Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sx 450 2005r. nie wchodzi luz ?????
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raflin137




Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łdz/knz

PostWysłany: Śro 22:57, 02 Mar 2011    Temat postu: sx 450 2005r. nie wchodzi luz ?????

siema, tak jak w temacie w sumie to nie mogę wbic luzu gdy moto jest na chodzie i stoi w miejscu, a podczas jazdy gdy z 1 wrzucam 2 czasami najpierw wskakuje luz i później musze jeszcze raz wbic 2 !?(podczas jazdy biegi nie wyskakują, nie szarpie przy ruszaniu, bez problemu rusza z 1, gdy silnik nie chodzi luz wchodzi bez problemu)
jak myślicie silnik na pół, czy może sprzęgło Question

z góry dzieki i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raflin137 dnia Śro 23:50, 02 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 0:06, 03 Mar 2011    Temat postu:

hmm raczej skrzynia - prawdopodobnie wybierak (ta aluminowa rolka co prowadzi wodziki)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 0:18, 03 Mar 2011    Temat postu:

hmm.. to fajnie Razz
a koszta tej częsci Question
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 9:51, 03 Mar 2011    Temat postu:

nie koniecznie. ja obstawiał bym po prostu olej. jak masz zły olej lub stary to sprzęgło nie działa jak trzeba, sam miałem ten problem. czasem było ok. a czasem jak stała na 1 na wolnych to albo 2jke albo nic. luzu nie dało sie wbic. wystarczyło zmienic olej na lepszy (300v) i sprzęgiełko duzo lepiej pracowało. ja bym od tego zaczął

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raflin137




Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łdz/knz

PostWysłany: Czw 16:43, 03 Mar 2011    Temat postu:

ok dziękówa, bede działał na dniach, oby to było przyczyną oleju, przy okazji moze zdejme dekiel i zobacze jak sprzeglo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raflin137




Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łdz/knz

PostWysłany: Pią 18:10, 18 Mar 2011    Temat postu:

problemem były przekładki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Sob 7:56, 19 Mar 2011    Temat postu:

tzn co bylo z tymi przekładkami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raflin137




Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łdz/knz

PostWysłany: Sob 14:42, 19 Mar 2011    Temat postu:

krzywe, zwichrowane, jakies przepalone ostro dostały po dupie, były zagięte, sciskajac wszystkie mocno w jednym miejscu dwoma palcami robiło sie V. wymiana oleju, nowe przekładki, zastanawiałem sie nad wymianą tarczy ale chyba dadzą rade przelatac sezon, teraz duzo łatwiej znaleźć luz, wtedy wogóle go nie było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastuss




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Myszków/śląskie

PostWysłany: Nie 11:52, 20 Mar 2011    Temat postu:

u mnie jest czasami podobny problem ze znalezieniem luzu jak sie silnik troche zagrzeje, mam nadzieje ze to tylko olej ale moze tez zajze do sprzegla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:19, 20 Mar 2011    Temat postu:

ja własnie tez miałem ;/ czasami wchodził jak nalezy. bezproblemowo. a czasami jak stawałem na światłach to ni jak nie szło wbijac luz. z jedynki nie dało sie. musiałem popuszczać sprzęgło i kombinowac. czasami sobie po prostu odpuszczałem. a czasami jeszcze jak nie mogłem wybic jedynki na luz to pomału toczył sie do przodu. i musiałem trzymac palce na hamulcu zeby mi nie jechał (ahh te narwiste ktmy xd ) po oględzinach przekładek okazały sie w bardzo dobrym stanie. grubosc maja odpowiednia. tarczki tez. i zapewne wina tkwi po stronie oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Nie 14:56, 20 Mar 2011    Temat postu:

Panowie, ja na swoje sprzęgło (kosz zewnętrzny, wewnętrzny, tarcze, przekładki, sprężyny) wszystko oryginał ktm'a dałem grubo ponad 1500zł do tego nowy olej do silnika, plus olej magury do sprzęgła. Efekt tego taki ze znalezienie luzu w motocyklu jest trudne. A w butach to już całkiem. I zawsze jak sie zatrzymuje muszę kombinować (staje i delikatnie puszczam sprzęgło i patrze czy nie jedzie do przodu) a zazwyczaj mam wbitą jedynkę a gdy wydaje mi się ze mam luz to wbijam dwójkę Very Happy Jedyne kiedy mi sie udaje znaleźć luz to jak raz wsiadłem w adidasach na moto Very Happy wtedy byłem pewien ze jest luz. Moim zdaniem to taka konstrukcja. I patrząc z perspektywy yamahay r6 zbyt duże przejście między jedynką a luzem powoduje wypadanie biegu nr 2.
W sumie to mi mało kiedy przeszkadza ten luz bo mało kiedy sie zatrzymuje no chyba ze wyglebie Smile Do tego chyba trzeba sie przyzwyczaić i nabrać wyczucia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 15:01, 20 Mar 2011    Temat postu:

yeah dokładnie, ten typ tak ma,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 16:35, 20 Mar 2011    Temat postu:

ma i nie ma Very Happy mi czasem wchodzi jak w masełko Razz mentor moze zły olej lejesz i przy nizszych temp ma złą gęstosc. przez co ciezej wyczuc biegi Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Nie 18:31, 20 Mar 2011    Temat postu:

henio12323 - olej leję dobry Smile bo jak motocykl rozgrzewam przed wyjazdem ok 10min to biegi wchodzą jak w masło. Mój motocykl jest poskładany z oryginalnych części ktm'a nie żałowałem kasy na części to i na płyny nie żałuję. Dla mnie luz to nie problem jak sie zatrzymuje na chwilkę gdzie wystarczy ze sprzęgło wcisnę nie muszę szukać luzu. A druga sprawa kwestia przyzwyczajenia. No i ktm to marka gdzie albo do sprzęgła i jego "grzechotania" przywykniesz albo musisz poszukać coś innego. I kolejna sprawa, że tylko nowy motocykl nie będzie przysparzał kłopotów Smile więc jak kogoś stać niech kupi taki. Mnie tam cieszy jazda i nawet jak coś ze zepsuje bo mam frajdę z tego że mogę pogrzebać przy motocyklu który mi daje niezapomniane przeżycia. I albo lubisz motocross i "problemy" z motocyklem albo po prostu nie jest to dla "ciebie".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raflin137




Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łdz/knz

PostWysłany: Pon 22:13, 21 Mar 2011    Temat postu:

tak dla ciekawości, luz duzo łatwiej znaleźć wbijając 2 a potem delikatnie piętą pyknąć w duł. przynajmniej u mnie ten sposób jest dobry gdy silnik jest jeszcze nie rozgrzany.[/url]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin