Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SXF 450 RF4 strzelanie z tłumika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 17:15, 04 Lip 2016    Temat postu: SXF 450 RF4 strzelanie z tłumika

Mam problem z 450 sxf z 2008 roku.
KTM strzela z tłumika po odpuszczeniu gazu i nie mogę się z tym uporać, tzn.:
Zawory idealnie, nieszczelności w tłumiku brak, pali od spojrzenia na przycisk, dysza główna zmieniona ze 185 na 180 i 190, problem pozostał.
Śrubką od składu powietrza niskich obrotów kręciłem od 1.5 do 3 obrotów co 0.25 obrotu, strzelał tak samo (przy 1.5 i 3 gasł przy odpuszczaniu gazu, teraz na 2 obrotach jest ok).
Pewny nie jestem, ale wydaje mi się, że problem powstał po wymianie waty w tłumiku, ale wcześniej była FMF i dałem znowu FMF, więc nie mam pojęcia o co chodzi...
Przy wymianie dałem trochę sylikonu, tłumik jest szczelny (nie robiłem tego pierwszy raz).
Motocykl mam od kilku lat i po raz pierwszy aż tak strzela z tłumika i nie mogę nic z tym zrobić.
W zasadzie to jeździ pięknie, wkręca się sprawnie, ale strzelać nie powinien.
Wydech seria, gaźnik przeczyszczony, świeca fabryczna i dość nowa.
Podpowiecie co mogę jeszcze sprawdzić/wymienić?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Pon 17:17, 04 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:46, 04 Lip 2016    Temat postu:

może nieszczelność masz w innym miejscu? gdzieś przy kolektorze, za kolektorem...nie wiem ile masz łączeń na wydechu?
może wydmuchało ci silikon?
może potrzebna jest regulacja iglicą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5667
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 18:47, 04 Lip 2016    Temat postu:

zobacz jeszcze stan gum przy kolektorze ssącym - może tam siorbie lewe powietrze.
mierzyłęś zawory - zużycie w/g serwisówki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 12:41, 05 Lip 2016    Temat postu:

Dzięki wielkie Panowie za konkretne odpowiedzi.
Jednak problem jest w nieszczelności kolektora zaraz przy cylindrze, nie dopatrzyłem się tego wcześniej.
Macie pomysł jak to uszczelnić bez wymiany części?
Chociaż wydaje mi się, że nawet wymiana części niewiele da, bo nie są zużyte.
Ciężko te elementy spasować idealnie, pewnie wiecie ile tam jest miejsca...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5667
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 14:34, 05 Lip 2016    Temat postu:

amek721 napisał:
Dzięki wielkie Panowie za konkretne odpowiedzi.
Jednak problem jest w nieszczelności kolektora zaraz przy cylindrze, nie dopatrzyłem się tego wcześniej.
Macie pomysł jak to uszczelnić bez wymiany części?
Chociaż wydaje mi się, że nawet wymiana części niewiele da, bo nie są zużyte.
Ciężko te elementy spasować idealnie, pewnie wiecie ile tam jest miejsca...

można próbować na pastę do wydechów, ale raczej szybko to zostanie wydmuchane, zamiast wymiany tego kolektora możesz dotoczyć pierścień i spasować. kumpel robił tak w 2T


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin