Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SXF 250 2014.r wtrysk - z nizszych obrotow czesto gasnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rbr_ktm1992




Dołączył: 22 Lip 2025
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:07, 22 Lip 2025    Temat postu: SXF 250 2014.r wtrysk - z nizszych obrotow czesto gasnie

Witam szanowych forumowiczow! Very Happy

A wiec taki jest moj problem, moze ktos mial podobnie i podzieli sie spostrzezeniami.
Zrobilem remont gory i gdzies po ok 20-40mth problem zaczal sie pojawiac coraz czesciej, do momentu ze musze go podkrecic na obrotach albo podgazowywac.

Przy remoncie gory dod zostalo wymienione:
- Sprzeglo komlet
- Filtr w baku + maly filterek na wezu do wtrysku
- Nowa swieca NGK

TPS ustawiony na 0.59V

F1 nie wyswietla bledow.

Wtrysk sprawdzony w KTM Lublin ( 100%, nie stwierdzili zandych nie prawidlowosci )

Ustawilem luzy zaworowe doslownie 2mth temu i sa w normie wg. serwisowki

Pali na sytrzala czy zimny czy cieply, nie ma zadnych lagow ladnie wchodzi na obroty i sie kreci. Jedyny mankamet to wlasnie to gasniecie...

Jakies pomysly ?? Question Very Happy [/list]


    Post został pochwalony 0 razy

    Ostatnio zmieniony przez Rbr_ktm1992 dnia Wto 16:09, 22 Lip 2025, w całości zmieniany 1 raz
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
    Autor Wiadomość
    henio12323
    Moderator



    Dołączył: 02 Lut 2011
    Posty: 13968
    Przeczytał: 9 tematów

    Pomógł: 274 razy
    Ostrzeżeń: 0/3
    Skąd: Włodawa / Lublin

    PostWysłany: Wto 17:56, 22 Lip 2025    Temat postu:

    sprawdzenie wtrysku - na urządzeniu zewnetrznym to jest jakas diagnoza ale nigdy sie nie da 100% po tym stwierdzic czy wtrysk jest ok, jak nie było nieprawidłowosci to pewnie nie lał, ale czy dobrze dawkuje to bez drugiego do porównania nie do sprawdzenia,

    sprawdziłbym cisnienie paliwa


    Post został pochwalony 0 razy
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
    Autor Wiadomość
    Rbr_ktm1992




    Dołączył: 22 Lip 2025
    Posty: 3
    Przeczytał: 0 tematów

    Ostrzeżeń: 0/3

    PostWysłany: Śro 19:02, 23 Lip 2025    Temat postu:

    Rozumiem. Ale czy na podstawie tego mozna diagnozowac ze bedzie to wtrysk ?

    Na pewno najlepiej bylo by podmienic wtrysk z innego. Ale nie mam znajomego z podobnym sprzetem bo wszyscy upalaja 2t Very Happy


    Post został pochwalony 0 razy
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
    Autor Wiadomość
    henio12323
    Moderator



    Dołączył: 02 Lut 2011
    Posty: 13968
    Przeczytał: 9 tematów

    Pomógł: 274 razy
    Ostrzeżeń: 0/3
    Skąd: Włodawa / Lublin

    PostWysłany: Czw 6:07, 24 Lip 2025    Temat postu:

    do tego zmierzam ze nie, i najłatwiej, i najbezpieczniej jest podmienic wtrysk - to daje 100% rezultatu diagnostycznego

    dlatego jak nie masz wtrysku innego zaczał bym od wykluczenia łatwiejszych rzeczy - własnie np cisnienia paliwa


    Post został pochwalony 0 razy
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
    Autor Wiadomość
    Rbr_ktm1992




    Dołączył: 22 Lip 2025
    Posty: 3
    Przeczytał: 0 tematów

    Ostrzeżeń: 0/3

    PostWysłany: Czw 16:34, 24 Lip 2025    Temat postu:

    Jakie powinno byc cisnienie na pompie ??

    Dobra zatem sprawdze dod:

    - Nieszczelnosc na gumie miedzy gaznikiem a glowica
    - Zobacze jeszcze dokladnie caly gaznik czy gdzies tam nie lapie lewego powietrza ( moze jakis dym ? )
    - Zrobie test cisniena pompy

    Co jeszcze moge sprawdzic przy okazji zeby miec juz odhaczone ?


    Post został pochwalony 0 razy
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
    Autor Wiadomość
    henio12323
    Moderator



    Dołączył: 02 Lut 2011
    Posty: 13968
    Przeczytał: 9 tematów

    Pomógł: 274 razy
    Ostrzeżeń: 0/3
    Skąd: Włodawa / Lublin

    PostWysłany: Czw 18:57, 24 Lip 2025    Temat postu:

    nieszczelnosc na połaczeniu to by ci wariowały obroty, nie gasł by tylko odwrotnie - wchodził by na wysokie obroty, wolno by schodziłz obrotów
    gaźnika tam nie ma tylko wtrysk, jezeli chodzi o przepustnice to tak samo szukanie lewego powietrza - mozna sprawdzic ale szkoda czasu bo to sie nie zdaza - jak juz to taka operacja na sam koniec

    zrób test napisz jakie cisnienie to powiem ci czy dobre


    Post został pochwalony 0 razy
    Powrót do góry
    Zobacz profil autora
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
    Strona 1 z 1

     
    Skocz do:  
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach

    fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
    Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
    Regulamin