Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Husqvarna TE 300i 2020
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:29, 27 Lip 2020    Temat postu:

to jest zderzak koncowy - to sie reguluje, troszke to znaczy ile - mało precyzyjnie, działac bedzie bo niby czemu ma nie działać Very Happy po prostu masz teraz losowo ustawiony zawór wydechowy i tyle Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:03, 27 Lip 2020    Temat postu:

racesupport napisał:
Henio gadałem z kumplem, trzeba wkręcić żeby podniósł się ciutke ten zawór i tyle, tak zrobiłem i chyba jest ok, bez śrubki też pracował dobrze 😂

dokładnie, ch... wie po co to dali, wcześniej było bez tego i było dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:05, 27 Lip 2020    Temat postu:

racesupport to zgubiłeś tą śrubkę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:19, 27 Lip 2020    Temat postu:

wczesniej było tylko w innej formie - była regulacja z lewej strony zaworu, w małych SXach juz od dawna jest w cylindrze jako sruba dobicia - a żeby było ciekawiej ten patent był w ktmach z lat 90tych - pod nakrętki cylindra dawało sie odpowiednio podkładki żeby wydystansować max otwarcie zaworu.
wg mnie lepszy patent ten na cylindrze niz na elementach zaworu - bo przy serwisie nie trzeba tego zaczepiać, ewentualnie sprawdzić i tyle. w poprzednim patencie co oporowo srubka trzymało pewnie była szansa ze sie cos mogło przestawić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pon 20:49, 27 Lip 2020    Temat postu:

te300 napisał:
racesupport to zgubiłeś tą śrubkę?


odkręciła się w piździec gdzieś w lesie i wyrzygało mi olej, i to całe 600ml także pięknie tam musiało lecieć z tego

szukałem service manual do 2020 ale chyba ciężko w sieci

henio12323 napisał:
to jest zderzak koncowy - to sie reguluje, troszke to znaczy ile - mało precyzyjnie, działac bedzie bo niby czemu ma nie działać Very Happy po prostu masz teraz losowo ustawiony zawór wydechowy i tyle Razz


1-2mm się podniósł może, na oko no bo jak inaczej heheh, nie mam ani serwisówki ani żadnego narzędzia do tego a ponoć takowe istnieje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pon 20:59, 27 Lip 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 21:13, 27 Lip 2020    Temat postu:

kilka dni temu pytałem naszego kolegę kristofsx, nie ma jeszcze repairów do 2020. A jak kristof nie ma to chyba nikt nie ma Very Happy chociaż henio pewnie znasz ją już na pamięć? pytam z ciekawości, mam nadzieje przynajmniej sezon nie przyda mi się repair Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:34, 27 Lip 2020    Temat postu:

szczerze - mało kto wraca z takimi furami na serwis, ogólnie szosówki potrafimy po kilka dobrych sezonów regularnie "przeglądac" i serwisować, cross/enduro jak juz to do pierwszych 20h moze ktos sie skusi na obsługe. potem juz po garażach każdy grzebie - zwykle bez instrukcji właśnie Very Happy
narzędzia są - chociaż to tylko pomiar wysokosci języka zaworu, narzędziem łatwiej zdecydowanie, ale zwykła suwmiarka wystarczy.
co do serwisówki - ja nie potrzebuje to nie śledze tego ale wiem że do starszych modeli mozna kupic CD z serwisówką, nie kosztuje jakos to strasznie mało, ale też nie kosmos cena, jak kogos stac na nowąfure a chciałby rzetelnie serwisować to mysle ze warto sie pokusić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeea




Dołączył: 20 Sty 2020
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 22:14, 27 Lip 2020    Temat postu:

Zajebista maszyna, ale powiem Wam, że tego nie potrafie ogarnąć. Czlowiek placi nie malą kase, za takie nowe moto, a co jakis czas slyszy lub czyta, że doslownie po paru mth cos tam sie odkrecilo, cos tam stuka itd... Czasem sie ciesze, że mnie nie stac na nowy sprzet bo ten moj leciwy SX nie jednemu jeszcze nosa potrafi utrzec i ostatnio nawet wiecej jezdzi niz stoi haha Smile Very Happy oby tylko taką przygode miales z nia i samych udanych podjazdow zycze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:18, 27 Lip 2020    Temat postu:

niestety wszystko idzie jakosciowo w dół, max zyski, z drugiej strony tez coraz bardziej elementy są nastawione na "sport" nie na to żeby długo miało wytrzymać. ktm to tez jakby nie patrzeć to praktycznie manufaktura - nie liczac odnogi bajaja, to liczba motocykli przez ktma klepana jest stosunkowo niska - yamaha czy honda robi kilkanascie razy wiecej motocykli.
z innej tez strony nowa yamaha w porównaniu z ktmem.... niektóre rzeczy jakosciowo znacznie znacznie gorsze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiloz




Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:18, 27 Lip 2020    Temat postu:

zeea napisał:
Zajebista maszyna, ale powiem Wam, że tego nie potrafie ogarnąć. Czlowiek placi nie malą kase, za takie nowe moto, a co jakis czas slyszy lub czyta, że doslownie po paru mth cos tam sie odkrecilo, cos tam stuka itd... Czasem sie ciesze, że mnie nie stac na nowy sprzet bo ten moj leciwy SX nie jednemu jeszcze nosa potrafi utrzec i ostatnio nawet wiecej jezdzi niz stoi haha Smile Very Happy oby tylko taką przygode miales z nia i samych udanych podjazdow zycze Smile


No podobny wniosek mi się również nasunął, ale mimo wszystko w przyszłym roku chciałbym coś 2015+ . Byleby lepsze nie było wrogiem dobrego ; )


Poza tym huśka piękna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:09, 28 Lip 2020    Temat postu:

w 2019 jest już to rozwiązanie z zaworem więc może ktoś ma serwisówkę np. do xc'19
a co do nowych sprzętów to ja mam tylko bardzo dobre doświadczenia i kolejny też wezmę nowy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Wto 20:15, 28 Lip 2020    Temat postu:

Ja po 6mth stwierdzam - na te chwilę, że Sherco jest dużo lepszym motocyklem, przede wszystkim zawieszenie i jest mocniejszy, lepiej z dołu ciągnie, nie grzeje się tak, jest super wyposażony na wstępie i tańszy Smile minus jak dla mnie nie do przejścia na dzień dzisiejszy to polski importer, jeśli 21 okaże się że poprawili zapłon (bo były problemy ale to długa historia) to raczej wrócę do Sherco Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:12, 29 Lip 2020    Temat postu:

A możesz powiedzieć na jakich ustawieniach gaźnika jezdziles? Wysokość, iglica, mała dysza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Śro 18:54, 29 Lip 2020    Temat postu:

HusqvarnaaFC350 napisał:
A możesz powiedzieć na jakich ustawieniach gaźnika jezdziles? Wysokość, iglica, mała dysza?


pytasz o sherco ? jeździłem na gaźniku smartcarb sc2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 7:08, 30 Lip 2020    Temat postu:

...a właśnie, miałeś w którymś z tematów napisać odczucia po zmianie gaźnika..także miło by nam byłoSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin