Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SXF450 08+

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommy222




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 9:42, 03 Lis 2016    Temat postu: SXF450 08+

Witam! Very Happy

Stoję właśnie przed zakupem crossidla przeznaczonego wyłącznie pod trening na torze. W wyborze waham się pomiędzy 250 2t (powrót do 2T, obecnie YZ450F), a 450 i w tym wypadku tylko i włącznie KTM ze względu na guziczek Wink Pytanie tylko na co zwracać uwagę, który rok ewentualnie ominąć (budżet na chwilę obecną mocno okrojony, więc nie ma mowy o nówce czy prawie nówce) Very Happy

Za wszystkie sugestie z góry dziękuje! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 10:15, 03 Lis 2016    Temat postu:

brat od pięciu lat ma sxf450 08. Nigdy nic złego się nie działo. Zrobił raz generalny remont (tłok, korba, łożyska na wale itp.) i śmiga do dziś.
Ma fabryczny napinacz rozrządu, pompa oleju też śmiga (krążą legendy, że padają).
Jeżeli nie chcesz żeby zaskoczył Cię akumulator to od razu wymień go na litowo-jonowy. Dużo mniejsza masa, dużo wolniej się rozładowuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 11:26, 03 Lis 2016    Temat postu:

mój były XCF/SXF z tym silnikiem ma na liczniku 500mth - żadnych większych problemów nie miałem, ale dobre aku to podstawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommy222




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 11:48, 03 Lis 2016    Temat postu:

Wiadomo, podstawowe rzeczy typu akumulator, oleje itd. od razu do wymiany Smile A jakieś duże różnice silnikowe nastąpiły pomiędzy wersją z gaźnikiem, a wtryskiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 12:43, 03 Lis 2016    Temat postu:

tak, silnik na wtrysku to całkiem inna bajka, nowa konstrukcja, płynniejsze oddawanie mocy, wtrysk w SXF 450 szedł od roku 2013, (lub wersja Factory 2012)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin