Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

świeże 4t !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartekB




Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:33, 23 Lut 2019    Temat postu: świeże 4t !

szybkie pytanko Smile

co ile mth optymalnie wymieniać tłok przy bardzo amatorskiej jeździe enduro w ktm sxf 350 11r ?

co ile korbę

co ile cylinder

jakieś regulacje

ogólnie te podstawowe podzespoły itp żeby 4t służył jak należy .. nie chce zapuścić moto .
wiem że pełno tego na necie ale wolę się zapytać bezpośrednio kogoś doświadczonego kto sam tego pilnuje w swoim moto i wie
pozdro i dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 16:43, 23 Lut 2019    Temat postu:

tłok - obserwuj pobór oleju od tego sie zaczyna nadmierne zuzycie, zalezy tez jak jeździsz 60-100 godzin to mysle takie uśrednione dane, oczywiscie natłuc i mozna z 200-300 Very Happy
korba - przy inspekcji tłoka macasz korbe, jak nie czuc luzu zostawiasz - czuc luz wymieniasz i tyle, ciezko przewidziec ile wytrzyma, a dla pewnosci jak chcesz jeździc bez zagladania zmieniaj co 2-3 tłoki Wink moim zdaniem lepiej dobrze ocenić niż pchac kase niepotrzebnie w tym przypadku
cylinder - to zaleznie od zuzycia
ciezko te wszystkie rzeczy przeliczac na czyste motogodziny - jeden zawodnik bedzie ostro pałował, bedzie ciezki i jeździł po piaszczystym torze, a inny bedzie sobie pyrkał jakims małym torze samorobionym za domem bo sie uczy - zuzycie bedzie diametralnie inne, a i wystarczy chociazby raz sie udac z kolegami w suchy dzien gdzies na piachy i juz jeden wyjazd moze sie skonczyc remontem silnika ( w zeszłym roku chyba w kielcach było crosscountry mechanicy zacierali ręce na zawodach bo chyba połowa maszyn staneła Very Happy )

zawory kontroluj co jakies 15-20 godzin jak sie diametralnei nie beda rózniły luzy to mozesz troche wydłuzyc ten czas, jak bedą duze zmiany to raczej trzeba do głowicy zajrzeć a na pewno czesciej regulować.

co 100 godzin warto zmienic napinacz rozrządu wtedy nie robi problemów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bart
Gość






PostWysłany: Sob 17:27, 23 Lut 2019    Temat postu:

dzieki za odpowiedz:) No ja to takie pyrkanie na razie tym bardziej ze więcej lasy dróżki żwirownie mniej tory Wiec może jakoś to będzie . Teraz dałem na generalke wiec będzie trzeba pilnowa
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin