Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zębatka zdawcza SX 450 2004r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RafałSX




Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Sob 18:49, 16 Mar 2013    Temat postu: zębatka zdawcza SX 450 2004r.

Witam.Jestem nowy na forum,także na początku chciałbym wszystkich pozdrowić.Moje pytanie dotyczy zębatki zdawczej...Zauważyłem cieknący olej spod niej i luz zębatki.Czy może ktoś udzielić instrukcji od podstaw od czego zacząć naprawę.Może ktoś posiada zdjęcia?Z góry dziękuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:08, 16 Mar 2013    Temat postu:

był taki temat
pod tulejką znajduje się oring i pewno on Ci puszcza
sprawdź czy masz śrube dobrze dokręconą i ta podkładka czy nie jest zbyt spłaszczona bo może przez nią masz luz i może przez to też nie dociska całośc oringa dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 22:28, 16 Mar 2013    Temat postu:

odkręcasz zebatke, ( gwint normalny ) pod spodem masz tulejke i simmering, wymieniasz simmering i ewentualnie oring ( nie pamietam teraz czy tam był czy nie ale sie dowiesz przy rozbieraniu, ew rzuc okiem w serwisówke ) wymieniasz montujes zebatke i nie ma prawa ciec. oczywiscie od razu zobacz czy nie masz luzów na wałku. bo jak masz to lepiej od razu do silnika zajrzeć bo raz ze simmering szybko sie bedzie uszkadzał to dwa ze reszta silnika dostaje w tyłek, skrzynia itp itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
77kanzas




Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:27, 17 Mar 2013    Temat postu:

jest oring

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RafałSX




Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Nie 21:33, 17 Mar 2013    Temat postu:

z tego co sie orientuję to przy wymianie simmeringu trzeba rozbierać silnik?prawda?a ta podkładka co dociska to którą stroną ma być założona do zębatki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 21:37, 17 Mar 2013    Temat postu:

Przy wyminie simeringu rozbierać silnik?? nie nie musisz!
odkręcasz perw zębatkę, potem wyciagasz ta podkładke dociskową, nastepnie wydłubujesz smering (możesz podgrzać lekko opalrką gnazdo dookoła by łatwiej go wydobyć), dalej bieżesz wyciagasz oring. potem nowy oring wsuwasz na wałek, potem znów podgrzej lekko gniazdo, załóż docisk 9bez różnicy którą stroną), załóż zębatke i lataj Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 21:54, 17 Mar 2013    Temat postu:

Ta tulejka/docisk w 125 ma specjalne wcięcie z jednej strony na oring nie wiem jak w 4t ale być może tak samo więc nie bez znaczenia jest strona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RafałSX




Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Nie 22:12, 17 Mar 2013    Temat postu:

dzieki za podpowiedzi...jutro zadzwonie do serwisu,zamówie części i wezmę się za robotę.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kudłady




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Nie 22:49, 17 Mar 2013    Temat postu:

chłopie lepiej idz do sklepu z łożyskami i tam sobie zamówisz oring i zimmer bo serwis to sobie liczy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 7:41, 18 Mar 2013    Temat postu:

Ja do lc4 zaplacilem za simering cos kolo 6 zl a dwa oringi kolo 1zl poza aso

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin