Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sx-f 250 2013 Niskie ciśnienie paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:45, 14 Maj 2019    Temat postu: Sx-f 250 2013 Niskie ciśnienie paliwa

Siema. Moto niedawno przestało palić, paliło tylko na ssaniu, potem przestało całkiem. Zajrzałem do zaworów, ssące podparte, musiałem już dąć najcieńsze płytki. Więc przy następnej regulacji raczej zrzucam głowicę żeby sprawdzić zawory i gniazda. Zawory osiadły o jakieś 0.35mm w ciągu 20-25mth. Po regulacji dalej nie palił i wziąłem się za wtrysk. Po wyczyszczeniu zaczął palić i na ssaniu i bez ssania. Przy okazji sprawdziłem ciśnienie paliwa. Wpiąłem się miedzy wtrysk a pompę i wychodzi 2.8-2.9bara przy kręceniu. Serwisówka mówi 3.3-3.7. Czy zmieniać już pompę? Zastanawiam się, że to niskie ciśnienie mogło spowodować ubogą mieszankę i może przez to tak osiadły te zawory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:57, 15 Maj 2019    Temat postu:

a serwisówka mówi o statycznym pomiarze ? 2.9 to nie duzo ale po odpaleniu silnika cisnienie moze byc większe spadki mogą byc przy kiepskiej pompie przy gwałtowych odkręceniach, wiec jak sie nie dławi to raczej cisnienie jest niskie ale jeszcze powinno działać

przy okazji jak sie bawisz, zdemontuj wtrysk wzbudź pompe i zobacz czy nie pojawia sie kropla na koncu wtryskiwacza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:46, 15 Maj 2019    Temat postu:

Kropla się nie pojawia. Ciśnienie sprawdzałem raz na wtrysku podłączonym pod instalację, raz na wyłączonym.
Serwisówka mówi o podłączeniu urządzenia diagnostycznego i włączenia trybu sprawdzania pompy paliwa, podlączenia się za pompą i dalej specjalnym wężykiem do baniaczka jakiegoś.
Sprawdzę jeszcze dziś z ciekawości na odpalonym silniku.

Tak pracuje teraz wtrysk: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 10:57, 15 Maj 2019    Temat postu:

wlasnie o to chodzi ze ktm mierzy na wysokim wydatku pompe a nie statycznym pomiarze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 12:46, 15 Maj 2019    Temat postu: Re: Sx-f 250 2013 Niskie ciśnienie paliwa

LukAs napisał:
Zawory osiadły o jakieś 0.35mm w ciągu 20-25mth.

Nie odważyłbym się juz uruchamiać tego silnika bez wymiany zaworów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:17, 15 Maj 2019    Temat postu:

Okazało się, że z 30-35mth temu zawory były tylko sprawdzane, a nie regulowane Razz Nie wiem jakie miały wartości, ale i tak nieźle siadły.
Ciśnienie paliwa podczas pracy silnika to 3.5 bara, przy odkrecaniu manetki spada do 3.45 max.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:35, 21 Maj 2019    Temat postu:

Właściciel stwierdził, że zrobi jedną jazdę na tym moto i wtedy sprawdziwmy luz zaworowy. Tak czy inaczej będą do zmiany. Tam jest wsadzony jakiś komp GET atheny. Można się połączyć z tym telefonem i wszystko modyfikować. Z tego co się dowiedziałem to moto ma pełny wydech atheny, komp do modyfikacji i jednocześnie seryjna mapa wgrana Razz Więc mogło trochę chyba na za ubogiej mieszance wypalić jednak te zaworki..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin