Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zablokowany starter w sx 525
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
18kojot18




Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wólka TDW

PostWysłany: Śro 10:00, 15 Lut 2017    Temat postu: Zablokowany starter w sx 525

Witam wszystkich forumowiczow.
Jestem nowy na forum i jeśli źle wstawilem temat lub coś to z góry przepraszam nigdy nie korzystalem z forum.
No to do tematu Smile napisze od początku odpaliłem moto polatałem troche i zgasilem po chwili odpaliłem wciskam sprzeglo naciskam jeden i szarplo i motor odrazu zgasł i nie moge ruszyc kopką Sad zdemontowalem pokrywe i sprzeglo i na sucho kopka dziala jak nalezy zakladam kosz i zablokowane Sad dodam ze jak ruszam koszem to silnik nie jest zblokowany do przodu i do tylu mozna krecic silnikiem tylko kopka stoi Sad
Z góry dziękuje za odp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 10:05, 15 Lut 2017    Temat postu:

skoro silnik sie kręci ( koszem mozesz kręcic w jedna i drugąstrone i wał sie kręci )

i kopka sama na sucho chodzi. to tam duzo opcji nie ma, bo masz tylko tryb kopk ii tryb posredni który zazebia sie z koszem. musi byc cos widac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 10:19, 15 Lut 2017    Temat postu:

No nie ma tam za duzo mechanizmów od tego startera ale narazie nie widac nic musze zdemontowac ten wałek od kopki. I tu drugie pytanie bo nie chcialem demontowac bo nwm jak tam jest on jest naciągany na tej ospręrzynie? Bo nie chce odkrecic i żeby rozleciało sie Sad i jak to rozebrac i złozyc?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 10:23, 15 Lut 2017    Temat postu:

skorzystać mozesz z ksiązki serwisowej Wink

troche jest naciągany ale palcami to jest do ogarniecia nie trzeba zadnych narzędzi itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
18kojot18




Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wólka TDW

PostWysłany: Śro 10:36, 15 Lut 2017    Temat postu:

No właśnie pobrałem serwisówkę 😀😀 czemu wczesniej tego nie zrobilem duzo informacji mozna sie dowiedzieć.
A no to dobrze że nie trzeba narzedzi to ide działac 😛 dzieki henio12323 😀 jak mi sie nie uda bede pisal.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
18kojot18




Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wólka TDW

PostWysłany: Śro 22:32, 15 Lut 2017    Temat postu:

Mam jeszcze dwa pytanie pierwsze: Ile powinny miec mm dobre tarcze sprzęgłowe?
I drugie: Na ile Nm przykręcić śrubę od kosza? bo w serwisówce nie mogłem namierzyć :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 22:35, 15 Lut 2017    Temat postu:

Przejrzyj serwisówkę jeszcze raz. Oczywiście masz repair manual, nie owners manual? Minimalna grubość tarczy będzie przy rozbieraniu sprzęgła, wszystkie momenty pod koniec serwisówki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:22, 16 Lut 2017    Temat postu:

wszystko wg serwisówki. rózne moto miało inne wartosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
18kojot18




Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wólka TDW

PostWysłany: Sob 7:54, 18 Lut 2017    Temat postu:

Witam.
Znów mam problem Sad poskładałem wszystko do kupy sprzęgło kopke i wgl i odpalam motor chodzi przez chwile jak talala nic nie słychać ni nic gaszę chce odpalić i znów twardy kopniak Sad dodam że jak na 4 biegu poruszam moto że tłok zmieni pozycję można dalej kopać i za jakis czas znów blokuje :/ i jak był taki twardy kopnołem go odpalił ale chyba cos się urwało bo chałasuje strasznie dzis rozbieram znów nie wiem co mu dolega Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:35, 18 Lut 2017    Temat postu:

ja mysle że problemem moze byc np padniety wał. skoro kopke blokuje, a poruszasz tłokiem i sie odblokowuje to klasyczny przykłąd własnie npa zatarte łozysko dołu korbowodu. i raz sie blokuje i pracuje a raz nie.

odkrec filterek oleju ten od spodu zobacz czy nie ma tam syfu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
18kojot18




Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wólka TDW

PostWysłany: Sob 9:00, 18 Lut 2017    Temat postu:

To nie pocieszyłeś mnie henio Sad no były na filterkach opiłki i syf :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 9:58, 18 Lut 2017    Temat postu:

wrzuc foto
jak na dolnym fiolterku były złociste opiłki. to od razu mozna wyciągac silnik z ramy Very Happy

zwykle na dolnym nie ma zadnego syfu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
18kojot18




Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wólka TDW

PostWysłany: Sob 11:39, 18 Lut 2017    Temat postu:

Nie mogę zrobić juz zdj bo dwa dni temu to wykręcałem :p ale były złote opiłki i wgl dużo opiłków było tam i syfu i na drugim filterku też.
Dziś znów zdemontowałem sprzęgło kopke i nic tam nie ma czyli trzaa rozbierać yhh Sad bo hałasował strasznie a pod drugą pokrywą nie ma co hałasować raczej?
I jeszcze pytanko jak rozbiore ten silnik i juz bedzie wszystko jak na dłoni to na co zwrócić uwage? co wymienić najlepiej odrazu itp Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 11:50, 18 Lut 2017    Temat postu:

po rozebraniu ( a nawet w trakcie) powinieneś mieć ksiązke serwisową i robic krok po kroku wg niej, to nie bedzie zadnych pomyłek. najpierw są procedury jak rozebrac.
potem praca na indywidualnych czesciah - czyli np pomiar sprzęgła. pomiar cylindra. pomiar wału.... itp itd. a potem masz czesc ksiązki - składanie. i krok po kroku lecisz.


sprawdzic trzeba wszystko bo nie ma rzeczy nieważnej w silniku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
18kojot18




Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wólka TDW

PostWysłany: Nie 10:40, 19 Lut 2017    Temat postu:

Okey dzięki za info. Wyciągam silnik z ramy i biore się do roboty :p mam serwisówkę jedną i drugą tylko jeszcze pytanko czy jest gdzieś taka serwisówka w języku polskim? Bo angielski u mnie słaby i sporo by mi pomogła w polskim języku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin