Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SXF 250 Techniczne pytania.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NighTmarE250R




Dołączył: 28 Lis 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 0:27, 29 Mar 2019    Temat postu: SXF 250 Techniczne pytania.

Witam.

Mam pare pytan technicznych odnosnie kata, cwiartka rocznikowo 07 modelowo 08.

1. Czy przy wciskaniu sprzegla silnik ma pracowac tak samo czy mozna uslyszec roznice ?
2. Czy gdy na zgaszonym silniku będąc na biegu przy wcisnietym sprzegle ma byc znaczny opór przy "pchaniu" motocykla ?
3. Po wymianie swiecy i regulacji gaznika pali super cieply czy zimny ale jak jade i puszcze gaz to strzela troche w tłumik. Za bogato czy za ubogo ?
4. Odnosnie rev limitera. Wiem co to jest ale czy te modele maja cos takiego fabrycznie czy musze dokupic jakis moduł?
5. Jak jade (juz na rozgrzanym silniku) i przykrece mu wiecej gazu to przymula. Po prostu nie chce jechac. Slychac jakby sie dławił ale nie wiem z jakiego powodu.

Pozdro pany.
Prosze o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:15, 29 Mar 2019    Temat postu:

1) mozna usłyszec róznice, jak jest hałasujący kosz to powinien sie wyciszyc
2) znaczny to pojecie troche względne, na pewno siły sa wieksze niz na biegu jałowym, a duze ma znaczenie jaki jest wlany olej i czy jest zimny/ ciepły, tez kwestia jakiesj regulacji sprzegła i jego stanu
3) w sxfie jak troche strzela to nic strasznego - w koncu wydech jest przelotowy jak sie przełoi to czy za bogato czy za ubogo to bedzie mógł strzelać - zwykle jak za ubogo to strzela mocniej
4) rev limiter to odcinka - fabrycznie moduł ma cos takiego wbudowanego, tylko w sportowych motocyklach tego typu jest to mocno wysoko
5) byc moze niedomaga układ pompki przyspieszającej - w tym gaźniku masz mechaniczny dotrysk paliwa który wstrzykuje paliwo, jak po odwinieciu gazu paliwa jest za mało to własnie jest taki objaw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin