Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sx 125 03r.NIEWKRĘCA SIE
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:47, 07 Lut 2014    Temat postu: Sx 125 03r.NIEWKRĘCA SIE

Siema ,dzisiaj postanowilem przepalić kata sel A końcówka stan super zdrowy moto po remoncie kapitalnym ,nagrzałem ladnie i juz smigam moc jest wsystko jak nalerzy i przy ostrym palnikowaniu nagle go zdławiło na sec i potem juz sie neiwkręcał ,jechał moze na 3/5 mocy i niemial tego przełamania zaworu wydechowego ,jechał jak 4t i mial z 10 koni 0 mocy (odciecie miał ;o )
Zajrzałem na okienko wydechu pierscienie niezapieczone ,tłok ,cylinder wszystko ok ,zreszta pali od kopa i chodzi równo ,ale na wolnych tez sie niekręci ,czasami moze raz na 5 przegazówek złapie mu obroty ,ale zato podczas jazdy nie.;/
Coto może byc ,ja stawiam na zawór ,ale cotam moglo sie pojeb**
lub Zapłon ale zeby sie przestawił w czasie jazdy /? 0,0
ostatnia opcja która jutro rano sie wyjaśni -syf w gaźniku ,ale szczerze wątpie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:50, 07 Lut 2014    Temat postu:

zawór, zapłon, gaźnik, świeca
tak jak typujesz tak zacznij sprawdzać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:54, 07 Lut 2014    Temat postu:

zawór zeby sprawdzic to juz musze wyjmowac silnik /cylinder ,jak to odsrodkowy system zaworu w silniku to niezrobie sam ;D ten na cylindrze ogarniam ,ale ten w srodku wykracza za umiejetnosci 16 latka ;p gaźnik jutro poczyszcze ,zapłon ,tego to nawet nieruszam haha w simsonie mailem takie przeloty ze tego sie boje ,a świeca ? no niewiem ,nagle w jednej chwili by sie posypała ? i chyba by niejezdził wcale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 23:14, 07 Lut 2014    Temat postu:

hehe akurat tez miałem dzisiaj podobnie - mianowicie poluzowało mi sie koło magnesowe, i raz sie ustawiło osiowo z klinem i iskre puszczało w odpowiednim momencie, a potem sie przestawiało i opóźniało zapłon i ładnie odpalał ładnie pracował ale miał okropnego muła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:18, 07 Lut 2014    Temat postu:

ok sciogne dekiel magneta i jak to posprawdzać ?Jak luźne to jak ustawić ,żeby było jak wcześniej ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 23:21, 07 Lut 2014    Temat postu:

robiłes remont to rozbierałeś to ? bo w sumie tak to zinterpretowałem

jak nie ruszałeś to raczej dziwne by było jakby nagle sie odkręciło

ogólnie to magneto wchodzi na wcisk w wał, czyli na stożek, a wszystko jest wypoziomowane klinem który powinien byc na wcisk w wał i ciasno w magnecie. sruba dokręca magneto stożek sie klinuje i samo magneto bez sruby sie bedzie trzymało ( dloatego trzeba uzywac sciągacza do sciągniecia) ale podczas jazdy zawsze sa jakies wibracje i jak sie sruba odkręci to sie w koncu zeslizgnie ze stozka i spadnie. wiec wystarczy załozyc na klin i dokręcic oczywiscie zwykle klin w takich przypadkach sie niszczy. duzo pisania a wystarczy ewentualnie zmienci klina i dokręcic wszystko Very Happy ale jak pisałem raczej mało prawdopodonbne ze samo z siebie sie poluzowało po jakimstam czasie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:25, 07 Lut 2014    Temat postu:

Sciągałem to przy remoncie ,i moglo sie w sumie poluzować sprawdzimy Wink otym klinie zapomnialem bo w myslach mam magneto od simsona które sie krecilo po wale jak chcialo ,tam niema klina i trzeba pokrywac ze znakami i inne pierdoly .. a w kacie fakt luksus jest ,mam nadzieje ze to ,to Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:10, 08 Lut 2014    Temat postu:

Siema ,ja po oględzinach stawiam na pekniety pierscień.Magneto na miejscu ale kręce je dłonia ito leciutko ,gaznik czysty ,a zawór wydechowy niedziala ,bo chyba on jest uruchamiany pod wplywem kompresji i komprecha to bodziec dlaniego ,dlatego odstawiam jebniety pierscionek po 1 ,bo ma juz 27 mth a po 2 niedogrzałem go zadobrze przed palnikiem;) jak myślicie ? doda ze ladnie pali jedynie neitrzyma obrotów wolnych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:33, 08 Lut 2014    Temat postu:

nie wymyslaj jakiś teorii nie wiadomo skąd wziętych. kompresja nie ma wpływu na zawór tylko obroty.

nie myslimy bo nikt tutaj jasnowidzem nie jest. sciągnij wydech zajrzyj czy widać pierscienie w ogóle... a jak nie wiesz w co juz ręce wsadzic to oddaj do mechanika. bo jeszcze gorzej uszkodzisz moto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:55, 08 Lut 2014    Temat postu:

Zrobiłem to w pierwszej kolejności ,ale pekniętego pierscienia niezobacze przez wydech jesli akurat niepękł w tym miejscu gdzie to widać.A w co rece wsadzić to wiem Wink sciągne góre i jak wyjdzie że to pierscień to zakladam sel b i smigam ,a jak pierscień cały ,to spładam motor i zawoze do mechanika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bostorn




Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok/Lublin

PostWysłany: Sob 23:06, 08 Lut 2014    Temat postu:

a co Tobie da jak włożysz selekcję B? a jak zjadło nicasil? to i C będzie za mało. JAk coś się uszkodziło w tym segmencie, to po 1 pomiar, po 2 honowanie i dopiero nowy tłok

najpierw zdejmij dyfuzor, zerknij do cylindra i zobacz w jakim stanie jest widoczna strona cylindra i tłoka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:19, 08 Lut 2014    Temat postu:

tuleja kolego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:33, 09 Lut 2014    Temat postu:

najpierw piszesz że rozgrzałeś ładnie później że nie
dałeś w dupe na zimnym silniku na tulei to pewno przytarłeś tłoczek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek13241324




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:43, 09 Lut 2014    Temat postu:

przytarłem tłok i dalej ładnie pracował ? tyle ze sie niewkręcał jakos niewiem ,ale spokojnie poco sie domnie spinanie nierozumiem .. niby nagrzałem tyle co zawsze ,ale jak to przemyślałem to troche malo bo jakby niepatrzyl mamy luty i jest zimno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:25, 09 Lut 2014    Temat postu:

kolego, najpierw piszesz ze moto po remoncie, potem ze ma nabite 27mth a to sporo na jak na 125,
zeby sprawdzic czy zawór sie otwiera wystarczy odkręcic mały dekielek z prawej strony cylindra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin