Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx380 problemy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pią 21:02, 01 Lut 2013    Temat postu:

no pewno komplet nowych 150zyla a za to 15 tylko troche pracy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13683
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:05, 01 Lut 2013    Temat postu:

hehe a pomyslałeś o czymś takim jak grubość ? i szczelność? materiał musi byc odpowiedni. w przeciwnym razie np woda będzie sie przesączała i pomału szła na silnik. kilka mth i mozesz miec korbe wywaloną. a w karterach mozesz miec nieodpowiedni luz osiowy stosując uszczelkę o nieodpowiedniej grubości. zadna oszczędnosc... 150 to są groszowe sprawy przy serwisie wyczynowego 2T. a masz pewność że nic nie bedzie ciekło. o ile dobrze przygotujesz powierzchnie i odpowiednio skręcisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pią 21:16, 01 Lut 2013    Temat postu:

zaryzykuję..Smile znajomy składał na takich uszczelkach yz250 2004r i nic się nie dzieje Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Sob 22:54, 02 Lut 2013    Temat postu:

cały dzisiejszy dzień poświęciłem swojej pomarańczy, troszke sie działo i chce się pochwalić swoimi efektami pracy..Smile [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 16:13, 03 Lut 2013    Temat postu:

Jak bd naprawiał gwint? są specjalne sprężynki do naprawy gwintów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:11, 03 Lut 2013    Temat postu:

uszczelki pod cylinder występują w trzech grubościach ponieważ po założeniu cylindra tłok musi być równiutko z górną krawędzią cylindra.
więc to co wyciąłeś musi pomnożyć razy 5.
u mnie grubość uszczelki wyszła np. 0,7mm
tutaj filmik jak masz to mierzyć
http://www.youtube.com/watch?v=dyCQR9q10ug&list=PLF18F747131E80D9A&index=24


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Nie 22:46, 03 Lut 2013    Temat postu:

gwint tak, naprawie na sprężynce. U siebie musiałem dać podwójną uszczelke pod cyl. aby było po dokręceniu równo, filmik fajny wszystko pokazane tak jak ma być..Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 17:03, 04 Lut 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
uszczelki pod cylinder występują w trzech grubościach ponieważ po założeniu cylindra tłok musi być równiutko z górną krawędzią cylindra.
więc to co wyciąłeś musi pomnożyć razy 5.
u mnie grubość uszczelki wyszła np. 0,7mm
tutaj filmik jak masz to mierzyć
http://www.youtube.com/watch?v=dyCQR9q10ug&list=PLF18F747131E80D9A&index=24


Takie pomiary dotyczą jedynie silników 2T?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:41, 04 Lut 2013    Temat postu:

kzq napisał:
hacker33 napisał:
uszczelki pod cylinder występują w trzech grubościach ponieważ po założeniu cylindra tłok musi być równiutko z górną krawędzią cylindra.
więc to co wyciąłeś musi pomnożyć razy 5.
u mnie grubość uszczelki wyszła np. 0,7mm
tutaj filmik jak masz to mierzyć
http://www.youtube.com/watch?v=dyCQR9q10ug&list=PLF18F747131E80D9A&index=24


Takie pomiary dotyczą jedynie silników 2T?


Wątpię.
Każdy silnik ma swoją serwisówkę i podane swoje zalecenia, tolerancje itd.
W mniejszych silnikach 2T KTM ma wymiar nie 0,0mm tylko np. -1mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pon 20:22, 18 Lut 2013    Temat postu:

no więc tak, wszystko złożone ładnie pięknie [link widoczny dla zalogowanych], kacik zagadał od kopa po złożeniu...Smile teraz mam kilka pytań:
-jaki olej do skrzyni...
-jaki płyn do sprzegła Magura, słyszałem że leją LHM...?? oryginalny troche za drogi.. :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:02, 18 Lut 2013    Temat postu:

Sprzęt widać po kimś kto dbał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
surfer




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/NadoliceM

PostWysłany: Pią 11:03, 29 Mar 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
uszczelki pod cylinder występują w trzech grubościach ponieważ po założeniu cylindra tłok musi być równiutko z górną krawędzią cylindra.
więc to co wyciąłeś musi pomnożyć razy 5.
u mnie grubość uszczelki wyszła np. 0,7mm
tutaj filmik jak masz to mierzyć
http://www.youtube.com/watch?v=dyCQR9q10ug&list=PLF18F747131E80D9A&index=24


Powiedz mi jaki ja mogę mieć jak zdemontowałem głowice i tłok wystawał powyżej cylka a uszczelka jakaś jest.
Jak myślisz założyć na czysto bez uszczelki i pierścieni zmierzyć i wtedy mi pokaże grubość uszczelki??
Wiem ze dokręcając głowice uszczelkę lekko sprasuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 11:51, 29 Mar 2013    Temat postu:

Raczej robi się to metodą prób i błędów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kompot




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pią 16:18, 29 Mar 2013    Temat postu:

tak jak hacker mówi, jak jedna za mało to dołóż drugą wszystko skręć i sprawdź, jak dwie za mało to dołóż trzecią i sprawdzaj. Można też inaczej pokombinować kupując specjalny materiał na uszczelki (klingeryt).. jest on sprzedawany w różnych grubościach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin