Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja zaworów SX-F 250 (2006) - co i jak?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nms007




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krosna ;)

PostWysłany: Wto 10:15, 16 Paź 2012    Temat postu: Regulacja zaworów SX-F 250 (2006) - co i jak?

Jak w temacie.
Czy są jakieś szczególne wytyczne przy ustawaniu zaworów w.w modelu?

W EXC 450 (2005) reguluje sobie bez problemu, ale w 250'tce są płytki i nie chciał bym popełnić jakiejś wtopy.

Wg. serwisówki (i internetu) widzę to tak:

1. Zablokować wał w GP (boczna śruba z miedzianą podkładką)
2. Zmierzyć tolerancję szczelinomierzem - jeśli ok, to nie ruszamy, w innym przypadku patrz pkt. 3
3. Zdemontować wałki i zmierzyć płytki mikrometrem
4. Dobrać nowe płytki, tak aby mieściły się w tolerancji podanej przez serwisówkę (ssący: 0,10-0,20 / wydechowy: 0,12-0,22)
5. Założyć wałki i łańcuszek r. (ustawiając na odpowiednie znaki)
6. Zamontować napinacz a następnie go odblokować.
7. Założyć pokrywę.


I teraz tak:
1. czy płytki można dobierać parami, czy trzeba każdą z osobna (różny stopień zużycia)?
2. Czy trzeba demontować chłodnice (w EXC 450 tak robię) - jeśli tak, to gdzie znajduje się śrubka do odpowietrzenia układu.
3. ...

Mam nadzieję, że nie napotkam większych problemów, ale silnik RC4 jest mi zupełnie obcy i wolę zaczerpnąć wiedzy praktycznej od bardziej doświadczonych użytkowników/mechaników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 13:59, 16 Paź 2012    Temat postu:

płytki chyba bezpieczniej każdą z osobna dobrać, bo zawory mogą mieć różny stopień zużycia.
chłodnice chyba lepiej zdjąć bo na pewno lepszy dostęp do wszystkiego będzie a ze ściągnieciem ich duzo roboty nie ma.
Więcej nie pomogę tyle odemnie na logikę;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin