Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

400 EXC 2001r. ----> jednak 450 EXC 2001r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Sob 0:04, 30 Gru 2017    Temat postu:

No robota pierwsza klasa Wink ja używam meglio do każdego mycia. Ale nie ma takiego efektu jak u ciebie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Profesor




Dołączył: 22 Cze 2017
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Sob 1:03, 30 Gru 2017    Temat postu:

Widać ładnie nad nim pracujesz, w takim rękach to on jeszcze długo posłuży.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Sob 17:05, 30 Gru 2017    Temat postu:

Jeszcze trochę i będzie wyglądać jak z salonu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Śro 17:32, 10 Sty 2018    Temat postu:

Dzięki chłopaki za dobre słowa. Silnik już rozebrany, pomierzony odpowiednimi przyrządami i wszystko już wiem.

W silniku siedział na to wygląda tłok Wiseco. Ale takiego modelu nigdzie nie znalazłem. Podejrzewam, że był wymieniany parę lat temu i już po prostu takich nie produkują. Szczelina na pierścieniu kompresyjnym 0,8mm na olejowym 1,00mm. Pasowanie tłoka z cylindrem 0.18mm, więc grubo ponad normę Smile





Sporo brudu. Na wydechowych był dosłownie milimetr nagaru.


Z grubsza oczysciłem przed rozpieciem.



Zawory ssące. Do wymiany.


Wydechowe. Wyglądają bardzo dobrze, ale też zmieniam.


Po lewej stary ssący, po prawej nowy proxa.


Po lewej wyczyszczony stary wydechowy, po prawej nowy. Różnicy prawie żadnej. Nawet się tak zastanawiałem czy był sens kupowania nowych wydechów.


Cylinder po lekkim honowaniu. Po pomiarach wypada selekcja "C"


Korba oryginał. Luz na boki 0.95mm (dopuszczalny 1,15mm) góra-dół 0. Ciekawe czy od nowości jest ta korba czy już była przebijana. Tak więc dołu nie ruszam.




Łożyska w wachaczu. Przyznaje się bez bicia, że nie zaglądałem tam ani razu. Niech to bedzie nauczką dla mnie. Jak były założone dystanse i uszczelniacze to wszystko z zewnatrz wyglądało super. To było złudzenie i dopiero po rozebraniu widać, że trzeba tam zaglądać.




Co ciekawe z drugiej strony wachacza łożyska były ładnie nasmarowane. Oczywiscie i tak wymienie wszystkie.



Na PDS-ie nie miałem luzu żadnego, ale nie o taki brak luzu chodziło Very Happy





Podsumowując do silnika idzie:
- tłok Wossner
- komplet 4 zaworów Proxa, sprężyny, uszczelniacze, zabezpieczenia zaworów, podkładki OEM
- łancuszek IWIS (na starym było 2kliki)
- od razu wymienie łożyska, oringi i uszczelniacze na wałku rozrządu
W miedzy czasie dałem ramę, sprężynę od amora, dekle i podnóżki do malowania proszkowego. Część rzeczy już mam inne dopiero zamówiłem. Następna relacja jak coś sie posunie do przodu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomokat dnia Pon 14:37, 02 Wrz 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5662
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 18:04, 10 Sty 2018    Temat postu:

moto będzie żyleta na nowy sezon , super ! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 18:52, 10 Sty 2018    Temat postu:

Super ! Bedzie Pan zadowolony Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltroc




Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grójec

PostWysłany: Pon 20:55, 15 Sty 2018    Temat postu:

Naprawdę solidny remont gratki,mnie też to czeka.
Ale tym czasem dziś padł mi aku.
Jak ci się sprawdza ten kupiony LP,
mieści się bez problemowo w obudowę ori.
Pozd.Wojtek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 22:59, 15 Sty 2018    Temat postu:

Akumulator działa bez problemu i ma wymiary jak oryginał. Nie zauważyłem jak narazie spadków napięcia. Co prawda nie ma ciężko bo kat pali od przysłowiowego strzała. Ale zdażyło mi sie już po glebie, że olej poszedł w odme i wtedy troche musiał pokręcić zanim zapalił. No i zimnego zawsze odpalam od kopniaka, taki mój nawyk:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 21:57, 18 Sty 2018    Temat postu:

Powoli do przodu. Cały czas czekam na paczkę z ktmsklep, żeby już złożyć silnik. Póki co cały czas siedzę i coś grzebie.

Wróciły rzeczy z malowania proszkowego.




Oprócz malowania chłopaki zajmujący się tym malowaniem pospawali mi dekle. W jednym i drugim były na tyle małe pękniecia, że olej nie cieknął. Zastanawiałem się czy to dadzą radę pospawać. Bo ktoś tutaj pisał na forum, że tych dekli nie pospawa bo jest dodatek magnezu czy coś. Ale bez najmniejszych problemów mi to ogarnęli.



Niestety kolor wyszedł bardzo jasny, ale zobaczymy jak to będzie.


W końcu ogarnąłem wachacz.






Przy PDS-ie pojawił się problem łożysko za lekko weszło w gniazdo. Prawie całe wcisnąłem palcami. Więc osadziłem na kleju do łożysk. Zobaczymy czy zda egzamin. Oczywiście przesmarowałem bo łozysko jest stalowe, bez teflonu.



Zacisk tył.





W porę wymienione Very Happy





Łożyska w dzwigni hamulca tył oczywiście do wymiany bo zapieczone.




Co nie wezmę w łapy to trzeba coś przy tym robić Smile











Przy takich pierdółkach schodzi trochę czasu. A muszę przeglądnąć całą instalację jeszcze. Narazie tyle, pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 580
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:48, 19 Sty 2018    Temat postu:

dobra robota Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pią 9:06, 19 Sty 2018    Temat postu:

No chłopaku, dobra robota.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makiGS




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lesko

PostWysłany: Pią 13:38, 19 Sty 2018    Temat postu:

super robota. Ja swój też na stół i ogarniałem wszystko na następny tydzień setting zawieszenia i będzie komplet co chciałem zrobić Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltroc




Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grójec

PostWysłany: Pią 15:28, 26 Sty 2018    Temat postu:

Tomokat
Fajne jak byś mógł zrobić takie małe zestawienie remontu silnika.Może być bez cen jak to tajemnica handlowa,czyli co wymieniłeś i na jakich częściach firma symbol itp.
Mnie by się to przydało,a i pewnie innym użytkownikom rfs z tego rocznika.
Naprawdę grubo pojechałeś z odbudową tego motocykla,zastanawiam się czy ta inwestycja nie starczyła by na zakup młodszego o kilka lat Smile
Pozd.Wojtek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Pią 18:45, 26 Sty 2018    Temat postu:

OStatnio rzadko tu zagladam ale chyba to zmienie bo widze ciekawe tematy sa Smile

Inswestycja ta sie nie zwroci wiadomo ale przynajmniej bedzie miał niezawodna maszyne nie od zajechania Very Happy

Tylko te zawory mogłes dac ORI ale nie ma co wybrzydzać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 20:57, 26 Sty 2018    Temat postu:

Co do podliczenia wszystkiego co i ile kosztowało to z grubsza postaram sie policzyć tylko, że remont ciągle trwa. Żeby tak dokładnie to zliczyć to może być problem ponieważ sporo kasy poszło na drobnicę którą ciężko spamiętać. Do tego można jeszcze doliczyć rzeczy typu klucz dynamometryczny, zakuwarka łańcucha, szczypce do segerów - aczkolwiek to się nie zmarnuję i na pewno w przyszłości się przyda. Myśle że z 2,5K poszło. A nawet nie liczę akrapa którego zakupiłem i jeszcze się nie chwaliłem Wink

Inwestycja jak inwestycja ja tak tego nie postrzegam. Chcę, żeby dobrze chodził i był niezawodny. Z zaworami była ciekawa historia bo sobie chciałem przyoszczędzić i obliczyłem, że jak kupię zawory Proxa a sprężyny, podkładki OEM to będe do przodu parę stówek. Niestety okazało się że sprężyny poszły cenowo w górę i ostatecznie wyszło jak za zestaw OEM. Chytry dwa razy traci Smile Prox ponoć nie jest zły więc będziemy testować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Zdjęcia i filmy z naszymi KTM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin