Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SX 450 ciepły gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Nie 16:01, 08 Kwi 2018    Temat postu: SX 450 ciepły gaśnie

Cześć.
Moja 450 SX RFS jak się rozgrzeje to gaśnie :/
Sytuacja wygląda tak. Jadę sobie 2-3 bieg i muszę do hamować do jedynki bo mam zakręt i jak już mam zredukowany bieg i obroty spadają i mam wciśnięte sprzęgło moto gaśnie :/ Próbowałem podkręcać obroty i nadal jak rozpędzę motocykl i wcisnę sprzęgło obroty spadają i po chwili się zdławi i zgaśnie.
Co to może być? Zły luz zaworowy? Za mały? Za duży?
Na zimnym pali praktycznie od strzała. A po jakiś 20min trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem (tak mam w SX rozrusznik bo jestem leniwy i nie chce mi się kopać moto, ale jak już nie mam wyjścia to z kopniaka prędzej odpala niż z rozrusznika).
A i jeszcze jedna sprawa. Jak pojeżdżę trochę to potem z tego węża od odmy kapie mi taka maź (jak by olej z płynem chłodzącym, ale olej w silniku jest zielony i nie zmienia koloru, a płytnu w chłodnicy jakoś nie ubywa, jest go trochę ponad żeberka):


A tak wygląda świeca:




Dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:35, 08 Kwi 2018    Temat postu:

jak masz dylemat czy masz złe luzy to sprawdx je od razu

stawiam na jakis problem z gaxnikiem chociaz swieca nie wyglada najgorzej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Nie 17:59, 08 Kwi 2018    Temat postu:

A ta maź z węża odmy co na palcu pokazałem? Co to może być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:26, 08 Kwi 2018    Temat postu:

woda z olejem - woda sie zawsze skropli gdzies w silniku wiec to normalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Pią 6:01, 13 Kwi 2018    Temat postu:

Niby zawory ok, a silnik nadal gaśnie. Nawet jak go postawię na stojaku i się rozgrzeje to sam zgaśnie, A potem ciężko go odpalić :/
Próbowałem coś z gaźnikiem, wykręciłem śrubkę od mieszanki o 2 obroty ale nic nie pomaga. Gdzieś czytałem, że może to wina świecy, a ktoś inny pisał, że to przyczyna tłoka że się kończy? Macie jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:40, 13 Kwi 2018    Temat postu:

jakby sie tłok konczył to by ci oleju troche ubywało co bys widział w postaci chmurki dymu z wydechu

widze ze nie bardzo masz pojecie o gaźniku - kręcisz sruba na pałe w jedna i druga Very Happy a moze całkiem masz nietrafione dysze,

srubka od spodu sie reguluje skład mieszanki na wolnych obrotach, zwykle zaczyna sie od 1,5-2 obroów wykreconych od max wkreconej, i szuka punktu w którym moto chodzi najlepiej, max wkręcona powinien zgasnać, i wraz z wyręcaniem powinien wchodzic na coraz to wyzsze obroty, az potem zacznie " drobić" i chodzic gorzej, i szukasz tego momentu gdzie chodzi najlepiej, pamietajac ze to ma pewna bezwłąsdnosc, kręci sie pół obrotu i chwile czeka, i do ustawiania warto obroty zmniejszyc na jak najnizsze wtedy to lepiej jest zauwazalne - od tego zacznij, pewnie masz za bogato zestrojony i zalewa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makiGS




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lesko

PostWysłany: Pon 1:50, 16 Kwi 2018    Temat postu:

Sprobuj jeszcze może tps ustawić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin