 2014    Temat postu:

Mam podobny stojak silnika Husaberg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 16:19, 07 Sty 2014    Temat postu:

Tak jak wcześniej pisałem dodaję zdjęcia z zamontowanym silnikiem.






Trochę się obawiałem o stabilność zestawu ale wszystko działa jak należy. Jedyne co mogę dodać to, że taki stojak to ekwiwalent 3-4 dodatkowych rąk Laughing .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:03, 07 Sty 2014    Temat postu:

niexle Very Happy teraz tylko wymyslec patent żeby wiekszosc silników pasowała ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Śro 15:27, 08 Sty 2014    Temat postu:

Ale do tego uchwytu można założyć większość silników jednocylindrowych z moto typu cross/enduro/trial. Rzędowa czwórka czy silnik z BMW G 450X może nie wejdzie, ale RFS na pewno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 16:17, 18 Sty 2014    Temat postu:

Mógłby ktoś podać mniej więcej wymiary takiego stojaka na silnik RFS?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:42, 18 Sty 2014    Temat postu:

Absolutnie nie chce nikogo urazić bo stojak pierwsza klasa tylko się pytam po co coś takiego.
Nie dość że silnik wyjmujemy z ramy dość rzadko. Nie widzę problemu żeby magneto i sprzęgło zdjąć jak jeszcze silnik siedzi w motocyklu albo i jak leży na stole. Cylinder to absolutnie żaden problem. A do rozpołowienia i tak trzeba wyjąć z tego uchwytu. Bardziej przydatne są narzędzia typu, blokada kosza, zębatki głównej, blokada magneta itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 17:05, 18 Sty 2014    Temat postu:

"Gościu" zmierz sobie odległość między przednim i tylnym mocowaniem silnika to będzie odległość między śrubami mocującymi silnik. Do tego wymiaru dodaj około 10 cm i to będzie odległość między "ramionami wewnętrznego U". Reszta to wypadkowa wymiarów materiałów jakie zastosujesz. Jeszcze jedna uwaga: tarczę regulacyjną lepiej założyć w miejscu gdzie tył silnika będzie montowany.

Bartku, ano po to taki stojak aby sobie życie ułatwić. Wystarczy, że raz na rok mi się przyda. Do rozpoławiania silnika nie trzeba wyjmować z uchwytu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin