Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sxf 450 przerywa, gaśnie faluje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 11:58, 12 Maj 2018    Temat postu: Sxf 450 przerywa, gaśnie faluje

Hej
Mam problem z moim sxf 450 2007r
Motocykl nie chodzi tak jak powinien... Mianowicie np stoję w miejscu, wbijam jedynkę ruszam np żeby kawałek podjechac wciskam znowu sprzęgło żeby się zatrzymać oduszczam i gaśnie (wolne obroty nie pomagają
Ma również taki moment około 2/5 odkrecenia manetki ze go na ułamek sekundy przerwie zawsze w tym samym miejscu na każdym biegu
Regulacja śrubą od dołu gaźnika nie pomaga
Myślałem nad świecą , lub tym czujnikiem polozenia przepustnicy
Prosze o pomoc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymon3069 dnia Sob 12:04, 12 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 12:56, 12 Maj 2018    Temat postu:

No to sprawdzaj po kolei

Zmien swiece. Sprawfz czujnik tps w manualu masz jakie powinien miec wartosci. Gaznik pewnie warto wyjac i całego umyc /przejrzec bo srubka to tylko jedna z kilkunastu opcji regulacji tego gaznika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 13:57, 12 Maj 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
No to sprawdzaj po kolei

Zmien swiece. Sprawfz czujnik tps w manualu masz jakie powinien miec wartosci. Gaznik pewnie warto wyjac i całego umyc /przejrzec bo srubka to tylko jedna z kilkunastu opcji regulacji tego gaznika



Myślałem ze to przez zawory wiec oddalem do regulacji, gaźnik czyscilem specjalnym srodkiem, co jeszcze mogę pokombinowac z tym gaźnikiem ? Wysokość iglicy ? A ta pompa przyspieszajaca ? Tez się ustawia jakoś ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:51, 12 Maj 2018    Temat postu:

te srodki to są raczej do przepustnic samochodowych - gdzie trzeba umyc 2 centymetry nagaru to robi skutecznie, samo mycie gaxnika tym wychodzi tak sobie. znacznie lepsze ultradzwięki.

jak czysciłes gaźnik ? rozebrałes wszystko na czesci pierwsze ? srube od składu wykrećałes ? w jakim stanie oring na gnieździe zaworka iglicowego ? masz oring i podkładke pod srubą składu ?

regulujesz wszystkim, iglica - jej oznaczenie czyli rozmiary, i wysokosc, tutaj tez liczy sie stan iglicy i stan gniazda, dalej masz dysze - wolną i główną to sa najwazniejsze - tez rozmiarami dysz regulujesz, w tym gaźniku masz na wlocie 2 dysze - i tak samo, chociaz tam ma to troche mniejsze znaczenie i raczej nikt tam nie kombinuje z rozmiarami. pompka przyspieszacza ma regulacje - przy kółku gdzie ie zapina linki gazu jest srubka, najlepiej ustawic zeby jak najszybciej był dotrysk. 2007 SXF to moze miec juz dysze przelewową w komorze pływakowej i ona tez moze miec wpływ. wazne są tez oringi na pompce przyspieszacza - mało kto je wymienia bo są dosyc nietypowe zwlaszcza ten kwadratowy, i jeszcze stan membrany ma duze znaczenie. ustawienie TPS tez. także jak widzisz duzo rzeczy do ogarniecia wszystko musi byc odpowiednio zgrane zeby to pracowalo porpawnie - cos bedzie kulało to całe moto bedzie chodziło kiepsko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 10:50, 13 Maj 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
te srodki to są raczej do przepustnic samochodowych - gdzie trzeba umyc 2 centymetry nagaru to robi skutecznie, samo mycie gaxnika tym wychodzi tak sobie. znacznie lepsze ultradzwięki.

jak czysciłes gaźnik ? rozebrałes wszystko na czesci pierwsze ? srube od składu wykrećałes ? w jakim stanie oring na gnieździe zaworka iglicowego ? masz oring i podkładke pod srubą składu ?

regulujesz wszystkim, iglica - jej oznaczenie czyli rozmiary, i wysokosc, tutaj tez liczy sie stan iglicy i stan gniazda, dalej masz dysze - wolną i główną to sa najwazniejsze - tez rozmiarami dysz regulujesz, w tym gaźniku masz na wlocie 2 dysze - i tak samo, chociaz tam ma to troche mniejsze znaczenie i raczej nikt tam nie kombinuje z rozmiarami. pompka przyspieszacza ma regulacje - przy kółku gdzie ie zapina linki gazu jest srubka, najlepiej ustawic zeby jak najszybciej był dotrysk. 2007 SXF to moze miec juz dysze przelewową w komorze pływakowej i ona tez moze miec wpływ. wazne są tez oringi na pompce przyspieszacza - mało kto je wymienia bo są dosyc nietypowe zwlaszcza ten kwadratowy, i jeszcze stan membrany ma duze znaczenie. ustawienie TPS tez. także jak widzisz duzo rzeczy do ogarniecia wszystko musi byc odpowiednio zgrane zeby to pracowalo porpawnie - cos bedzie kulało to całe moto bedzie chodziło kiepsko


Z gaźnika wykrecilem wszystko co było mozliwe i wyczyscilem, jest podkładka z gumką nad śruba skadu mieszanki, polizenie przepustnicy tez odkrecilem a później skrecilem mniej więcej na środku tak jak było, dziwnie on chodzi jak odkrece mu na luzie jakieś 1/6 manetki chodzi jak 2t serio... Tak dziwnie, świece zmienić niby takie proste a ledwo tam palucha wloze a co dopiero klucz jakiś...
Ps: to prawda ze rf4 czyli sxf 450 07-10 to najgorsza konstrukcja ze stajni KTM ?
Edit: dodam jeszcze ze na odcinie kopci na czarno, nie niebiesko nie biało, na pewno to czarny dym


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymon3069 dnia Nie 10:52, 13 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5662
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 11:34, 13 Maj 2018    Temat postu:

Szymon3069 napisał:

Ps: to prawda ze rf4 czyli sxf 450 07-10 to najgorsza konstrukcja ze stajni KTM ?
Edit: dodam jeszcze ze na odcinie kopci na czarno, nie niebiesko nie biało, na pewno to czarny dym


zrobiłem na tym silniku prawie 400mth - bez większych problemów,
pierwszy wypust z roku 2007 miał słabe pompy oleju , nawet serwisówka nakazywała sprawdzanie ciśnienia pomp co 5mth i to był największy mankament silnika, jeśli pilnujesz oleju i od czasu do czasu zaglądasz na pompy to silnik bę∂zie chodził.
jeśli sprawdziłeś już wszystko - koniecznie sprawdź i zmień świecę,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 11:11, 14 Maj 2018    Temat postu:

Ten TPS (polezenie przepustnicy) to mam ustawić w takiej pozycji metoda prob i błędów aby było dobrze ? Czy tak jak widziałem tam w serwisowce jakimś urządzeniem ? Nie kumam tego zabiegu kompletnie , to jest zwykły miernik ? Mam go wpiac we wtyczkę i ustawic odpowiednie wartości ? Czy jak ?
Proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13652
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 266 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 12:12, 14 Maj 2018    Temat postu:

ustawiasz go na wolnych obrotach - takich w jakich motocykl potem bedzie pracował ( ale musi sie meiscic z tym co podaje serwisówka ) i zwykłym miernikiem sie wpinasz odpowiednio w kostke i ustawiasz opornosci. TPS to zwykły potencjometr - opornik - zmieniasz opornosc wraz z obrotem, wyjscowe dane musza byc odpowiednie i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon3069




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 12:45, 14 Maj 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
ustawiasz go na wolnych obrotach - takich w jakich motocykl potem bedzie pracował ( ale musi sie meiscic z tym co podaje serwisówka ) i zwykłym miernikiem sie wpinasz odpowiednio w kostke i ustawiasz opornosci. TPS to zwykły potencjometr - opornik - zmieniasz opornosc wraz z obrotem, wyjscowe dane musza byc odpowiednie i tyle

Wiec myślę ze to moze być to przy składaniu gaźnika skrecilem to mniej więcej tak jak narysowane były kreski na obudowie i na srubce ale były one tak grube ze na pale skrecilem
Dzięki wielkie dostane tylko wałek rozrządu i będę próbował 😁


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin