Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zatarlem KTM-a WEJDŹ!!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adiktm125




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:17, 06 Sie 2012    Temat postu: Zatarlem KTM-a WEJDŹ!!!

Witam

Jakis czas temu kupiłem Ktm sx 125 96r. do remontu .
W silniku wymieniłem korbe , łożyska , uszczelniacze ,uszczelki .
Silnik jeszcze nie był nigdy rozpoławiany , góra była po remoncie tuleja+tlok.

Ktm po złożeniu chodził fajnie , na poczatku zalewalo go przy dodaniu gazy , zmiejszylem poziom paliwa na iglicy i odkrecilem srubkę od powietrza , zaczoł chodzić idealnie , ale lała mi sie nie przepalona mieszanka z wydech , wiec zajrzałem do gaznika okazało sie ,ze jest tam dysza 210 postanowiłem zmienić ja na 160 , po złożeniu i jezdzie próbnej na flaku wydawało sie ,że jest idealnie i ,że przestanie sie lac z wydechu , na drugi dzień kupiłem dętkę i pojechałem sie przejechać , ruszułem jedynka kolo , dwójka ,trójka , czwórka , przejechalem jakies 300m zawróciłem 1,2,3,4 bu bu zablokowało wcisłem sprzegło odrazu , kopie nóżką luzno Sad pcham jedynie szczały w wydech , chłodnice jeszcze zimne .
Przypchałem robie sekcje , okazało się ,że tlok sie przytarl , pierscien zacisl sie w rowku , wyciągłem go ale troche sie powyginał , tlok jest jeszcze dobry bo przytarcie jest znikome i po przejechaniu drobniutkim papierem nie ma sladu , po wpuszczeniu w cylinder opada powoli .

Potrzebuję nowy pierścień , ma ktoś może ? Gdzie taki dostać tłok jest firmy Namura.

Dlaczego po zmiejszeniu dyszy silnik sie zatarł po chwili chodz chodził dobrze i sie nie dławił , przed zmiejszeniem dyszy katowałem na żwirowni i było ok .
Wkurzało mnie to ze chlapie z wydechy tak mocno ze pół motory zalane łącznie z moimi butami .

Jak ktos ma jakis uszkodzony tlok z dobrym pierscieniem chętnie kupie !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 20:47, 06 Sie 2012    Temat postu:

Firma tłoka no jakiś no name.. Zamiast kupić porządny to jakiś nie wiadomo co pchasz. Jeśli świeżo po remoncie i na nierozgrzanym moto tak w pizde mu dałeś to się dziwisz że się przytarł bo ja nie!
To że po zminieniu dyszy się przytarł może być zbieg okoliczności lub tak zmeniłeś mu mieszankę że była do tego stopnia niedobra że moto rozsypało się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adiktm125




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:11, 06 Sie 2012    Temat postu:

Sorry sprawdzilem po numerze tłoka , jest to tlok wiseko wymiar 56 25

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:31, 06 Sie 2012    Temat postu:

wiseko czy wiseco ?

Jeśli wisco spróbój może u olka albo na all


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 22:39, 06 Sie 2012    Temat postu:

Jaką robisz mieszankę paliwa z olejem?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pon 22:40, 06 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adiktm125




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:15, 07 Sie 2012    Temat postu:

Przedtem robiłem gdzieś 1:40

4tstunt Możesz mi podac jakis kontakt do tych użytkowników ?

Tłok wiseco


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 14:39, 07 Sie 2012    Temat postu:

U olka czyli Olekmotocykle taka strona, albo zychoffroad, może oni coś poratują lub szukaj ogólnie na allegro.

hmm i mieszanka teoretycznie dobra proporcja. A z jakim olejem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adiktm125




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:53, 07 Sie 2012    Temat postu:

Olej castrol aktevo . Słuszałem ,ze na dotarciu niektórzy nawet leja 1:25
Wydaje mi się ,że dysza 210 była zalożona celowo przez poprzedniego właściciela po to by cylek mial nadmiar mieszsnki przez co lepsze chłodzenie ,smarowanie , by się nie zatarł .
Na dyszy 210 katowałem po żwirowni i było super ,na 160 zatarł się po 2min jazdy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:40, 07 Sie 2012    Temat postu:

co to z gówniany olej do czego to w ogóle?
i po co zmieniałeś tą dysze?w tym trzeba byc obcykanym żeby sie tak bawic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adiktm125




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:54, 07 Sie 2012    Temat postu:

Dysze zmieniale dlatego ,ze lala mi sie nieprzepalona mieszanka z wydechu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:02, 07 Sie 2012    Temat postu:

w większości motocykli sie leje to nic nadzwyczajnego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 20:53, 07 Sie 2012    Temat postu:

Olej leci jak się słabo odkręca w 2T lub zła mieszanka jest, a co do oleju to naprawdę jakieś gówno... To nie komarek i tym bardziej że moto na dotarciu to jaks pożądny olej a nie .. Jakiś castrol power racing 2T do mieszanki lub coś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adiktm125




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:02, 07 Sie 2012    Temat postu:

Jak mu odkrecalem również się lalo bo poprostu mial za duża dysze i nie przepalał .
Castrol actevo to połsyntetyczny olej , a power 1 syntetyk znacznie droższy , aprilia rs latam cały czas na actevo i jest git.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:03, 08 Sie 2012    Temat postu:

jak masz krzywo dopasowany dyfuzor zawsze się będzie lało wystarczyło dać silikonu i uszczelnić
a olej i tak czy siak lałeś do duszy
kup jakiegoś porządnego motula 800 lub samuraja zobacz w serwisówce jaka powinna być orginalnie dysza i wtedy zakładaj pierścień i odpalaj sprzęta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 8:05, 08 Sie 2012    Temat postu:

Mi się tam nic nie leje z wydechu, jest jedynie delikatnie tlusty w środku.

Co to za olej?
po pierwsze masz tuleje wiec pasowanie musi być większe, nie wiem ile kto ci zrobił moze bylo za male, czy wogole był honowany? dwa tuleje trzeba docierać niestety w żadnym wypadku nie można przegrzac silnika, trzy zobacz jaka dysza powinna byc a nie kombinuj, bo za malo paliwa to dla silnika gorzej niz za dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin