Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sx 125 "dławienie "
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:05, 05 Kwi 2016    Temat postu: Sx 125 "dławienie "

Siema. złożyłem motocykl. Docieram. TYLKO jak jade i zapinam biegi : 2-3-4-5 to nie ma takiego ładnego buuuuut - buuuuuuut- buttttt tylko
buumuaaabuuttt.
Nwm nie wkręca się tak ładnie na obroty tylko jest te charakterystyczne " Muaa" Very Happy
W czym tkwi problem? Ktoś pomoże?
Pozderki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 20:19, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Tylko dzisiaj i tylko ja napisałem na tym forum dwukrotnie o regulacji gaźnika.
Wyczyść filtr powietrza i reguluj gaźnik.
Tabele w serwisówce niech będą dla Ciebie odniesieniem.
Pamiętaj że reguluje się na niezużytych dyszach, iglicach.
Nie tylko kręceniem śrubki.
Materiału o regulacji 2t jest milion w internecie.
Jeżeli to nie pomoże (ale stawiam dychę, że pomoże) sprawdź membranę, potem elektrykę, a jeżeli dalej będziesz miał problem zweryfikuj swoje umiejętności i oddaj motor do dobrego mechanika.
Sory za moją nieuprzejmość, ale nie wiem ile razy dziennie musiałbym wypisywać na forum JEDNO I TO SAMO.
Fakt - nie muszę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:24, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Nie no spoko Amek . Dzięki wielkie i Przepraszam. Filtr powietrza wyczyszczony i nasączony.
Membrana spoko. Elektryka też. moje umiejętności nie powalają ale coś tam się znam.
zaraz znajdę tabele i jutro będe działał. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 20:27, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Aha. Sprawdź czy dobrze złożyłeś zawór wydechowy.
Repair manual dostępny na [link widoczny dla zalogowanych]
Przejrzyj najlepiej całego.
Na jednej z pierwszych stron masz opisaną inspekcję zaworu wydechowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:32, 05 Kwi 2016    Temat postu:

zawór składałem z manualem. Także nie ma opcji. Wszystkie zębatki ładnie sie zgrywały z tymi kreskami na tym poł księżycu tak jakby.

Ps ale na luzie normalnie chodzi. Wkręca się aż miło .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 20:43, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Zacząłbym od gaźnika.
Jak masz stary filtr powietrza poleciłbym Ci go wymienić
Różnica w mocy, przede wszystkim w reakcji na gaz i szybkości wkręcania się na obroty jest kolosalna.
Dlatego też wymieniam filtr na nowy co sezon i każdemu to polecam.
Pranie jakiekolwiek, w czymkolwiek nie pomaga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:48, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Mam Nowy hiloffiltro 5mth temu zmieniony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:50, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Amek. A gdyby to była wina zaworu no to na luzie to też by miał muła? No bo jak sobie popyrka kilka minut na stojaku to ładnie wchodzi na obroty. zero jakiego kolwiek muaa Tylko bięknie buutt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 20:59, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Teoretycznie tak, ale zawór bardzo łatwo sprawdzić; odkręcić dwie śrubki i zdjąć dekielek, odpalić i patrzeć.
Jeżeli po kilku minutach na obrotach jałowych wkręca się dobrze być może, że masz za ubogo w górnej partii obrotów, a lekko za bogato w dolnej, ale to tylko moje spekulacje.
Uważaj, żeby go nie przytrzeć.
Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post i zacznij pochłaniać wiedzę
Życzę powodzenia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:02, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Zaczne od gaźnika. bo tak mi się zdaje ze to on coś wariuje. Poźniej ten dekielek odkręce i się zobaczy. jak będzie chodził to dobrze. Jak nie to pi*a nad głową Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 21:24, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Na docieranie wlałeś więcej oleju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:30, 06 Kwi 2016    Temat postu:

No wlałem 450ml na 15l

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 8:57, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Ilość oleju w paliwie diametralnie wpływa na regulację paliwa.
U siebie musiałem przestrajać gaźnik z oleju X na olej Y pomimo tej samej mieszanki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 9:59, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Czyli 1:30 to jest przeczyna dlawienia. Docierasz na starej swiecy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 10:01, 06 Kwi 2016    Temat postu:

Druga sprawa, że moim zdaniem za dużo lejesz tego oleju.
Do swojej sety leje 100ml/5l i dla mojego silnika i mojej jazdy taka dawka wydaje się ok.
Przy docieraniu z racji większego tarcia można dolać(chociaż serwisówka nie zaleca), ale kilkanaście ml co najwyżej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin