Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ślizg łańcucha

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 0:33, 04 Mar 2014    Temat postu: Ślizg łańcucha

Witam panowie jak wygląda sprawa ze ślizgami a konkretnie z tym mocowanym z przodu wahacza,wymieniłem cały zestaw jakieś 20 litrów wachy temu i dziś musiałem rozpiąć kete do wymiany uszczelniacza wałka zdawczego i okazało się że ślizg na górnej części prawie przetarty pytanie jest co ile wymieniacie u siebie.A przy okazji gdzie dostanę dobre zapięcie do kety,łańcuch DID o-ringowy 520.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Wto 9:01, 04 Mar 2014    Temat postu:

Ten typ tak ma... Ślizgi w rocznikach do 2007 bardzo szybko się zużywają, przy ostrej jeździe to można do 3,4 razy w sezonie wymieniać. Najlepiej kupić oryginał ponieważ jest zrobiony z nieco twardszego materiału niż np. te z polisporta czy UFO. Poza tym tylko przy oryginalnym ślizgu założysz zębatkę 15Z ponieważ jest on odpowiednio ścięty. Co do zapięcia to najlepiej w serwisie kupić. Kumpel też kupił do DiD VX 520, jakieś 23zł bodajże dał. Numer części: 503.10.266.000.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 11:10, 04 Mar 2014    Temat postu:

Dzięki za odpowiedz,latam na oryginale myślałem że nieco więcej powinien wytrzymać a tak jak u mnie bez przerwy pola piach,błoto to żywot krótki będzie miał.Co do zapinki to sprawdzę jeszcze raz bo rzuciła mi się cena coś prawie 40 pln:-( jak za tą część to chyba przesada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 11:38, 04 Mar 2014    Temat postu:

3-4 razy w sezonie ? to nie wiem z czego ty masz łancuch chyba z papieru sciernego ;P

ja kupiłem jakis MEC plastik cos takiego to 2 sezony czyli jakies 200 mth wytrzymał i jeszcze sie nie wytarł na wylot ale juz nie duzo brakuje, a oryginalny miał duuuuuzo więcej o ile nikt go nie wymieniał ale mógłbym oryginalny Razz


pytanie do ciebie szaman jaki kupiłeś, oryginalne wyglądają solidnie, ostatnio w rekach miałem polisporta i jakos tak kiepsko wypadł. chociaz wiadomo że nie liczy sie wygląd tylko to jaka ma odpornosc na tarcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 14:57, 04 Mar 2014    Temat postu:

Oryginał kupiłem i zamówiłem dziś rano kolejny,co do spinki kety to dostałem w serwisie po 12pln zamówiłem 3 co ciekawe do zakucia są droższe.Jak wymieniłem napęd to na początku chyba miałem za mocno podciągnięty łańcuch z tego co widzę po zdjęciach to raczej każdy preferuje nieco luz napinałem według fiszki ale coś mi nie leżało to napięcie może tu jest problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:34, 04 Mar 2014    Temat postu:

wiesz jak sie najlepiej napina ? ja siadam na moto albo sadzam kogos żeby tylna ośka i sruba trzymająca przednią zębatke było poziomo do ziemi, wahacz też ma byc równolegle z ziemią wtedy łancuch ma największe napięcie i wtedy powinien byc z minimalnym luzem, nie jak struna ale lekki luz, i wtedy nie ma opcji że gdzies przy skoku bedzie moment zbyt mocnego napięcia Very Happy

dodatkowo po takim naciągu jak wiem że jest 100% dobrze dopasowałem sobie kawałek blaszki którą na lekki wcisk wkładam za slizgiem pod wahaczem, miedzy wahacz a łancuch, i jak teraz sobie napinam łancuch to wkładam blaszke i reguluje aż bedzie z lekkim wciskiem pasowała w to miejsce i zawsze jest gitarka ;D w ktmach niestety jest spore napięcie tego łancucha i na podnosniku widac jakby mocno wisiał ale po napięciu jest dobrze napięty, w japoncach jakos zawsze bardziej napięte sąVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarnysm




Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława

PostWysłany: Śro 0:06, 05 Mar 2014    Temat postu:

u mnie na oryginalnym slizgu (ktory byl juz na moto jak go kupilem) zrobilem 8 tys km (supermoto) i slizg byl jeszcze w ladnym stanie, zmienilem na pomaranczowy UFO tylko dla efektu wizalnego i po 2 tys km slizgu nie ma Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 0:55, 05 Mar 2014    Temat postu:

Kolega miał przypadek w suzuki 450 że przedarło tak slizg że podjadło trochę wahacza. Kupił oryginalny ślizg i działa normalnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Śro 0:58, 05 Mar 2014    Temat postu:

Dzięki henio na pewno wypróbuje tą metodę napinania a jak jesteśmy przy naciągu kety jak ustawiacie koło aby było na środku wahacza na suwmiarkę mierząc odległość z obu stron wahacza do rantu felgi?Co do ślizgu to chyba oryginał powinien być najbardziej odporny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin